♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

تولد بهترین بابای دنیا وبهترین همسر مبارک

1392/11/3 16:49
نویسنده : مامان ایمان
10,219 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز1بهمن تولد بابارضا جونم بود من دومین سالی هست

که تولد بابایی جونم رو با هم جشن سه نفری می گیرم من و مامان دیروز با

هم واسه بابایی کیک هم درست کردیم.وبعد بابابی که از دانشگاه اومد

شام رو خوردیم وکیک اوردیم وترانه تولد مبارک رو خوندیم بابی جونم شمع رو فوت کرد و32 ساله شد.

 من بابامو خیلی دوست دارم بابای خوب من همیشه با من بازی می کنه منم عاشقشممممم قد یه دنیا دوسش دارممممممممممم.

        

ایشالله تولد 120 سالگیتو جشن بگیریم وسایه ات بالا سر منو مامی جونم باشه دوستت داریم خیلییییییییی زیاد وممنون برای همه مهربونیات و زحمتهایی که میکشی .

    

شوهر عزیزم رضا جان تولدت مبارک

اینم کیک تولد بابایی

اینم هدیه تولد مامانی به بابایی

اینم هم عکس خودمممممم در کنار کیک تولد

 

اینجا داشتم اک ودوووووووو می گفتم

می خواستم ازاین کیکه بخورم. 

طبق معمول اینجا هم محوی تماشای لپ تاب بودم

اینجا هم داشتم نانای می کردمممممم

دوستان گلم خواسته بودید که کادو چی هست بیاید نگاه کنید به خاطر شما گذاشتم ببینید و نظرتونوبگید 

  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (73)

پریسا مامان کیان
3 بهمن 92 8:53
سلاااااااااااااااااااااام. خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟ شما چه زود زود پشت سر هم متولد میشین؟؟؟؟؟؟؟؟ تولدت مبارک بابا رضا. چه جالب ما هم بابا رضا داریم انشالله سالیان سال به خوبی و خوشی و سلامتی سه تایی کنار هم زندگی کنید. خدا بابا رضاتونو حفظ کنه. خودت این کیک رو درست کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چراااااا من بلد نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آفریننننننننننننننننننننننننن صد آفرین بهت افتخار میکنم خواهررررررررررررررررررررررررررر
مامان ایمان
پاسخ
سلاممممم پریسا جون ممنون عزیزم خوبیم والا نمی دونم خواهررررررررررر عزیزم خدا بابا رضای شمارو هم حفظش کنه همهیشه بالا سر تو کیان باشه ممنون عزیزممممممممممم همچنین شمارو هم اره فدات شم خودم درست کرددمممممممممم می تونی یه بار امتحان کن کیان جونو ببوسسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 9:26
تولد همسر محترمت مبارك.... انشالله إيمان جون زير سايه ي پر مهر و عشق پدر و مادرش بزرگ شه و به بهترين ها برسه
مامان ایمان
پاسخ
بسیار سپاسگذارمم المیرا جونو واقع مارو دیگه شرمنده می کنی عزیزدلمممممممممم خیلی لطف کردی قربونت بشممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 9:28
خواهر هنرمندي هاااااااااابه به به عجب كيكي دستت درد نكنه من كه دلم خواست... ولي به وضوح پيداست كدبانويي ها ديگه خواهر وجود خودت كافي بود چرا كادو خريدي؟؟؟؟؟ پس چرا نگفتي تو كادو چيه فكر نكردي من از كنجكاوي پس بي افتم
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزممممممممممم اخییییییییییی فدات بشم چشم برای شماهم درست می کنم باشه الان میزارم می بینیییییییی اوا جونو ببوسسسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 9:30
إيمان جونمممممممممم كه مثل هميشه خودش و عكساش عاليييييي.... الاهي من فداي لپ تاپ ديدنش بشمممممممم فداش شم با اين قر دادنشحسابي از طرف من ببوسش
مامان ایمان
پاسخ
نظر لطفتونه المیرا جوننننننننن خدا نکنه خالهههههه چشم حتماااااااا
مامان برديا
3 بهمن 92 10:18
تولد بابايي مبارك جانم چه ناي نايي ميكنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم قربونتتتتتتتتتتبشم
مامان برديا
3 بهمن 92 10:18
آپم
مامان ایمان
پاسخ
چشم اومدم
مینا مامان آرمانی
3 بهمن 92 10:22
ایشالله سایه بابایی و مامانی از سرت کم نشه ایمان گلی
مامان ایمان
پاسخ
مرسی مینا جون ارمان خوشگله رو ببوسسسسسسسسسسس
AYHAN
3 بهمن 92 10:28
تولدت مبارک بابایی ایمان جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون ایهان جونییییییییییی بوسسسسسسس
مثل هیچکس
3 بهمن 92 10:38
تولد بابا رضا مبارک، ایشالا 120 سایشون روی سرتون باشه به به میبینم که این چند روز اخیر کلی کیک وتولد بوده وایمان جونم کلی لذت برده ،ایشالا همیشه شاد وسلامت باشین
مامان ایمان
پاسخ
مرسیییییییییی خواهر گلم خیلی خیلیییییییییی سپاس فراوان اره عزیز اون هفته تولد خودم این هفته هم تولد شوشومممممممممم اره دیگههههه ایمان کیف می کنی تواین دوهفته کیک خورداااااااااا بیا وببین
مثل هیچکس
3 بهمن 92 10:43
قربون اک ودوووووو گفتن ونا نای کردنات خدا حفظت کنه گل پسر مامانی اگه فضولی نباشه حالا کادو تولد چی بوده ؟؟؟آخه خیلی بزرگ به نظر میرسه ،میگم بد نیست یه مسابقه بزارید ببینیم کی درست حدس میزنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممم فدات بشمممممممم نه عزیزم خواهش میکنم این چه حرفیهههههههههههه باشه مسابقههههههههههههه الان میزارم می بینی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 11:58
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان ایمان
پاسخ
خیلی زیباا بود المیرا جون دستت دردنکنههههههههه
farideh
3 بهمن 92 12:37
توولد همسرتون را تبریک میگمجونم ایمان جون با اوووووووون کت خوشگلت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فریده جون نظر لطفتونههههههههههههه بوسسسسسسسسسسس
فرناز خاله آرسن جون
3 بهمن 92 14:00
تولد همسری مبارک باشه گلم ایشالله همیشه در کنار هم همیشه به خوبی و خوشی ایمان جونم که قربونش برم ماشالله داماد شده برا خودش خیلی توپول شده جیگر شده خاله فدای اون نانای کردنت بشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فرناز جوننننننننن خیلی لطف کردی عزیزدلمممممممممممممم اره خالش چقدر م خوشحاله برای خودششششششششششش بسیار سپاسگذارمممممممم ارسن جونو ببوسسسسسسسس
عاطفه مامان الای
3 بهمن 92 14:18
سلام عزیزم تولد همسرتو تبریک میگم الهی که 120 ساله بشن وخوشبخت بشینکنتر هم ...آی کلک برای تو همسری کیک از بیرون گرفته ولی تو براش درست کردی ولی خیلی زحمت کشیدی کیک خریدن سخت نیست درست کردن سخته ..خیلی هم قشنگه دلمون خواست به به پسر خوشگلتو ببوس از طرف خاله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عاطفه جون فدات بشمممممممممممممممممم دیگه چیکار کنم ولی کیکی درست کرده بودم خیلی خوشمزه بود جاتون خالیییییییییی چشمممممممم الای جونو ببوسسسسسسسسسس قربونتتتتتتتت
بهرام دهقانی
3 بهمن 92 15:13
سلام حاجی رضا دوست عزیزم آقا تولدت مبارک و سلام به خانواده برسانید و اقا ایمان از طرف من ببوسید
مامان ایمان
پاسخ
سلام آقای دهقانیییییییی ممنون از حضورتون خیلی خوشحالمون کردی شما لطف دارین. من پیام شما را به حاج رضا می رسانم. سلام به خانم برسونید وزهراکوچولورو ببوسید.
مامان الناز
3 بهمن 92 16:19
تبريك ميگم عزيزم ايشالاه سايش هميشه بالاي سرتون باشه و در كنار هم شادو خوش باشيد
مامان ایمان
پاسخ
مرسیییییییییی گلم خیای لطف کردی اومدی پیشمون الناز جونو ببوسسسسسسس
مثل هیچکس
3 بهمن 92 18:15
مبارک بابا رضا باشه ،ایشالا به سلامتی وتندرستی بپوشه، راستش من به همه چی فکر میکردم غیر از این ولی خدایش خوش سلیقه هستید ها البته از دوستاتون معلومه چقدر باسلیقه هستید (اعتماد به نفس رو ببینید )
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر گلمممممممممم عزیزمممممممممم گفتم که مسابق بزاریممممم ولی من برنده میشدم نظر لطفتونه گلم پسر گلتو ببوسسسسسسسسسسس
مامان مبینا
3 بهمن 92 18:33
تبریک میگم ماهم تولد داشتیممی تونیید عکساشو توی وبم ببینید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم چه خوب مبارک باشه چشم الان میام نگاه می کنم دختر گلتو ببوسسسسسسسس
شقایق مامان آرشا
3 بهمن 92 19:28
مبارک باشه 120 سال سایه اشون بالا سرتون باشه
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزم قربونت بشم آرشا جونمو ببوسسسسسسسس
پریسا مامان کیان
3 بهمن 92 19:46
سلاااااااااااااام. مبارکه خیلی کادوی قشنگیه. آفرین به سلیقه ات. راستی یادم رفت فدای ایمان جونم با اون کتِ قشنگش بشم عزیزمییییییییییییییییییییییییییی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون پریسا جون نظر لطفتونه عزیزم فداتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 19:52
گاهی اوقات اونقدر دلت از یه حرفی میشکنه که حتی نای اعتراض هم نداری... فقط نگاه میکنی و بی صدا میشکنی......... عزيزمي خواهر
مامان ایمان
پاسخ
خیلییییییییییی قشنگ بود ممنون لی لی جوننننن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 19:53
خواهر خيلي با سليقه خريدي مباركشون باشه انشالله به سلامتي استفاده كنند
مامان ایمان
پاسخ
ممنون المیرا جون نظر لطفتونهههههههه اوا جونوببوسسسسسسسسسس
شبنم
3 بهمن 92 22:44
به به بهههه همیشهههه به تولدت بازییییی باشین ایشالا آفرین به دوست هنرمند خودم ای جووونمممم ایمان کوچولوی خوش تیپ مون همیشه دل تون شاد و لب تون خندون باشه ایشالا
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شبنم جونننننننننن خواهش می کنم عزیزممممممممممم نظر لطفتونه قربونت بشممممممممممم
مامانی هیما
4 بهمن 92 14:28
تولدت مبارک بابایی ایمان جون وای مامانی دستت درد نکنه چه کیک خوشگلی درست کردی چقدر با سلیقه است
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم لطف کردی فد ات بشم چشاتون خوشگل می بینه نظر لطفتونه
مامان فسقلی
4 بهمن 92 16:40
سلام مامان ایمان جون.مبارکه ایشالا همیشه به شادی و خوشی دور هم باشین. کادوت هم خیلی قشنگه مبارکه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم خیلی لطف کردی خواهر گلمممممممممم نظر لطفتونه
فرزانه (مامان آرین)
4 بهمن 92 18:39
سلام مامان ایمان عزیزم ممنون بخاطر تمام محبت هاتون به ما وشرمنده که اینروزا کمی سرمون شلوغه ونتونستیم بیایم خدمتتون. چقدر دلمون تنگ شده بود براتون.الانم که اومدم بادیدن عکس های ایمان جون لذت بردم وکلی انرزی گرفتم هزار ماشاالله به این مرد کوچولو .خدا نگهدارش باشه الهی تولد بابای محترم ایمان عزیز مبارک انشاالله تنشون سالم باشه وسایه پر مهرشون بر سر ایمان کوچولوو مادرگرامیش تا ابد پابرجا
مامان ایمان
پاسخ
سلام فرزانه جونننننن خواهش می کنم خواهر گلممممم به خدا منم همچنینننننن شما همیشه به ما لطف دارینننننن قربونت بشممممممممممم ارین جونو ببوسسسسسسسسس
فرزانه مامان آرین
4 بهمن 92 18:48
راستی یادم رفت بگم کادوی بابای ایمان جون خیلی خوشگله مبارکشون باشه کیک تولد رو خودتون درست کردین مامان ایمان جون؟خیلی خوشگل وخوشمزه بنظر میاد؟دستورش رو بذارین برامون ممنون میشم.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم نظر لطفتونه فدات بشمممممممممم اره فرزانه جون خودم درست کردمممممممم اخییییییییییی عززم چشم خواهر بهت میگممممممممممم
مامان ایمان جون
4 بهمن 92 19:54
تولد بابایی جونی مبارکککککککککککک عزیزم هزارماشالا چقدر این کت بهت میاد بابا مامان هنرمند عجب کیکی , خوش سلیقه هم که هستی چه کادوی قشنگی مبارک بابایی باشه موفق باشید و پیروز
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممنظر لطفتونهههههه فدات بشمممممممم خواهش می کنم ایمان جونو ببوسسسسسسس
مامان آلما
4 بهمن 92 20:48
تولد باباییت مبارک باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
مامان دایانا
4 بهمن 92 20:59
سلام مامانی ایمان ممنون که وبلاگم سر زدید ایمان چه آهنگ قشنگی توی وبلاگت گذاشتی پسر ناز به مامانی بگو می تونیم با هم دوست باشیم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممممم خواهش می کنم نظر لطفتونههههههههههه چرا که نه عزیزمم ولی شما ادرستونو نزاشتینن فداتون بشمم ادر بده لینک کنم خیلی ممنون که بهمون سر زدییییییی
حدیث مامان آرش کمانگیر
4 بهمن 92 23:04
تولد تولد تولد آقای همسری مبارک.انشاا... تولد صدو بیست سالگیشون رو بگیرید.ایمان جونی هم مثل همیشه خوش تیپ
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم فدات بشم خیلی ممنون که بهمون سر زدی ارش جونو ببوسسسسسسس
فدایی طاها
5 بهمن 92 1:57
خداحفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
5 بهمن 92 3:16
آخ جون بازم تولـــــــــــــــــــــد هووووورررررررررااااااااااااااااا. بابایی تولدتون مبارک ایشالا که همیشه سالم باشین و سایتون بالا سر خانوم بچه ها مستدام خداییش کیک خوشگلیه دست مریزاد معلومه خوشمزه هم بوده منم شکمو و کیک دوسسسسسسست آب دهنم راه افتاد
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزدلمممممممممممممم منون گلمم خیلی صفا اوردییییییییییی نظر لطفتونه قربونت بشممممممم اخی عزیزیم ببخش اگه دلت خواست دختر گلتو ببو سسسسسس
مامان پرنيان
5 بهمن 92 8:40
سلام عزيزكم خوبين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايمان جونم خوبه ؟؟؟؟؟ تولد باباجوني مبارك انشالا كه هزار ساله بشه . قربون اين گل پسر برم با اين ژست هاي خوشملش. كادو هم بسيار شيكه مطمئن هستم خيلي بهشون مياد . ايمان خوشمله من رو ببوس
مامان ایمان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خوبیم ایمانم خوبه خدارو شکررررر ممنون عزیزدلمممممممم نطر لطفتونه فدات بشمممممممممم چشم حتمااااااا
علی کوچولو
5 بهمن 92 16:31
سلام خوبین؟به به جای ما خالی عجب کیک بارونه مبارکا باشه تولداتون انشا...همیشه خندون وشادوسالم باشین ایمان چقدر بزرگ وخوشمزه شده صورتشو از طرف ما ببوس راستی عکسای علی رو خواسته بودی ایمیلتو نداشتم
مامان ایمان
پاسخ
سلام مامان علی کوچو ممنون عزیزم بد نیستیمم چه عجب پیدات نبود واقعا جاتون خالیییییییییی خیلی لطف کردی قربونت بشمممممممممممم حالا زوده می فرستی برام انشالله عکسهای دامادیشو می فرستی خوب از نسرین می گرفتی دیگه نمی خواهم از عموش گرفتم ماشالله خیلی خوشگله شبیه خودته خدا حفظش کنه علی کوچولورو ببوسسسسسس
مامان دایانا
5 بهمن 92 20:00
مرسی گلم فدات بشم من حسودیم میشه به تو ما الان 3 ماهه می خواهیم بیام خارج از ایران یعنی ترکیه آنکارا زندگی کنیم و کاملا آماده ایم اما می گن هنوز خونه رزور نشده می ترسم نریم چی کار کنم راهنمایی کن گلم
مامان ایمان
پاسخ
با سلام. امیدوارم که کارتون درست بشه و هر چه مصلحت هست سرتون بیاد. والا من اطلاعات خاصی در باره خونه تو ترکیه ندارم تا بتونم راهنمایی کنم. فقط می تونم دعاتون کنم که سریع خونه گیرتون بیاد. حتمنا خیری درش هست. امیدوار باشید.
مامان آیاتای
5 بهمن 92 22:31
تولد بابایت مبارک باشه ایشاله زندگیتون همیشه پر از شادی باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم فدات بشممممممممممم دختررررررر نازتو ببوسسسسسسسسسس
مامان آیاتای
5 بهمن 92 22:33
اک دووو سههه ایمان جووووون دوست دارممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
عزیزممممممممممم منم تورو دوست دارمممممممم خالهههههههههه جون قربونت بشمممممم بوسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 2:15
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
مامان ایمان
پاسخ
سلام المیرا جونننننننن چه زیبا بود دستت دردنکنه اواجونو ببوسسسسسسس
مامان محمدحسام
6 بهمن 92 16:07
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامبه به مبارکه ایشالله بسلامتی جشن 100000000000000000 سالگیشونایشالله خدا واستون حفظش کنه وووی دلم واسه ایمان جونم تنگ شده بود بووووووووووووووووووووس آبدار واسه عجقم ایمان قربونه اون کت خوشملشممنون عزیزم ک به من و محمدحسام سرزدی احوالپرسمون سلامت بااااااااااشه ایشالله
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممممممممممممم ممنون فدات بشممممممم خیلی لطف کردی نطر لطفتونه خواهش می کنم خواهر گلمممممممم پسر گلتو ببوسسسسسسس
مامان آیهان
6 بهمن 92 18:24
سلام پروانه جون خوبی؟ ایمان خوشکلم چطوره ؟ تولدداداش رضا جون رو از طرف من وآقا ابراهیم بهشون تبریک بگو. انشالله که هزارساله باشه ببخشید دیر شد آخه ما خونه نبودیم ایمان جونم رو ببوس ما که حسابی دلمون واستون تنگ شده
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممممم خوبیم ایمانم خوبه سلام داره خدمت زن عموششششش چشم عزیزمممممممممم ممنون فدات بشممممممم خواهش می کنم عزیزم هرجا که هستید شاد باشید چشم می بوسممممم والا دل ماهم واستون تنگیده به داداش ابراهیم سلام برسون ایهان خوشجله رو هم ببوسسسسسس
مامان عبدالرحمن واویس
6 بهمن 92 19:15
تولد تولد تولت مبارک بابا رضای خوب تولدتون مبارک ان شاالله هزارساله بشی وسایه ات همیشه بالای سرایمان ججججونم باشه مامانی کادوتونم خیلی قشنگه ان شاالله که مبارکشون باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم خیلی لطف کردی فدات بشمممممممم قابل شمارو نداره خواهرگلممممممممممم گل پسراتو ببوسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 بهمن 92 19:24
درسایه درختی که یک نفر جا دارد تو بمان......!من به زیرآفتاب ماندن درکنارت راضیم......
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم
مامی پوریا
6 بهمن 92 21:17
با افتخار لینک شدی عزیزم...منو با عنوان وب سرم بلینک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شمارو لینک می کنم پوریا جونو ببوسسسسسسسسسس
سمیه
6 بهمن 92 21:50
سلام عزیزم ایشاللللللله همیشه به شادی و جشن و سرور مبارک مبارک
مامان ایمان
پاسخ
سلام سمیه جان ممنون خواهررررررر گلمممممممم دختر گلتو ببوسسسسس
مامان امیر
6 بهمن 92 22:13
سلام به مامان عزیز ایمان جان با دیدن عکس های ایمان لذت بردم خدا براتون نگه داشته باشه امیدوارم ایمان بتونه با افتخار آفرینی در طول زندگیش شما رو سرفراز کنه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممم خوبین؟ خیلی لطف کردین خیلی خوشحال شدم اومدی پیشمون فدات بشمممممممم خدا اقا امیر جان رو هم برای شما نگه دارهههههه از طرف من ببوسششششششش
شقایق
7 بهمن 92 16:41
عزیزم تولدش مبارک ایشالا 120 ساله بشن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شقایق جون خیلی ممنون که بهمون سر زدییییی
mm
7 بهمن 92 21:52
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...
مامان ایمان
پاسخ
چه جالب باشه ماهم امتحان می کنیم
مامان هانا
8 بهمن 92 1:31
مبارک باشه همیشه در کنار هم باشید انشالله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم فدات بشمممممممممم
مامان دایانا
8 بهمن 92 13:26
به ما سر بزن مامان جونی ایمان
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممم اومدمممممم
مامان مبینا
8 بهمن 92 16:37
سلام اپ کردم عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
اومدممممممم
مامان آنیا
8 بهمن 92 18:54
تولد تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارک انشا الاه همیشه خوش باشید
مامان ایمان
پاسخ
فدات بشمممممممممم ممنون که اومدی پیشمون دختر نازتو ببوسسسسسس
مامان آنیا
8 بهمن 92 18:58
تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مممممممممممممممبارککککککککککککککککککککک همیشه خوش باشین انشالاه چه کادوی قشنگی دستت درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممممم ممنون خواهر گلممممممممممم چشاتون قشنگ می بینه
مامان دایانا
8 بهمن 92 19:58
با افتخار لینکت می کنم ایمان جان
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم منم شمارو لینک کردم
مامان دایانا
8 بهمن 92 21:13
دوست دارم ایمان امیدوارم زنده باشی تو هم برای دایانا دعا کن چون که تحالش بزرگه و غده تحالش هر روز رشد می کنه اگه این تحال بزرگ بشه دایانا بیماری جسمی می گیره خدایا دخترم رو حفظش کن عزیزم ایمان و مامانی دخترم رو دعا کنید ما همین امشب رفتیم با باباش دکتر فهمیدیم دوست دارم ایمان جون پسر من به جای پسرم
مامان ایمان
پاسخ
سلام خاله جون منم شمارو دوست دارممممممممممم ممنون خیلی خوشحالم که خاله ای مثل شما دارمممممممم چشم خاله جون براش دعا می کنم نگران نباش خوب میشه خدا خودش بزرگه الهی فداش بشمممممممممم
مامان الیار
9 بهمن 92 14:14
مبارکه تولد باباییت مبارکه ایمان جونم بوووووووس برا ایمان جونم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننننن خیلی لطف کردی شماهم الیار جونو ببوسسسسسسس
مریم
9 بهمن 92 20:06
____________000000____________000000 __________000000000000______000000000000 ______000000000000000000__000000000000000000 ____00000000000000000000000000000000000000000 ___00000000000000██000000000██00000000000000 __000000000000000██000000000██000000000000000 _0000000000000000██000000000██0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000000000___000000000___0000000000000000 _0000000000___000000000000000000000___0000000000 __000000000___000000000000000000000___000000000 ___000000000___0000000000000000000___000000000 _____000000000___000000000000000___000000000 _______00000000____00000000000____00000000 __________0000000_______________0000000 _____________0000000000000000000000000 _______________000000000000000000000 __________________000000000000000 ___________________000000000000 ______________________000000 _______________________0000 دوستون دارم یه عالمه........
مامان ایمان
پاسخ
ماهمچنینننننننننن فدات بشمممممممممم مریم جونننننننن
مریم
9 بهمن 92 20:14
خصوصی عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممممم
مامان دایانا
9 بهمن 92 20:21
چه کابشن نازی داری ایمان[
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهام جانننننننننن چشاتون ناز می بینه
مریم
9 بهمن 92 20:40
عزیزم خصوصی و چک کردم ولی مثله اینکه کامنت تون نیمده... ولی خودم امودم و دیدم آره مثله اینکنه رمزو باید اشتباه زده باشم.... بااین حالی مرسی که وقت تون و گذاشتین.... تولد همسرتون و تبریک میگم.... خیلی کیک خوشگلی درست کردین... آفرین به این مامانی هنرمند.... ای جونم ایمان جون هم مثله همیشه دوست داشتنی وبامزه ست.... چه کادویه خوشگلی هم واسه همسرتون خریدین امیدوارم همیشه در شادی ها ازش استفاده کنن.... از خدایه مهربون میخواهم که بهترین لحظه هارو در کنارهم با خانواده محترمتون داشته باشین
مامان ایمان
پاسخ
سلام مریم جان خواهش می کنم عزیزم شماکه همیشه مارو شرمنده می کنید بسیار سپاسگذارم قربونت بشممممم چشاتون خوشگل می بینه عزیزممممم نطر لطفتونه خیلی ممنون که اومدی مارو خوشحال کردیییییییی بوسسسسسسسسس
خاله ی آریسا
10 بهمن 92 11:05
تولدشون مبارک باشه واااای چه آقا کوچولوی خوش تیپی ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممممممم فدات بشمممممممممممم خیلی لطف کردی دختر گلتو ببوسسسسسسس
مامان دایانا
10 بهمن 92 12:54
مرسی گلم تولدت بابایی مبارک انشا ا... هزار سال بالای سر ایمان جوبی و مامانی باشه .ایمان جونم دوست دارم خیلی به ما هم سر بزنید . دوست دارم ایمان نی نی گپ یادت نره عزیزم ممممممممممماااااااااااچ چ چ چ چ چ چ چ چ چچ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چ چچ چ چ چ چ چ
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهامممممم جان فدات بشم خیلی لطف کردی چشم میام پیشتون دختر گلتو ببوسسسسسسسس
مامان دایانا
10 بهمن 92 15:36
چند وقته نمی یایی زودتر بیا عزیزم دلم برات تنگ شده راستی کار رفتن به ترکیه انتقال به انگلستان کرد
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم چرا من که میاممممممم خوب خدارو شکر که انتقالیتون جور شد
مامان دایانا
11 بهمن 92 13:40
ایمان جون عکس جدید بزار لطفا امروز بزار
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممم عزیزم
مامی پوریا
11 بهمن 92 16:38
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃ آپم ...بهم سربزنین
مامان ایمان
پاسخ
ما هم همچنین اوکی اومدمممممم
سعیده مامان آنیسا
11 بهمن 92 19:45
تولد شوشوی گرامی مبارک وای چقدر این کت با ایمان میاد کادوت هم حرف نداره بیا خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
سلام سعیده جون ممنون عزیزمممممممم چشاتون قشنگ می بینه فدات بشمممممممممم چشم اومدمممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 5:26
سرزمين حقيقي ماقلب كساني است كه دوستشان داريم حتي ازدورترين فاصله ها.

مامان ایمان
پاسخ
سلام المیرا جون وایییییییییییی چقدر زیبا بود دستت درد نکنه
♥ نیم وجبی ♥
12 بهمن 92 13:38
سلام عزیزم دوستم شرمنده که یه مدت نشد بهتون سر بزنم به حساب بی معرفتی من نزارید واقعا دلتنگتون بودم اما مشغله انقدر زیاده که فرصت نمی کنم ماشالله ایمان جونم روز به روز ماه تر و بامزه تر میشه خدا حفظش کنه از طرف من ببوسیدش حسابی تولد همسرتون هم مبارک باشه کادو حرف نداره دستتون درد نکنه سعی می کنم تموم پست های عقب مونده رو بخونم و بازم بهتون سر بزنم عزیزممرسی که به یادمون بودی
مامان ایمان
پاسخ
سلام خواهرمممممممم خواهش می کنم عزیز مممممممم شما لطف دارید نظر لطفتونه ممنون که به یادمون بودی اومدییییییییی عزیزمممممم ممنون عزیزم قر بونت بشمممممممم خیلی خوشحال میشم اگه باز م بیای پیشموننننننن
مامان ریحان
12 بهمن 92 18:33
سلام تولد همسرتون مبارک همینطور کادویی که دادید دستتون درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون فدات بشمممممممممم دختر گلتو ببوسسسسسس
مامان دایانا
12 بهمن 92 19:26
چرا دیگه توی نی نی وبلاگ نمی یایی گلم
مامان ایمان
پاسخ
سلام الهام جان چرا عزیزم میام ولی شما نیستیییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 23:39
عزيز دلمي خواهر جونم
مامان ایمان
پاسخ
فدات بشم المیرا جونننننننن
مامان راضیه
15 بهمن 92 0:24
به به مبارک باشه تولد بابایی کادوهم بسیار زیبا بود دستتم درد نکنه هنرمندخانوم با این کیک خوشگلت
مامان ایمان
پاسخ
مرسی راضیه جونننننننننن گلمممممممم چشاتون زیبا می بینه نظر لطفتونه فدات کیان جون ببوسسسسسسسسسس