♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

جشن تولد دوستم طهورا/و این روزای ماااااااا

1392/10/20 18:02
نویسنده : مامان ایمان
3,843 بازدید
اشتراک گذاری

روز دوشنبه تولد طهورا جون بود من و مامانی ساعت 2 بعداز ظهر رفتیم خونه خاله برای جشن تولد. من خیلی پسر خوبی شده بودم خیلیم خوشحال بودم با بچه ها بازی کردم آخه اینجا همه منو دوست دارن از بس تو دل برو هستم من. خلاصه اون روز خیلی به همه خوش گذشت. 

دست خاله درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود هم نهار درست کرده بود و هم یه کیک خوشمزه خوشگللللللللللل 

جای همه دوستان گلممممم خالییییییییییییییی 

این هم عکسی از کیک تولد طهورا جون

اینم عکسی از میز نهار جشن تولد طهورا جون که خاله زحمتش را کشیده بود.

 عکس من در روز تولد

من و سلوا و طهورا در کنار کادوهای جشن تولد طهورا جون. کادوی  که طهورا تو دستش گرفته را من براش برده بودم. 

پسر اون توپووووووووووو نخورررررررررررر

به نام طهورا و به کام من. اینم عکس های کادوهای من هست که خاله ها واسم آورده بودند همون روز تولد طهورا. دیدید گفتم خاله ها منو خیلی دوست دارند.

وووووووووووو اما بگم از این روزای خودم : این روزها خیلی زود عصبانی میشم سر مامان و بابام  داد می کشم، زود ناراحت میشم و گریه می کنم دیگه چیکار کنم دست خودم نیست از بس نازک و نارنجی هستم sad crying smiley face emoticon

با این همه از یادگیری غافل نیستم و تازه این کلماتو یاد گرفتم......

الو/الوووووووووووو (و )کشیده میگم

عمو/عم

موز/نوز

دکتر/دوحتور

علی/عی

یک دو سه /اک دووووووووووووووو ته اینو خیلی جالب می گم

بابا/باباااااااااااا بابی

مامان/مامااااااااان مامی

کجا بریم/ددرررررررررر

آب /آبی

بریم سراغ عکسها

اینجا دراز کشیدم دارم کارتون تماشا می کنم.

یاد بچگیام افتادم دستم تودهنم هست و دارم کارتون می بینم.

واینم یه مدلششششششششه.

 

تو خونمونم ولی خیلی سردمههههه.

تازه گی ها هم خودم می تونم سوار سه چرخم بشممممم ...

اینجاهم محو تماشای لپ تابمممممممم.

دوستان گلم ببخشید که این پستم طولانی شد

دوستتون داریممممممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (50)

خواب گو
19 دی 92 21:58
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون لطف کردید
پریسا مامان کیان
20 دی 92 10:23
سلاااااااااااااااااااااام خوبین؟ طهورا جان تولدت مبارک. عزیزم ایمان تو که کادوهای بیشتری گیرت اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامانی به نظرم ایمان جون کلمه دکتر رو ترکی اَدا میکنه،نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ راستی بلده ترکی حرف بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟ ترکی میفهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی خوبه که پست ها رو از زبون خودش مینویسی. راستی من هنوزم با آهنگ وبلاگ شما و خوابای کیان درگیرماااااااااااااااا یادم میره صدای لپ تاپ رو ببندم. ماشالله پسرمونم که داره بزرگ میشه. ایمان جونم هوای مادرتو تو غربت داشته باش خاله جون.
مامان ایمان
پاسخ
علیک السلامممممم پریسا جون ممنون خدارو شکر بد نیستیمممم ممنون عزیزممممم اره خاله قابل شماهم نداره اره پریسا به زبان ترکی میگیه خیلی هم باحال میگیه همه دوست دارن دکتر گفتنشو اره بلده ولی زیاد فارسی رو متوجه میشه تو رو شرمنده باباجان اول اینکه وارد شی صداشو قطع کن الهی من فداش بشممم خیلی خوشحالم کردی همشهرییییییییی چشم خاله جون کیان خوشگجله رو ببوسسسسسسس
مامان آیاتای
20 دی 92 19:22
نانازم خیلی خوشگلی نگران نباش از نگا کردن خسته نمیشیم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون چشات خوشگل می بینه خاله جونننننننننن فدات بشمممممممم
اسپاترا
20 دی 92 19:50
وای خدا گل پسری رو آخه چقدهه تو خوشمزه اییییی تولد طهورا خانم خوشگل هم مبارک باشه همه چیز عالی بود همیشه به جشن و شادی مامان مهربوووون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه دوستتون داریم فدات بشمممممم شما همیشه به ما لطف داریدددد پسر گلتو ببوسسسسسسسس
مامان ارسام
20 دی 92 21:33
سلام هستی
مامان علی کوچولو
20 دی 92 22:25
ماشاا.. چقدر نازی توی عکسات
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون چشاتون قشنگ می بینه علی کوچولورو ببوسسسسسس
XcYhPzlnZSLTFcOVz_lqbv5RbzlQbJ1Jz9RRKpxjpj2eylKsRsacSf971f32foav
20 دی 92 22:38
قربونش برم.چه ناااااااااازه تولد طهورا جوووووووووون مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز لطف کردی در ضمن چراادرستون اینجوریه نه اسم دارید نه اینکه معلوم نیست کی به کیه دفعه بعد امدی پیشمون دقیق بنویش تا منم بیام بیام پیشتون
مامان الناز
21 دی 92 0:29
ايمان جونم قربونت برم اينقدر ماهي ايشالاه هميشه به شادي و خوشگذروني چه كادوهاي خوشكلي خيلي دوستت دارم خاله جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون شما همیشه به ما لطف دارید قابل شمارو نداره فداتون بشممممممممم
مامان آلما
21 دی 92 8:19
تولدت مبارک طهورا جون چه کادوهای خوشکلی گیرت اومده مبارکت باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جوننننننننن قابل شمارو ندارهههههههههه قربونت بشمممممممممممم عزیز دلمممممممم
مامانی هیما
21 دی 92 9:12
عزیزم تولد خوش گذشت پسمل خوشگل قربون حرف زدنش بشم اینقدر قشنگ حرف میزنه
مامان ایمان
پاسخ
اره خاله جون جاتون خالی خیلی خوش گذشتتتتتتتت فداتون بشممممممممم پسر گلتو ببوسسسسسسسسسسس
مامان اهورا(نرگس)
21 دی 92 10:01
تولد طهورا جون مبارک... دست خاله ها درد نکنه...چقدر هدیه برات آوردن!!!!کلک تولد تو بود یا تولد طهورا؟؟؟!!! قربون اون حالتای کارتون نگاه کردنت بشم من!!!! ممنون عزیزممم فدات بشمممممممم قابل شمارو نداره خاله جوننننن ممنون که بهمون سر زدیییییییی اهورا جونو ببوسسسسسسسسسسس
مثل هیچکس
21 دی 92 11:39
طهورا جون تولدت مبارک عزیزم ،کادو های ایمان جونم مبارک ،دست همگی درد نکنه . همه بچه ها توی یه سنی نازک نارنجی میشن خیلی مقطعی وکوتاهه ایشالا زودتر روبه راه میشه، اینی که مهمه صبر وحوصله شما هست که مطمئنا بهترین برخورد رو باهاش دارید تا انشالا به زودی رفع بشه .
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممممم قابل شمارو نداره قربونت بشممممممم خیلی لطف کردی اره خواهر باید باهاشون مداراکنیمممممممممم دیگه چاره ای نیست ممنون که بهمون سر زدییییییی
مامان راضیه
21 دی 92 11:55
سلام عزیزم هزار ماشالا چقدر بزرگ شدی ایمان جونم خدارشکر که همه چیز خوبه و خوش گذشته بهتون چقدر کادو گرفتی شیطون بلا مبارکت باشه تولد طهورا جون هم مبارک باشه دست مامانشم در نکنه اینقدر زحمت کشیده مراقب خودتون باشید دوستتون دارم
مامان ایمان
پاسخ
سلام خاله جونننننننننن ممنون خاله جون لطف کردیدددددددددددد اره خاله مهربون واقعا جاتون خالی بود قابل شمارو هم نداره کادوهام ممنون فدات بشمممممممممممم ماهم شمارو دوست داریم کیان جونو ببوسششششششششششش
مامان فسقلی
21 دی 92 12:16
سلام خوش بحال ایمان. هم تولد رفته هم کیک تولد خورده. بهش خوش گذشته. هم کادو گرفته. از این بهتر نمیشه!!!
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم اره خاله جون واقعا جاتون خالیییییییییییی خیلی خوش گذشتتتتتتت
مریم
21 دی 92 13:28
تولد طهورا جووون مبارک.... پسر ما رو نگا...چه تیپ خوشگلی م زده مثله همیشه.... چه کادوهایه خوشگلی م داره دوسته ایمان جووونم.... به به چه میز غذایی... ایمان چرا زود عصبانی میشی و سر مامان مهربونات داد میزنی؟ چه قد م بامزه داری کارتون میبینی.... راستی مامان ایمان جوون و اسه چی نظر به اون زیبایی تون و خصوصی فرستادین؟؟؟ عکسه جدید بچه ها رهم گذاشتم... دوستون داریم حسابی همشه شاد باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جان چشاتون قشنگ می بینه شما همیشه به ما لطف دارید خواهرررررر قابل شمارو نداره خاله دیگه چیکار کنم دست خودم نیست زود ناراحت میشم بعد اشتی می کنم نمی دونم شاید دستم خورده مشکلی نداره باشه عزیزم میام پیشتون قربونت بشمممم مریم جانننننننننننن
مامان محمدحسام
21 دی 92 13:42
ووووي چه پسمليه نازي عسيسم خوج بگذره به به چه كادوهاي خوشملي مباركت باشه پسر ناز خوجمزه دوسش دارم ايمان جونم رو خيلي زيااااااااااااد
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون فداتون بشمممممممم قابل شمارو ندارهههههههه منم شمارو دوست دارممممممممممممزیاد خاله مهربونننننن محمد حسامو ببوسسسسس
مامانی کسرا
21 دی 92 19:03
تولد طهورا جان مبارک انشالله سالهای سال خوب و خوش باشی عزیزم به به آقا ایمان چه کارای بامزه ای یاد گرفتی خوب باز شما متوجه ای اینجا هوا سرده!بیا به این فسقلی ما هم بگو ،بلکم متوجه شه یه لباسی، چیزی بپوشه!!!
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم خواهز نازمممممممممممممم اره خالش مبینییییییییییی پسر دیگه بزرگ شده الهی من فداش بشممممممم نه مامانی نزلر با جورم شده بپوشین خدایی نکرده سرما می خوره پسرمون از طرف من ببوسششششش کسراجونووووووو
مامانی کسرا
21 دی 92 19:03
اینا فراموش شد!
ندا
21 دی 92 22:36
تولد طهورا جان مبارک به به چه کادوهای قشنگی گیر اومده عزیز خاله الهی من فدات بشم چه خوش تیپ چه دازی هم کشیده قربون بشم جیگر خاله مامانیی حسابی ببوس ایمان خوشگله
مامان آرشا
21 دی 92 22:37
تولدتتتتتتت مبارک خانومی چه تولد قشنگی حسابی به ایمان خوش گذشته معلومه به خاله هم میدی ازاون کادوهات فداش بشم عکساتم ناز بودتپل خاله بوس
خاله ی ادریس :)
21 دی 92 22:52
ای شیطون بلا نانس خودم فدات شم تولد مبارک البته طهورا جانو میگم ایمان گلی شما خیلی نی نی خوبی هستیا اهسته برای خودت میشینی کارتون نگاه میکنی ولی از یه لحاظ داد نکش سر مامان و بابات گناه داله اخه گالکم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون خیلیییییییی سپاسگذارم از شما اره خاله واقعاااا من یه شیطون بلا هستم که نگو چون که عاشق تبلتو لپ تاپ هستم اینجوری ساکتم وگرنه خیرررر اروم نیستم بشینم یه جا چشممممممممممم خاله
مامان امیرعلی گلی
22 دی 92 0:49
همیشه به شادی بوس برا خوشکل پسرمون ایمان جان
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم شماهم امیر علی جونو ببوسیددددددددددددد
مامان آیهان
22 دی 92 12:40
سلام مامانی سلام ایمان جونم خوبی خوشکل زن عمو. الهی فدات شم همیشه به شادی و تولد . تولد دوستت هم مبارک عسلم. ایمان جونم آفرین زن عمو که یاد گرفتی حرف میزنی قربون حرف زدنت بشم من
مامان ایمان
پاسخ
ممنون زن عمو جون لطف کردی ایهان جونو ببوسسسسسس
مامان الیار
22 دی 92 15:27
سلام عزیزم واااااااااااااای این گل پسری چه قده اقاست ماشالله همیشه خوش باشید عزیزم تولد طهورا جونم تبریک میگم گلمخیلی میبوووووووووووسم این پسر ناز رو
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزی دلم ممون فدات بشمممممممم خیلی لطف کردی الیار جونو ببوسسسسسسسس
مرجان مامان آران و باران
23 دی 92 1:13
ای جانم قربون حرف زدنت خوشگلممممممممممممم ماشالا چقدر عسل شدیییی چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشهههههههه راستی شما ایران زندگی نمیکنید؟ببخشیدااا ببوس خوشگل نازموووووووووووووووووووووو
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مرجان جان چشاتون ناز می بینه فدات شمممممممممم قابل شمارو نداره نه عزیزم خواهش می کنم شماهم اران وباران وببوسسسسسسسس
مامان ایمان جون
23 دی 92 7:53
من نظر دادم چرا نیست؟؟؟؟؟؟ حالا اشکال نداره نظر دوباره فدات شم ایمان جونم , چه همه کادو گرفتی , مبارکت باشه عسلم دوستت دارم هوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار تا
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم نه فدات بشم من از شما نطری ندیم به غیر ازایننننن وگرنه منهمه کامنتهامون تایید می کنم[ماچ ممنون عزیزمممممممم لطف کردی خوشحالمون کردی گل پسرتو ببوسسسسسسسس
♥مامان دینا♥
23 دی 92 10:01
ماشالا چه پسملی خوشملی خدا براتون حفظش کنه عزیزم من شما را لینک کردم تووووووووووولددددددد طهوووورااااا جووووووووون هممممم مبااااااااارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم چشاتون خوشگل می بینه ممنمو که بهمون سر زردییییییییی منم شمارو لینک می کنم
میترا
23 دی 92 10:07
تولد طهورا مبارک ای جان 1 2 3 من و کشته از طرف من پسر گلت را ببوسش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون میتراجونننننننن قربونت بشمممممممممممم شما لطف دارید چشممممممم حتما
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 15:32
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده ات از ته دل، گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر، یاد من هم که نبودی حرفی نیست! .
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود دستت درد نکنه دختر گلتو ببوسسسسسسسسسس
فرناز خاله آرسن جون
23 دی 92 20:46
مبارک باشه تولد طهورا جون چه کیک خوشمزه ای دهنم اب افتاد چه غداهای خوشمزه ای با تزیینات عالی خاله جونی ها واقعا ایمان رو دوست داره چه کادوهای قشنگی گرفتن دست گلشون درد نکنه خالهمنم سوار سه چرخه ات میکنی عکسها مثل همیشه عالی بودن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فراناز جون خیلی لطف کزدی فدات بشممممممممممم عزیزممممممممممممجاتون واقعا خالییییییییییی اره خاله هامنو خیلیییییییییی قد یه دنیا دوست دارننننننننننن اره خاله جون چراکه نه بیا سوارت کنم ارسن جونو ببوسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 22:38
سلام عزيزم تولد طهورا جون و تبريك ميگم.... ممنون كه پيش ما اومدين رمز و تو خصوصي براتون ميزارم گلم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون گلممممممممممممم خواهش می کنم قربونت دستت
پریسا مامان کیان
23 دی 92 23:19
سلاااااااااااااااااااااااااااااام جیغ و دست و هورااااااااااااا تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک تولدت مبارک دوست خوبم. انشالله سالیانِ سال در کمال آرامش و سلامتی زندگی کنی. سایه ات بالا سرِ پسرت باشه. کانون خانواده ات گرم باشه. انشالله هر چی تو دلته و آرزوشو داری، اگر به صلاحت هست، برات اتفاق بیفته. خیلی خیلی خوشحالم که باهاتون دوستم. هر چند حتی اسمتم نمیدونم همشهری ولی همینکه هستی خیلی خوبه. همیشه منتظر نظرِ تو یه جورِ خاصی هستم. در روزِ میلادت بهترینهای خدا رو برات آرزو میکنم گلم. خودت و ایمان نازنینت رو از طرف من محکم ببوسسسسسسسسسس. دوستتون داریم و شب خوش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون پریسا جون الان اولین نفری هستی که تولدمون بهم تبریک می گی قربونت بشمممممم خیلی لطف کردییییییییییییی خدا از دهنت بشنوهعزیزممممممممممممم چشم حتما شماهم کیان جونو ببوسسسسسسسسسسس به خانوادهتم سلام برسون
lمامان آنیا
23 دی 92 23:53
سلام عزیزم ببخشید والا وقتی سر کامپیوتر میام آنیا گریه میکنه به خاطر اون عجله کردم نفهمیدم چطور شد ایمان عزیزمو بوسسسسسسسسسسسسس کن
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم خواهش می کنم اره والا بچه ها اینجوری می کنن به ادم فرصت نمیدن بشینه پشت اینترنت بازم ممنون که بهمون سر می زنییییییییی انیانی اوپپپپپپپپپ
مامان ریحان
24 دی 92 11:57
سلام همیشه به تولد و خوش گذرونی می بینم که زبون شیرین مادری رو اول داری به ایمان جون یاد میدی کادوهاتم مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون گلممممممممممممم اره عزیزمممممممممم ولی ایمان زیاد فارسی رو متوجه میشهههههههههه دختر گلتو ببوسسسسسسسسسس
مامان هستی کوچولو
24 دی 92 13:04
سلام عزیزم الهی چقدر عسل این پسریییییی ایشالا همیشه شاد باشی و بخندی خوشگلم کادوهاتم مبارک باشه خاله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه فداتون بشمممممممممممم قابل شمارو نداره هستی جونو ببوسسسسسسسسس
ayhan
24 دی 92 13:18
مبارکه عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
ندا
24 دی 92 16:56
مامان آرشا
24 دی 92 16:57
بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت عسیسمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 17:27
عزيزم شما هم با افتخار لينك شدين...... به جمع دوستاي خوب و مهربون من و اوايي خوش اومدين....
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم منم شمارو لینک می کنم اوا جونو ببوسسسسسسسسسسس
شبنم
24 دی 92 18:25
ای جااااان چه پسمل عشقییییی خیلییی خیلیییی لذت بردم از پست زیبایی که گذاشتین همیشه به تولد بازی و شادی و دل خوشیییی باشین ایشالا تولد طهورا جونم مبارک باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شنبم جانننننننننن لطف کردی فدات بشمممممممممممم ممنون که بهمون سر زدیییییییییی
سمیه
24 دی 92 20:32
عزیزم ماشالله چه گل پسر نازی دارید ایشالله خدا حفظش کنه مرسی به وب من سر زدی رمز 1392
مامان ایمان
پاسخ
ممنون سمیه جون لطف کردی عزیزدلممممممممممم خواهشششششششش می کنم
سعیده مامان آنیسا
24 دی 92 21:50
عزیزم خیلی خیلی پسر بانمکی داری ودوست داشتنی مخصوصا عکس پست ثابتش عزیزم با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنین
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلممممممم نظر لطفتونه خیلی ممنون که بهمون سر زدییییییی منم شما رو لینک می کنم چشمممممم حتما عزیزم میام پیشتون
سعیده مامان آنیسا
24 دی 92 21:57
راستی عزیزم شما ساکن کدوم شهرین؟
مامان ایمان
پاسخ
عزیزممممممممم ما شهر تبریزیمممممم
مامان آویسا
25 دی 92 0:37
عزیزمی وروجک با مزه کادوهای خوشکلت مبارک ایشالا که همیشه به شادی در کنار هم باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی فدات بشممممممم
farideh
25 دی 92 2:05
سلام عزیزم من هم لینکت کردم از اشناییتون هم خوشحالم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شمارو لینک می کنم منم همچنین دختر گلتو ببوسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 2:50
عزيزم خصوصي داري
مامان ایمان
پاسخ
چشم اومدم
خاله ی ادریس :)
25 دی 92 17:15
ممنون که پیشمون امدی گلمممممممممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیز
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 17:19
خصوصي داري گلم
مامان ایمان
پاسخ
الانننننننننن
مامان علی کوچولو
25 دی 92 20:53
مامان ایمان لطفا عکس جدید دلمون واسه پسرت نازت تنگ شده آخه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم چشم امروز یه پست می زارم قربونت بشم که به فکرمون عزیزممممممممممممم علی کوچولو رو ببوسسسسسسس
عســــــل❤❤
16 بهمن 92 19:06
عزیزم سلام من خاله ادریسم متاسفانه نمیدونم چرا وبم مسدود شده تورو خدا بیا وب جدیدم درخواست نی نی گپم تائید کن بی زحمت
مامان ایمان
پاسخ
سلام عسل جانننننننننن خوبین؟ چرا عزیزمممممممممم به مدیریت نی نی وبلاگ بگو خوب . عزیزم ادرستون باز نمیشه بیام که اشتباهی نوشتیییییییی چشم اگه باز شد تاییدش می کنم