♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

پسر عزیزم دومین یلدات مبارککک(92)

1392/10/2 17:20
نویسنده : مامان ایمان
1,727 بازدید
اشتراک گذاری

آخر پاییز شد، همه دم می زنند از شمردن جوجه ها !!

بشمار! تعداد دل هایی را که به دست آوردی

بشمار! تعداد لبخند هایی که بر لب دوستانت نشاندی

بشمار! تعداد اشک هایی که از سر شوق و غم ریختی

فصل زردی بود ، تو چقدر سبز بودی ؟
 جوجه ها را بعداً با هم میشماریم . . .
 
 
    
سلام عزیزدلمممم همه زندگیمممممم
 
امروز 1 دی ماهه. بلاخره فصل پاییز تموم شدلبخند. دیشب شب یلدا بود. وای
 
 
 
یادش بخیر پارسال شب یلدا همه دوستان خونه ماجمع شده بودیمممم
 
 
شما اون موقع هفت ماهت بود کوچولو بودی ماشالله الان واسه خودت مردی شدی امسال هم ما رفتیم خونه خاله سمیه هم شام اونجا بودیم وهم شب یلدا رو اونجا گذاروندیممممم وجای شما عزیزان هم خالییییی خیلی خوش گذشت ......
 
این عکس مال شب یلدایه پارساله(91)
 
 
 
اینجا هم خونه خودمونه که مامانی میز یلدارو چیده ومن هم با پیراهن کریسمسم چندتا عکس گرفتم.
 
منم از این تخمه ها می خواممممم.
 
اینجاهم اماده شدیم بریممممم خونه عموووووووووو مرتضی...
 
اینجا هم خونه عمو مرتضیییییی است ....
 
 ویه عکس از میز شب یلدا
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (41)

مامان آلما
2 دی 92 17:07
یلدات مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم یلدای شماهم مبارککککککک
مامانی کسرا
2 دی 92 20:16
یلدا مبارک انشالله سالهای سال خوب و خوش باشید[پاسخ ممنون عزیزم یلدای شماهم مبارک
مامان علی(نازی)
2 دی 92 22:26
یلداتون مبارک
مامان ایمان
پاسخ
یلدای شماهم مبارکککککککک ممنون که بهمون سر زدیییییی پسر گلتو ببوسسسسس
فرناز خاله آرسن جون
2 دی 92 22:46
یلدات مبارک باشه خاله تو اون لباسهای قرمزی ماه شدی ماه وای چه میز شب یلدای قشنگی چه غذاهای خوشمزه ای اینجا دهنم آب افتاده مخصوصا اون عکس آخری منو کشته منم میخوام خاله تو جای من میخوردی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون چشات ناز میبینه فرناز جوننننننننن عزیزممممممممم چشم خاله جون حتما آرسن جونو ببوسسسسسس
مامان راضیه
2 دی 92 23:35
عزیزممممممممممم مبارک باشه شب یلداتون خداروشکر که خوش گذشته بهتون شادباشید همیشه ایشالا ایمان و ببوس عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جونممممممم قربونت بشممممممممم کیان جونو ببوسسسسس
خاله کمیل و کیان
3 دی 92 0:09
همه چی عالی بود یلدات مبارک باشه عسسسسسسسسسسسسسسسسیسم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم یلدای شماهم مبارکککککککک
مريم مامان آريا
3 دی 92 10:26
[پاسخ
مامانی هیما
3 دی 92 11:39
عزیزم خدا براتون حفظش کنه چقدر بزرگ شده این آقا کوچولو
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر گلمممم فدات بشممممممممم هیماجونو ببوسسسسس
مامان آیاتای
3 دی 92 12:23
نازی عشقم یلدات مبارک نوش جونت باشه[پاسخ ممنون عزیزم یلدای شماهم مبارکککک آیاتای جونو ببوسسسسسس
مامان آیاتای
3 دی 92 12:24
ماشاله آقایی شدی ها...... ممنون خاله جوننننننننن
مامان الیار
3 دی 92 13:35
سلام عزیزم یلداتون مبارک خیلی خوشگل شدی جیگر منمامانی دست هنرمندتون درد نکنه بابت میز یلدای خوشگل میبوسمتووووووون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلممم یلدای شماهم مبارکک خواهش می کنم من که کاری نکردم قربونت برمممممم الیار جونو ببوسسسسسسسسسس
mahtab
3 دی 92 15:15
امیدوارم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مهتاب جان خیلی لطف کردی عزیزممممممم
اسپاترا
3 دی 92 16:07
چه عکسهای نازییلدات مبارک باشه خوشگلم مامانش یلدا شما هم مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون یلدای شماهم مبارککک پسر گلتو ببوسسسسس
دریا
3 دی 92 18:50
سلام خوبید پسرتون خیلی نازه خدا حفظش کنه ببخشید اصلیت شما کجایی هست
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون خوبیمممم چشاتون ناز می بینه عزیز ما تبریزی هستیم در ضمن دریا جون ادرسی برام نذاشتی فدات بشممممم
مامان آیهان
3 دی 92 19:06
سلام ایمان جوووووووووون بازم یلدات مبارک جوجه. به به مامانی چی کرده. چه عکسای نازی داری. مامانی ایمان جون گلمو حتما ببوس
مامان ایمان
پاسخ
ممنون زن عموجون یلدای شماهم مبارکککککککککک چشات نازی می بینه عزیزمممممممممم چشم حتما شماهم ایهان جونو ببوسسسسسسس به داداش هم سلام برسوننننننن
مریم
3 دی 92 20:31
یلدا تووون مبارک... خوبه باز تو ایرلند تنها نیستین.... حسابی دلمون آب افتاد با این غذاهایه رنگارنگ.... مر30 مامانی ایمان جون که انقد با حوصله اید از ایمان عکس میگیرید.... همیشه خوش باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جون نه عزیزم تنها نیستم ایرانی اینجا خیلی زیاده عزیزمممممم فدات بشممممم نظر لطفتونه گلمممم بوسسسسسسسس
مامان آرال
4 دی 92 0:04
سلام چه میز قشنگی چیدید چقدر هم با سلیقه . این ایمان جون ما چقدر خوش تیپه میبوسمش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم فدات بشم چشاتون قشنگ می بینه ارال جونو ببوسسسس
مریم
4 دی 92 20:19
هر وقت میام به وبلاگ پرنیا سر بزنم به وبلاگ شما هم سر میزنم.... مگه میشه این پسر خوشگل و بهش سر نزد؟؟
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جان خیلی خوشحالمون می کنی قربونت بشممممممممم دوستتون داریممممممم
شقایق مامان آرشا
4 دی 92 22:08
یلدا شما هم مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شقایق جان
پرهام ومامانش
4 دی 92 23:20
خوش باشی ایمان جان وهمیشه یلدایی
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جون قربونت بشم خیلی لطف کردی عزیزممممممممم
خاله الهام
5 دی 92 10:09
سلام عزيزم اول يه عذر خواهي خيييييييييييييلللللللللللي بزرگ كه نتونستم زودتر بيام پيشتون دوم يه بووووسسسسسسسسسس از ايمان جونم كه كلي دلم براش تنگ شده بود عزيز خاله يلدا91 چقدر كوچولو بودي يلداي 92 هم مبارك باشه عزيزم
مامان ایمان
پاسخ
سلام الهام جونننن چه عجب دختر جان پیدات شد نگرنت بودم کجابودی عزیزمممممم والا من که میبامدم وبتون فکر کنم خواهرتون اپ می کردی من پیامم می ذاشتم ولی جوابموهم نمی داد در هر صورت خیلی خوش امودی دیگه نرو جایی دلمون تنگ میشه واستتت خواهش می کنم خیلی خوشحالمون کردی اومدیییییییی
مامان فسقلی
5 دی 92 18:47
سلام یلداتون مبارک.از اینکه بما سر زدید ممنون. منم لینکتون کردم. بازم بیاین خوشحال میشم. خدا کنه نی نی ما هم مثله پسرت ناز بشه.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم خواهش می کنم من لیتکتون می کنم شهناز جوننننننننن چشم حتما میامممممم انشالله که میشهههههه عزیزممممممممم شما لطف داریدددددددد
مامان الناز
6 دی 92 3:03
یلدات مبارک دوست گلم البته ببخشید با تاخیر بیا خصوصی عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم خواهش می کنم چشممممممم اومدممممم
مهسا مامان نورا
6 دی 92 18:12
سلام خوبی دوستم ببخشید با تاخیر اومدم یلداتون مبارک معلومه حسابی بهتون خوش گذشته ها
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم رسیدن بخیرررررررر خواهش می کنم فداش شممممممممم یلدای شماهم مبارکککککککک مسفرت بهتون خوش گذشتتتتتت نورا جونو ببوسسسسس
زهرا آبجی
7 دی 92 0:39
سلامممممممممممممم داداش گلم عسلم دلم برات خیلی تنگ شده خیلی خوشتیپ ایمان خوشگلم خیلی خیلی دلم برات تنگ شده بای بای نازم
مامان ایمان
پاسخ
چه عجبببببببببب ززا جون خیلی وقته نیستی ززا من دلم واست تنگ شده خیلیییییییییییییییییییییییی سلام برسونننننن
ندا
7 دی 92 16:19
عزیزمممممممممم جیگرم شماچقدر ماهیت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شما لطف دارین خواهرمممممم
مامان ایمان جون
7 دی 92 16:44
یلدات مبارک ایمان جوووووووووووونم عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــزمییییییییی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم ایمان جونو ببوسسسسسسسسسسس
مامان ریحان
8 دی 92 1:05
سلام چه میز قشنگییییییی یلداتون مبارک البته با تاخیرررررر خوشحالم بهتون خوش گذشته عزیزم بیا خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر عزیزممممممم خواهش می کنم لطف کردی فداتون بشمممممم ریحان جونو ببوسسسسسس
پریسا مامان کیان
8 دی 92 1:40
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام. خوبین؟ چیله گجیز مبارک اولسون. چقدر متن اول یلدات قشنگ بود خواهر. میبینم که تو غربت بساط یلداتون به راهه. ماشالله خوب خوش گذروندین هااا؟ ایمانم، عزیزم یلدات مبارک مرد کوچک
مامان ایمان
پاسخ
سلام پریسا جونو رسیدن بخیر عزیزم دلمون واستون تنگ شده بود کیان جون خوبه سیزیند مبارک اولسونننننننننن گوزل شما لطف داریددیگه چیکار کنیمم عزیزدلممممم کیان جونو ببوس
مامان آلما
8 دی 92 14:07
*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`• _____****__________**** ___***____***____***__ *** __***________****_______*** _***__________**_________*** _***____من آپم____________*** _***______مشتاق نیم نگاهی_*** __***_______هرچند گذرا____*** ___***_________________*** ____***______________ *** ______***___________*** ________***_______*** __________***___*** ____________***** _____________*** ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممم چشم عزیزممممم الان میامممممم
مريم مامان آريا
9 دی 92 16:03
دلم براي ايمان جون تنگ شده پس عکسهاي کريسمس کو؟ ببوس عشق منو
مامان ایمان
پاسخ
سلام خاله جون دل منم واستون تنگ شده چشمممممم مریم جون
مرجان مامان آران و باران
9 دی 92 19:22
یلداتون مبارک با تاخییرررررررررررررر قربونت برم انقدر خوشگل و شیرینیییییییی ببخشید دیر میام سر میزنم عزیزمممممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مرجان جان یلدای شماهم مبارککککک خواهش می کنم عزیز دلممم فدات بشم نظر لطفته خواهش می کنم والا حالا بازم تویی وقت می کنییییییی با دو تا بچه کوچولو اران وباران و ببوسسسسسسسس
ندا
10 دی 92 23:35
مامان آیهان
11 دی 92 12:06
سلام ایمان جونی خوبی ؟ سلام پروانه جون خوبی؟ داداش رضا خوبه؟ دلمون واستون تنگ شده نیستید. کریسمستون مبارک عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
مممنون زن عمو جونننننننن ممنون خوبممم مرسی عزیزممممم ماهم خوبیم خدارو شکر رضا هم خوبه سلام داره خدمتنون والا دل ماهم واستون تنگیده ایهان جونو ببوس به دادادش ایراهیمم سلام برسوووننننننن
مریم
11 دی 92 16:50
اومد دیدم آپ نیستید......این شکلی شدم ولی خب قالب وبلاگ جدید تون مبارک..خیلی خوشگله
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم مریم جان به خدا وقت نکردم ولی انشالله به زودی با پست های عالی میام شرمنده شماهم شدم نتونستم بهتون سر بزنم ایمان نمیزارههههههه
مامان هستی کوچولو
11 دی 92 22:45
یلداتون مبارک امیدوارم همیشه خندون باشی ایمان جون خوشمل و خوشتیپ
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم خیلی خوشحالم که بهمون سر زدیییییییییی
خاله ی آریسا
14 دی 92 15:09
ایمان کوچولو یلدا مبارک ما لینکت کردیم عزیزممممم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خالهههه جون یلدای شماهم مبارککککککک ما هم شمارو لینک کردیممممممممممم
ayhan
15 دی 92 20:03
سلام سیز عزیز دوست لاریما ماشاالله ایمان بالامیز نچه کشور بو یاشدا دولانیب ؟؟؟ الله ساخلاسین هارالی سیز کی ترکی باشاریسیز ؟؟؟ من تبریزلیرم ...
مامان ایمان
پاسخ
سلام بیزدندی ساغ اول خاله جان همشهربوق سیزینن. یاشاسین تبریز یاشاسین آذربایجان یاشاسین آیهان بالامیز
فدایی طاها
19 دی 92 15:05
ماشائ الله وتبارک الله بزرگ و خوشکل و خوشتیب من مامان طاها هستم یه عالمه من و طاها دوست داریم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممممم ممنون نظر لطفتونه فداتون بشممم وممنون که بهمون سر زدیییییییییی ماهم شمارو دوست داریممممممم