♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

رشد پسر نازمممممم

1392/11/12 23:51
نویسنده : مامان ایمان
1,688 بازدید
اشتراک گذاری

خداوندا تو چقدر با عظمتی! چقدر بی انتهایی! چقدر بزرگ و مهربانی

خدا  رو توی چشمها، خنده ها و حرکات ایمان می بینم. انگار خدا رو با همه وجودم لمس می کنم. هیچ چیز قشنگ تر از احساس کردن خدا نیست و خدایا از تو ممنونم.

 هرچقدر شکر می کنم انگار هیچی نیست. و نیاز به شکر کردن تو هر روز و هر روز در من بیشتر میشه. انگار با بزرگ شدن ایمان این شکرانه ها هم بزرگ تر میشن و من ذره کوچکی هستم که عاجزانه از تو می خوام تا سر سوزنی از نگاهت رو ازمون نگیری، که سخت محتاج توام.

خدای مهربون نمی دونم چه طوری از این همه لطف تو سپاسگزاری کنم ایمانم نعمت کمی نیست و ما تا عمر داریم ازت ممنونیم.

این فرشته پاک و معصوم کنار ما هر روز که میگذره بزرگ تر میشه و ما براش کلی ذوق می کنیم.   ني ني شكلك

پسر خوشتیپ مامانیییی وقتی می خواستیم این کت و برات پرو کنیم از کالسکت اوردیم پایین چقدر ذوق می کردی خیلی خوشحال بودی همش می دویدی اینورو اونور.


ایمان در کنار رودخانه شانون لیمریک

بفرمایید ابگوشتتتتتتتتتت

ایمان در حال چیدن پازلاشه

ایمان عاشق کوکوسبزیه 

اینجاهم تازه از حموم امده بودی وای چی بگم از حموم رفتن که اصلا خوشت نمیاد فقط جیغ می زنی که چرا من حموم بردیییییییییییی.

وقتی که می خواستم لباساتو بپوشونمت گریه کردی که چرا حوله رو درمیارییییی با جورو گریه دراوردم بادی رو پوشوندم اونم با گریههههه بعد دیگه مجبور شدم دوباره حواله رو بپوشونمت. 

دیدیم سرما می خوری سردت میشه بازم حواله رو دراوردم لباسهاتو پوشیدی والا علاقه ای به حواله نداشتی نمی دونم چرا این سری اینجوری میکردی بعد دیگه پوشیدی تا صبح با اون حواله خوابیدی نمیزاشتی دربیارم .

قربون اون بستنی خوردنت بشمممممممم .

اینم انواع مدلهای  TV نگاه کردنت.

پسندها (1)

نظرات (45)

هنگامه مامان تبسم
13 بهمن 92 0:34
سلام عزیزم ایمان جون خیلی بانمک و دوست داشتنیه خوشحالم که با شما اشنا شدم ... دلم از این فروشگاهها خواست
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممممم ممنون نظر لطفتونه خیلی ممنون که بهمون سر زدی منم خیلی خوشحال شدم آخییییییییی عزیزم فدات بشمممممم
مامان پرنيان
13 بهمن 92 8:38
سلام عشقم . بالاخره اومدي دلم براي ايمان جون تنگ شده بود. قربونش برم با اون قد و قامت .خداي مهربون برات نگهش داره دوستم مي بوسمت هوار تا
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیز ارههههههههههههههه خاله جونننننن فدات بشممممممممممممم شما لطف دارین ممنون مامانی خدا پرنیان روهم برای شما نگهش دارههههههه ببوسشششششششششش
پریسا مامان کیان
13 بهمن 92 9:21
سلااااااااااام.خوبین؟ اومده بودم دعوات کنم که چرا مطلب جدید نمیذاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیدم بعله خودت اومدی. الهی من فدای کت پوشیدنت بشم داداااااااااااش. چقدر تو آقایی هان؟ چرا حموم دوست نداری؟؟؟؟؟؟/ ما خیلی دوست دارم ایمان جوووووووووووووووون. به مامانت بگو تند تند بیاد باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ایمان
پاسخ
سلام پریسا جون ممنون عزیز خوبیم مرسی که جویای احوال هستیییییی پریسا جون والا ایمنی نمیزاره خیلی شیطون شده هرروز میام بازکنم یه پست جدید بزارم ولی متاسفانه به ادم فرصت نمیده ممنون مه به فکرمون هستییییییی نمی دونم خالش شما یه چیزی بهش بگین عزیزم ماهم شمارو دوست داریمم قربونت بشم چشم میامممممممم
مامان دایانا
13 بهمن 92 12:03
عکس چه عجب عکس گذاشتی خیلی قشنگه عکساش
مامان ایمان
پاسخ
نظر لطفته خواهرررررررر ممنون به خدا ایمان نمیزاره وگرنه دست خودم باشه هرروز اپش می کنم
مثل هیچکس
13 بهمن 92 13:03
کت نو مبارک عزیزم ایشالا به سلامتی بپوشی عزیزم باچه اشتهایی داره میخوره آفرین پسر گلم همینجور قشنگ غذا بخور تا زود بزرگ بشی .عاشق طرز tvنگاه کردنشم مامانی یه ماچ آبدار از این گل پسرمون بکن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون فدات بشمممممممم اره خاله جون همه چی می خورممممممم چشمممممممممم بانو حتمااااا گل پسرتو ببوسسسسسس
مامان دایانا
13 بهمن 92 14:43
چه عکس های زیباییییییییییییییییییییییییییییی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهام جانننننننن
فریده
13 بهمن 92 15:11
مرسی که به وبلاگ پرهام آمدید . با اجازه شما رو لینک کردم .
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم منم شمارو لینک می کنم
مامان الناز
13 بهمن 92 15:59
وايييي خدا چه پسري مثل ماه ميمونه خدا برات حفظش كنه دستتت هم درد نكنه عجب ابگوشتي
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم نظر لطفته فدات بشممممممممممم الناز جونو ببوسسسسسسسسسسسس
مامی پوریا
13 بهمن 92 17:41
آخی فدات بشم من با اون مدل تی وی نگاه کردنت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم خیلی لطف کردی فدات بشمممممم
مامان برديا
13 بهمن 92 23:20
جااااااااااااانم.چه تنوعي در نگاه كردن تي وي داري.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشمممممممممم نظر لطفتونه پویا جانو ببوسسسس
نسرین مامان آنیا
14 بهمن 92 0:03
الهی فدااااااااتتتتتتتتتتتتت شم کتت مبارک چه خوشگل شدی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم خیلی سپاسگذارممممممم عزیزممممم انیا جونو ببوسسسسسسسس
مامان آرين
14 بهمن 92 8:22
سلام عزيزم، احوال شما؟ خيلي ايمان جون خواستنيه خيلي نازه خدا حفظش كنه براتون ، چقد با كت نازتر و جيگرتر شده با اجازه لينكتون مي كنم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خوبیم نظر لطفتونه فدات بشم خیلی ممنون که بهمون سر زدییییییی منم شمارو لینک می کنم
مامان دایانا
14 بهمن 92 13:17
سلام می تونی عکس جدید بزاری
مامان ایمان
پاسخ
سلام الهام جان فعلا اینارو تازه گذاشتم هنوز دو روز نشده
مامان علی کوچولو
14 بهمن 92 14:24
عزیییییییییییییییییییییزم
مامان شهناز
14 بهمن 92 18:39
سلام مامانی ایمان جای ما هم کلی توی این فروشگاها بچرخین و خرید کنین ذوق کنین خوش بحالتون.
مامان ایمان
پاسخ
سلام شهناز جونمممممم ممنون عزیزم چشم اخییییییییییی فدات بشممممممممممم بوسسسسسسسس
مامان راضیه
15 بهمن 92 0:22
سلام ایمان جونم آفرین پسر خوب که هنوزم تو کالسکه می شینی کیان که فقط یه مدت کوتاه وقتی کوچولو بود توی کالسکه مینشیت الان عمرا دیگه سوار نمیشه مبارکت باشه کت به این قشنگی عزیزم و نوش جونت باشه خوراکی های به این خوشمزگی دست مامانی درد نکنه معلومه دست پختش خوبه ها
مامان ایمان
پاسخ
سلام خاله جونننننننن اره خالشش این کالسکشو دوست داره اگه نشینه ما بیچاره میشیممممممم الهیییییی فداش بشمممممممممممم ممنون قابل شمارو نداره نه بابا به دست پخت شما که نمیرسههههههه خواهر جاننننننننن
ترنم عشق(زهرا)
15 بهمن 92 0:40
سلام خواهر جون خوبی ببخشید انقدر دیر اومدم پیشت اخه چند وقتیه اصلا حوصله هیچ چیزیو ندارم برای بچه اقدام کردم و فکر میکردم که حتما باید ماه اول باردار بشم و نشدم و خورد تو ذوقم حالا یکم بهتر بشم بیشتر میام پیشتون دوستم قربون پسر خوشگل و خوش تیپ هزار ماشاالله چقدر بزرگ شده نیم وجبیییییییییییییی راستی دوستم فیس بوک نداری من اونجا بیشتر میرمممممممممممممممم راستی رمزم هم عوض شده برات خصوصی میزارمممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
سلام زهراااااااااااااجان چه عجب اینورا خواهررررررر خ.اهش می کنم دیگه چی بگممممممم انشالله که خیره ناراحت نباش انشالله نی نیدار هم میشید توکل کن به خدا خیلی خوشحالم کردیییییی دستت درد نکنه باشههههههه میامممممممم قربونت
مامان آیاتای
15 بهمن 92 1:16
پسرمون چون خوشتیپه هر لباسی براش میا نوش جونت باشه عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم نظر لطفتونه فدات بشمممممممم دختر گلتو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان آیاتای
15 بهمن 92 1:17
تو این سرما بستنی سرما نخوری عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
خاله جات مببینی تو یه چیزی بهش بگوووووووو والا حرف مارو گوش نمی کنه
مامانی هیما
15 بهمن 92 10:01
ااااااااااااای جونم چه خوشگل شده این گل پسر ،مامانی چه تند و تند میدوه این پسمل ما دنبال چی میگرده ،قربونش بشم من
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون خوشگل می بینه فدات بشممممممم خاله جون اخه دوست دارم راه برم از بس تو کالسکه نشستم به خاطر اون می خوام فقط بدومممممممممم
مینا مامان آرمانی
15 بهمن 92 11:18
خوش تیپم من این پست رو دیده بودم.پیامام ثبت نشده عزیزم....
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مینا جونننننننننننفدات بشم من پیامی دیدم این اولین باره که پیام اومده شاید کدو نزدیییییییییی
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 13:45
salam ham bozorgh shodi ham aghaaaaaaa fadai to ghollllllllllll pesarr
مامان ایمان
پاسخ
سلام مامانیییییییییییی ممنون لطف داریننننننن خاله جون پرهام جونو ببوسششششششش
مامان ترمه و تانیا
15 بهمن 92 13:46
سلام من مامان دوقلو ها هستم چه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشبختم از اشناییتون ممنون نظر لطفتونه بوسسسسسسسس
اسپاترا
15 بهمن 92 14:04
ای وروجک با پوشیدن کت شده واسه خودش یک مرد کوچک به به چه غذاهایی ،بخور خاله نوش جونت باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم شما لطف دارین فداتون بشممممممممممم چشم خاله جون پسر گلتو ببوسسسسسس
مامان دایانا
15 بهمن 92 14:25
میشه به ما سر بزنید و نظر بدید
مامان ایمان
پاسخ
چشم میامممممممممممم
مامان آرال
15 بهمن 92 21:18
سلام ماشااللاه ایمان جون چقدر خوش تیپه چند وقتی نیومدم وبلاگش دلم تنگ شد آخه این پسری ما تازگیها نمیذاره من بیام نت خدا حفظش کنه خیلی نازه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون ماهم دلمون واستون تنگ شده بود خاله جون کجاییییییید پسسسسسسسسس اره والا ایمان ماهم اینجوری می کنه به ادم اصلا فرصت نمیده ببوسشششششش پسر گلتووووو
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 92 12:42
ای جونم چه قدرم این کت به آقا پسره خوشتیپ ما میاد ماه شدی خاله همیشه به شادی و تفریح خاله عجب جای با صفایی رفتی خاله جای مارو خالی میکردی آبگوشته اینجا دهن مارو آب انداخت گلم واقعا خوشم میاد سنتهای ایرانی رو اونجا حفظ میکنی ای ول ایمان جون تو هم مثل دوست جونت از حموم بدت میاد چیکار کنیم از دست شما ها
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جوننننن نظر لطفتونه قربونت بشمممممممم چشم خاله جونمییییییییییی الهی فدات بشممممممممم اره خاله جون دیگه چیکار کنیم دست خودمون نیست دیگه خوشمون نمیاد ارسن جونو ببوسسسسس
مامان بانو
16 بهمن 92 12:56
بلاگ ما به روز شد با شش تا پست تپل مپل منتظر حضور پر مهرتون هستيم شاد شاد شاد شاد باشيد
مامان ایمان
پاسخ
خیلی ممنون که اومدید پیشمون چشمممممم اومدم
مامان الیار
16 بهمن 92 14:10
خیلی خوشگلی عزیزم عکساتم عالی افتادن مبارک لباس جدیدتم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم چشاتون خوشگل می بینه پسر گلتو ببوسسسسسسس
شقایق
16 بهمن 92 15:23
جونم با این کت چقدر اقا شدی ابگوشتم نوش جونتون دستت درد نکنه خانمی منم عاشق کوکوسبزی هستم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممم خیلی لطف کردی قربونت بشممممممممممم آخییییییییییی اوینا جونو ببوسسسسسس
مامان هانا
16 بهمن 92 15:48
فدات شم ایمان خوشکله هرجور باشی وهر لباسی بپوشی بهت میاد ماشاالله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه فدات بشمممممممممممم
مریم مامان آریا
16 بهمن 92 17:50
سلام سلام من یه مدت نبودم شرمنده قربون ایمان جون برم با اون کت زیبا خیلی بهش میاد مبارکش باشه تولد بابا جونش هم مبارک دیگه دیگه اهان آبگوشت و کوکو سبزی هم نوش جونت عزیزم تو هم که مثل پسر من عاشق این غذا ها هستی بوس برای ایمان نازم
مامان ایمان
پاسخ
سلام مریم جون خواه می کنم عزیزممممممم خیلی ممنون نظر لطفتونه مرسسسسییییییییییی گلم انشالله تولد خودتون عزیزمممممممممممم پسر گلتو ببوسسسس
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 17:59
الهی چه قدر ایمان جونی نازه قربونش برم به ما هم سر بزنید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مامانی جون که پیشمون میایی فدات بشم چشم اومدمممممممممممم
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 18:39
مرسی عزیزم ایمان چه قدر خوردنیه فداش بشم میمیرم برای اون صورت نازش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه خیلی مارو شرمنده می کنی خواهر گلممممم دختراتو ببوسسسسسسسس
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 19:11
سلام می گم بالابر ایمان رو کی براتون درست کرد .
مامان ایمان
پاسخ
سلام مامانیییییییییی خاله ادریس جونننننننننن(عسل)درست کرده
مریم
16 بهمن 92 19:32
سلامممممممممممم.............. اول پست تون خیلی جالب و زیبا بود.... کلی از خوندنش لذت بردم..... چه قد کت به ایمان جونم میادش..... اخه وروجک چرا علاقه به حوله پیدا کردی؟؟؟؟ بالباس حوله خیلی باحاله عکسایی که از پسر گلتون انداختین مخصوصا اونایی که داره در ابعاد مختلفTvنگاه میکنم.....پاز دسته تو ایمان..... یه بار نشد بیام و تو با عکسایه با مزه ت منو نخندونی....
مامان ایمان
پاسخ
سلام مریم جان ممنون عزیزم نظر لطفتونه فدات بشمممممممممممم والا نمی دونم خالش چرا علافه پیدا کرده خیلی دوسش دارهههههههههه خیلی خوشحال شدم بازم اومدی پیشمون قربونت بشم بوسسسسسسسس
مریم
16 بهمن 92 19:35
___________$$$$$_________________________$$ ________$$$$$$$$$$$______________________$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$____________________$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__________________$ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_________________$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_____ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$__$____ __$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$$__$$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$______$_______ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$___________$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$__$$$$$___$____ _____$$$$$$$$$$$$$$_$$$$_____$_____$_$_____ _______$$$$$$$$$$__$$$$$____$______$_$_____ _________$$$$$$___$$$$$$____$_______$_$_$$$ __________________$$$$$$____$___$$$$$_$$$$$ __________________$$$$$$$____$_$$$$$$__$$$$ __________________$$$$$$$$___$__$$$$$__$$$$ ___________________$$$$$$$____$$$$$$$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$$$$_$$$$$$$ ___________________$$$$$$$$____$___$$$$$$$$ ___________________$$$$$___$$_$$__$$$$$$$$$ ___________________$_________$____$$$$$$$$$ __________________$_______________$$$$$$$$$ __________________$_________$$______$$$$$$$ __________________$________$$_______$$$$$$_ ___________________$______$__$_____________ ___________________$__________$___________$ ____________________$__________$$______$$$$ _____________________$$__________$$$$$$$$$_ ______________________$______$_____$$$$____ ________________________$$$$$$$$____$__$___ ___________________________$$$$$$____$$$$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$______$ ___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ ________________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$_______________$$$$$$$ _______________$$$$$___________________$$$$ ________________$$$____________________$$$$ ________________$$$___$$$$_____$$$________$ _________________$___$$$$$$___$$$$$________ _________________$___$$$$$$__$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$___$$$$$$__$$$$$$$________ ________________$____$$$$___$$$$$$$________ ________________$____$$$____$$$$$$_________ _________________$___________$$$$__________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ _________________$_________________________ من آپم........ منظرتون هستم.....
مامان ایمان
پاسخ
وای چقدر زیباست اوکی اومدممممممممممم
عســــــل❤❤
16 بهمن 92 20:45
اره درسته همون وبمه
مامان ایمان
پاسخ
اوکیییییییی
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 22:23
ایمان گل پسری عاشقتم الهی فدات بشم فدای اون لباس های نازت که هرچی می پوشی بهت می یاد گلم خیلی دوست دارم الهی قربون اون خندیدنات گلکم مامانی رو اذیت نکن که بتونه عکس جدید بزاره خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی دوست دارم گل پسرم خیلی نازی خدا حفظت که گلم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم نظر لطفتونه فدات بشمممممممممممم گل دختراتو ببوسسسسسسسسسسسسسسسس
شبنم
16 بهمن 92 22:27
سلام عزیزممم خیلی وقت بود ندیده بودم مطلب بذاریییی !!! چه مطلب شیک و خوشمزه ای گذاشتی عاشق این آقا پسر کوچولوی شیکت هستم عزیزم روی ماه ایمان جان رو از طرف من کن عزیزمممم
مامان ایمان
پاسخ
سلام شبنم جون چه عجب دختر اینورااااااااااا خیلی منتظرت بودمچرا عزیزم می زارم ولی شما نیستید ممنون عزیزممممممممم فدات بشمممممممممم چشم حتما بوسسسسسسسسسسسس
مامان ترمه و تانیا
16 بهمن 92 23:02
ای گل پسری خوبی چی کارا می کنی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون بد نیستیمممممممممم
دختر عمه زهرا
17 بهمن 92 0:26
سلام به ایمان جونم داداشی دلم برات یه ذره شده بابا خوشتیپ بپا با این کتت ندزدنت داداش گلم به امید این که خیلی زود بیای بای یه بوس از لپای نازت
سعیده مامان آنیسا
17 بهمن 92 17:22
وای دوست داشتنی تو چفدر ماهی فدای خنده هات کت جدید مبارکواییییییییییییییییییییییییییی آبگوشتمنم میخوامعزیزم همیشه شاد باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جوننننننننننننن نظر لطفتونه قربونت بشممممممممممممم عزیزم به دستپخت شماکه نمیرسهههه دختر گلتو ببوسسسسسسس
مامان ایمان جون
18 بهمن 92 9:16
عزیزززززززززززززززززم فدات شم , چقدر آخه تو نازی چقدر این کت بهت میاد , هزارماشالا نوش جااااااااااااان , منم عاشق کوکوسبزیم عافیت باشه عزیزم , صحت آب گرم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم چشاتون ناز می بینه قربونت بشممممممم نظر لطفتونه نی نی تو راهی خوبه؟ عزیزم مرسییییییییییی خاله جون پسر گلتو ببوسسسسس
میترا
19 بهمن 92 18:53
وای چه پازل بزرگ . از طرف من ببوسششششششششششششششششششش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون میترا جون پسر گلتو ببوسسسسس