♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

روز ولنتاین مبارک/22ماهگردت مبارک عزیزمممم

1392/11/26 0:28
نویسنده : مامان ایمان
2,721 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم همه هستیممممممممممم

 ایمان عزیزم  ما به دو چيز در زندگي عشق مي ورزيم يكي تو و ديگري وجود تو،به دو چيز اعتقاد داريم يكي خدا و ديگري تو،ما در اين دنيا دو چيز مي خواهيم يكي تو و ديگري خوشبختي تووووووووووووووو

امروز دقيقا روز ولنتاين،ولنتاين يعني روز عشق،روز دوستي،روزي كه هر انساني كه هر كسي رو كه دوست داره براش يه هديه ميده فرقي نميكنه كه مونث باشه يا مذكر.پسر نازم اينو هميشه يادت نگه دار كه:به همه لبخند بزن اما با 1 نفر بخند همه را دوست داشته باش اما به 1 نفر عشق بورز تو قلب همه باش اما قلبت مال 1 نفر باشه.

 

                

البته بعد از خدای مهربون که معنی عشق و خود عشقه اولین عشقم همسر مهربانم  که من وایمان با تمام وجود عاشقشیم و از این که در کنارشیم احساس خوشبختی می کنیم عزیزم ولنتاین مبارک و از طرف منو پسرم میگیم بابای خوبم ولنتاین بر شما مبارک .

و اما پسرم عشق من همه وجودم ولنتاین مبارک...این دومین روز عشقیه که دارمت پارسال همین موقع ده ماهگی بودی عسیسم و حالا که دارم برات می نویسم پیشمی داری شلوغ کاری می کنی فدای شلوغ کاریات شم...تو عشق مای عشق من و بابایی ...و ما هر روز به خاطر داشتنت خدای مهربون رو شکر می گیم  تو شیرین ترین شیرینی زندگیمونی تو بهترین خاطرهو بهترین حادثه زندیگیمونی...عزیزم ولنتاین مبارک.

روز عشاق برهمه عاشقان مبارک
اینم هدیه ولنتاین از طرف بابی به مامی
اینم هدیه پسر نازمممممممم
 
 
        
واما فردا 26 بهمن ماه به سلامتی 21 ماهگیتو تموم می کنی وارد 22
 
 
ماهگیت میشی عزیزدلمممممم الهی من فدات بشم انشالله که120 ساله شی گلممممممم تا تولد 2 سالگیت چیزی نمونده فقط دو ماه دیگهههههه
                ماهگیت مبارک عشقم
 
بگم از کارای این ماهت پسر نازم عزیز دلم کلی زرنگ و باهوش شدی واین روزا به همه چی گریه می کنی مامانی رو خیلییییییی اذیت می کنیییییی بهم وابسته شدید شدی یه هفته است که سرما خوردی سرفه می کنی همه چی میدم فایده نمیکنه عزیزدلم مخصوصا که در خواب ناز هستی از بس سرفه می کنی دیگه از خواب می پری گریه میکنی  اینم بگم فردا می گی مامانم فقط از بدیام گفته وقتی که پسر خوب میشی خونمون تمیز می کنی همه چیزو جای خودش میزاری یه دونه اشغال تو زمین می بینی زودی بر میداری میندازی سطل آشغال تازگها هم کفشهای مامانی رو می پوشی تو خونه راه میری برای خودت کیف می کنی  مامی می خواد ظرفهارو بشوره زودی میری صندلیرو میکشی منو هول میدی اونور خودت میای که همه جاتو خیس کنی به ادم فرصت نمیدی کاری کنه .
                  گروه گل یاس
اینم هدیه هات که اون روز مهمون داشتیم خاله واست آورده بود.
اینم عکسهات که یاد می می افتاده بودی بهم چسبیدی.
پری روزاولین روزی بودکه تو ایرلند برف اومد.

 

پسندها (1)

نظرات (37)

مثل هیچکس
26 بهمن 92 8:12
ولنتاین مبارک عزیزم آخییییی ایشالا هرچی زودتر گل پسری سلامتیش رو به دست بیاره ،بمیرم الهی وقتی از شدت سرفه بیدار میشه واز دست کسی کاری بر نمیاد چه قدر ما مامانا غصه میخوریم خیلی مراقب ایمان جون باشید .
مامان ایمان
پاسخ
ممنون همچنین بر شماهم مرسی خاله جون اره براش دعا کنید زودی خوب شه بچمممممممم فدات بشممممممم
مامان ایمان جون
26 بهمن 92 8:27
مبارک باشه روز ولنتاین به شما و همسر عزیزتون و همینطور ایمان کوچولوی ناز و دوست داشتنی مون ایمان جووووووووووونی کادوهات مبارک خوشکل خاله , ایشالا سالهای سال این روز رو با مامان بابای مهربونت جشن بگیری
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم بر شماهم مبارککککککککککککککک ممنون خاله جون قابل شمارو ندارههههههه فدات بشم مواظب نی نی جون باششششششش
مامانی هیما
26 بهمن 92 10:13
آفرین به بابایی دستش درد نکنه چه کادوهای خریدن، 22 ماهگیت مبارک پسمل خوشگل
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه قربونت بشممممممممممم خیلی لطف کردییییییی بوسسسسسسس
خاله ی آریسا
26 بهمن 92 10:53
روز عشق مبارک کادوهای ایمانو ببین چه با مزس عزیزم برف بازی نکردی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم قابل شمارو نداره خاله جوننننننن نه عزیزم همش اب شدند نموندند
فریده
26 بهمن 92 12:50
والنتاین مبارک ، 22 ماهگرد ایمان جون هم مبارک ، امیدوارم همیشه عاشق بمونید.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فریده جون بر شماهم مبارکککککککک ممنون خاله جون خیلی لطف کردی پرهام جونو ببوسسسسسسسس
مامان هانا
26 بهمن 92 14:24
ولنتاینتون مبارک امیدوارم همیشه در کنار هم باشین انشالله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم دختر گلتو ببوسسسسسسس
مامان الناز
26 بهمن 92 16:52
اي دوست به جز عشق تو در سر من هوسي نيست جز نقش تو بر صفحه ي دل نقش كسي نیست بهترين لحظه، لحظه ايست كه فكر كني فراموشت كردم، بعد 1 پيام از طرف من بياد كه توش نوشته ميميرم برات ! ولنتاینت مبارک ! ٢٢ماهگي گل پسرم ميارك كادوهاي قشنگتون هم مبارك
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم چه متن زیبایی بر شماهم مبارکککککککک فدات بشمممممممم منم همچنیننننننن بوسسسسسسسسسسس
فرناز خاله آرسن جون
26 بهمن 92 19:16
روز عشقتون مبارک باشه ،چقدر هدیه های قشنگی اول ار همه مبارک مامی و بابی باشه بعد مبارک ایمان جونم خاله دلم میخواد همه هدیه هاتو بدزدم خیلی ققشنگن مبارکت باشه عزیز دلم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فرناز جون عزیزم خیلی لطف کردی فدات بشممم قابل شمارو نداره چشاتون قشنگ میبینه ارسن جونو ببوسسسسسسس
مریم
26 بهمن 92 21:44
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی ، اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی ، اگه ستاره بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی روز ولنتاین مبارک.............
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزم برشماهم مبارکککککککک
مریم
26 بهمن 92 21:45
عشقم من الان فقط اومدم تبریک بگم ولنتاین و ..... سر فرصت میام ومطلب تون میخونم و کامنت با حوصله میزارم..... فعلا با اجازه تون......
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جون شما لطف داریننننن خیلی لطف می کنی فدات بشمممم
مامان محمدرضا
26 بهمن 92 21:58
سلام عشقم.خوبی؟ مامانی خیلی شرمندم کردی اومدی وبم.منم دیروز تو وب شما بودم و داشتم عکسای عشقم رو نیگا میکردم و محو تماشا بودم و دیگه فرصت نشد کامنت بزارم و به بعد موکولش کردم خب چی کار کنم اینقدر نی نی های ناز دارید همتون منظورم نی نی وبلاگیهای مهربونه که آدم همین که فرصت گیر میاره میگه بشینم و فقط نیگاشون کنم باور کن از ته دلم گفتم البته هزار هزار هزاررررررررررررررررررررررررررررررررررررر ماشالا .چشمم شور نیستا. اینو جدی گفتم نه تنها وبلاگ شما بلکه همه نی نی های ناز وقتی تو وبلاگشون میرم میگم تا وقت دارم نیگا کنم و لذت ببرم کامنت مامنت هم بی خیال بعدا هم میشه کامنت داد مثل حالا که اومدم تا جبران کنم آخه یه دل سیر نیگاش کردم و از دور خوردمش.خییییییییییلی ببوس و البته گاز محکم یادت نره. دلم آب شد براش.قربونششششششششش و قربونتون.
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که دوباره اومدی پیشمون فدات بشم مریم جون شما لطف دارین اخییی عزیزم خیلی وقته نبودی ایمانم حسابی بزرگ شده دلمون واست تنگیده بود محمد رضا جونو ببوسسسسسسس
فائزه مامان آیاتای
27 بهمن 92 0:38
عشقم انشاله مرد بشی اقا بشی بزرگ بشی
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم قربونت بشمممممممم بوسسسسسسسسس
فائزه مامان آیاتای
27 بهمن 92 0:39
از این راه دور میبوسمت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر گلم ماهم شمارو می بوسیمممم
فائزه مامان آیاتای
27 بهمن 92 0:41
افریییین پسر خوشگلم خوش سلیقه هم هست بمیرم سرما خوردی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممم نظر لطفتونه اره خالش سرماخوردههههههه دختر گلتو ببوسسسسسس
فائزه مامان آیاتای
27 بهمن 92 0:48
اخییییی من گفته بودم بستی تو این سرما بده عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
اره واقعا خاله جون واقعا اینو بهش بگو حرف گوش نمیکنه کهههههه
مامان علی کوچولو
27 بهمن 92 12:14
ایشاا.. زود خوب میشه ایمان جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم پسر گلتو ببوسسسسسس
سعیده مامان آنیسا
27 بهمن 92 13:57
عزیزم 22ماهگیت مبارک هدیه هاتم مبارک باشه گلم مامانی پست جدید دارم بیا
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جوننننننننن قابل شمارو نداره چشم اومدممممم
مامان مبینا
27 بهمن 92 18:33
ولنتاین مبارررررررررررک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشمممممم
مینا مامان آرمانی
28 بهمن 92 0:08
ولنتاین مباررررک. مامانی این خوشکل ناز رو ببوس.میشه اسم کوچیکتونو بپرسم؟؟
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم بیا خصوصی
farideh
28 بهمن 92 0:51
ولن تاین مبارککککککک عزیزم انشالا زود خوب میشه عزیز خالههههههههه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم برشماهم مبارک فدات بشمممممم
مامان پرنيان
28 بهمن 92 11:16
به انتهاي بودنم رسيدم اما............ اشك نمي ريزم ، پنهان شدم پشت لبخندي كه درد مي كند . دوستم خيلي دلم گرفته
مامان ایمان
پاسخ
اخه چرا عزیزمممممممم الان میام پیشتتتتتت
پریسا مامان کیان
28 بهمن 92 15:30
سلاااااااااااااام تو رو خدا ببخشید من اینقدر دیر اومدم. خیلی درگیر بودم. خوبین عزیزان من؟؟؟؟؟ ولنتاینتون مبارک. خدا عشق شما رو روز افزون کنه انشالله. ایمان گلی 22 ماهگیت مبارک. نفس خاله روز به روز داری شیرینتر میشی. سرماخوردگیتم انشالله هر چه سریعتر خوب میشه. دوستتون داریم و بوووووووووووووووووووووووس
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممخواهش میکنم پریسا جون الان تو دیگه شوشوت پیشته مارا می خوای چیکار بر شماهم مبارکککککک ممنون عزیزم شماهمنچنینننننن فدات بشممممم خیلی لطف کردییییی کیان جونو ببوسسسس
❤طراح دردونـــه تـــم ❤
28 بهمن 92 20:14
سلام به شما دوست خوبم دوست داری قالب وبلاگ با عکس نی نی نازت داشته باشی ؟ دوست داری بالابر وبلاگ با عکس نی نی تون داشته باشی ؟ دوست داری لوگو و صفحه ورودی داشته باشی با عکس نی نی تون؟؟؟ سال نو هم که نزدیکه کلی لیست توی نوبت دارین باید براشون تقویم طراحی کنم اگه شما هم دوست داری برای سال نو تقویم با عکس کوچولوی دلبندتون داشته باشی حتما بیا پیشم توجه داشته باش کار هایی که دیگر طراحان درست میکن مقابل خدات و کار های ما غیر مقایسه شدنیه منتظر حضور گرمت هستم
متین من
28 بهمن 92 22:04
ولنتاین با تاخیر بهت تبریک میگم هدیه هات مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم فدات بشمممممممممم
مامان نازی
29 بهمن 92 17:05
چقدر تو نازی .چه کادوهای خوشگلی.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه قابل شمارو ندارههههههههههه
الی مامی آراد
29 بهمن 92 18:04
ای جووونم ماشالله چه آقایی شده
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهامممم جان نظر لطفتونه عزیزم خیلی وقته نبودیییییییی؟
مرجان مامان آران و باران
30 بهمن 92 15:49
22 ماهگیت مبارک عزیزممممم قربونت برم خوشگلممم چه گلی به بهه مبارکه کادوهای ایمان جونم مبارکککک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مرجان جون فدات بشممم عزیزمممممم قابل شمارو ندارههههه بوسسسسسس
مهسا
30 بهمن 92 18:18
22 ماهگیت مبارک خاله جون چه هدیه های نازی مبارکهمامانی روز عشاق هم مبارکانشاله سالهای سال خوشبخت در کنار هم باشید.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مهسا جون خیلی لطف کردی عزیزمممممممم فدات بشم نورا جونو ببوسسسسسسس
مامان ارشیا
30 بهمن 92 18:21
روز عشق مبارک عزیزم 22 ماهگردت مبارک چه قشنگ جلوی پنجره ایستاده برف تماشا می کنه خوشگل خالههههه مامانی ببوسششششش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم قربونت بشمممم خیلی لطف کردییییییییییی بوسسسسسس
امیرحسین گلی از بهشت
1 اسفند 92 0:24
سلام عزیزم ماشاالله به ایمان جووووووونم که ماشاالله مردی شده مامانی هستم و همیشه یادتونم
مامان ایمان
پاسخ
سلام خواهرررررر اینورا فدات بشمممممممممم پسر گلتو ببوسسسس
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 10:36
قربون قیافه بهونه گیریت همیشه شاد در کنار هم باشم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم فدات بشمممممممم
شبنم
2 اسفند 92 17:30
ای جااااانمممممم ایمان عزیزمممم خیلیییی دلم تنگ شده بود واسه تون مخصوص گل پسر خوش تیپ مون تبریک واسه همه ی این مناسبت های خوشگل و نازی که این مدت پشت سر گذاشتین ، من لپ تاپم اشکال داشت و بدتر از اون سایت نی نی وبلاگ اشکال داشت و هر وقت میامدم که کامنت بذارم یا مطلب بذارم ، بعد از کلی زحمت نوشتن ، همه چیز می پرید
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم به به ببین کی اومده پیشمون والا ما هم خیلی تنگیدیمم فدات بشممممممم خیلی لطف کردییییییییی ممنون شبنم جون قربونت بشم خیلی خوشحال شدمممممممم شما لطف دارید عزیزم بوسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 12:19
22 ماهگي گل پسر مبارك.....ولنتاينتونم با تاخير مبارك..... چه هديه هاي زيبايي انشالله عشقتون تا ابد بهم مستدام باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننن فدات بشمممممممم لطف کردی بوسسسسسسس
مينا مامي سام
6 اسفند 92 23:04
ولنتاين مباارك عزيزم من لينكتون كردم فقط اسمتونو بهم بديد. مرسي
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم منم شمارو لینک کردممممم فدات بشمممم
mahasa
3 تیر 93 21:35
عزیزم چه قدر شما نازی به ما هم سر بزن و نظر بده
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونهههه باشههههه حتما
نیاز
16 مرداد 93 1:03
این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست........... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.
حسين
29 مرداد 93 14:33
خوبه ولي معلومه كه همش فتو شابه به هر حال خوبه راستي اگه لينك كردي خبر كن مرسي
مامان ایمان
پاسخ
باور کن نه عقده ای هستیم و نه وقت داریم اینکار را بکنیم. کافر همه را به کیش خود پندارد. دوست داشتی شما هم عکس بفرست براتون فتوشاپ کنیم. نمی خواستم نظرت را تایید کنم ولی دیدم از ادب به دوره نظر کسی را که زحمت کشیده و نظر گذاشته را تایید نکنم. در هر صورت ممنون که از وبلاگ ما دیدن کردید.