♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

متن و معنی آهنگ وبلاگ، ساده اما دلنشین / تقدیم به دوستان

1392/11/28 23:03
نویسنده : مامان ایمان
1,434 بازدید
اشتراک گذاری

این آهنگ معروف از گروه معروف جیپسی کینگز (به اسپانیایی: Gipsy Kings) به معنای سلطان‌های کولی، هست. آرامش بخش و گوشنواز . فکر کردم شاید  دوستان خواستند متن ترانه را بدانند. لذا متن و  معنی ترانه را در زیر براتون می گذارم. امیدوارم از شنیدن این ترانه لذت ببرید. 

Spanish:

Amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo (que nadie hoy)

amor mio
amor mio por favor
tu no te vas
yo cuentare a las horas
que la ya veo

Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordan no quiere recordan
Vuelve
no volvere no volvere no volvere
no quiere recordan no quiere recordan

Lo laon lo la
Lo la
Lo la
Lo la
فارسی:

عشق من،

 عشق من لطفا

هیچ وقت از پیش من نرو

من ساعت ها را می شمارم  تا زمانی که تو  را ببینم

عشق من،

 عشق من لطفا

هیچ وقت از پیش من نرو

من ساعت ها را می شمارم  تا زمانی که تو  را ببینم

برگردد

من نمی خواهم برگردم، من نمی خواهم بر گردم

من نمی خواهم به یاد بیاورم، من نمی خواهم بیاد بیاورم

برگردد

من نمی خواهم برگردم، من نمی خواهم بر گردم

من نمی خواهم به یاد بیاورم، من نمی خواهم بیاد بیاورم

چیزی است که....

چیزی است که.....

چیزی است که.....

پسندها (1)

نظرات (29)

متین من
28 بهمن 92 22:02
خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
چشم عزیزمممم
مامانی هیما
29 بهمن 92 9:34
خیلی قشنگ بود مامانی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم نظر لطفتونه
مامان پرنيان
29 بهمن 92 10:14
اي جانم چقدر با احساس و ناز بود.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم
پریسا مامان کیان
29 بهمن 92 11:32
میگم آهنگای خودمون خیلی باحالترن مگه نه؟؟؟؟؟؟/ لااقل یه شعر پر محتوا دارن.مثلا همون که میگه: شراره دلا رو دیوونه کرده مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده
مامان ایمان
پاسخ
اره عزیزممممممممم ولی من اینو اهنگو خیلی دوست داشتم ودارمممممممممممم اون که خیلی عالیههههههههههه
مثل هیچکس
29 بهمن 92 12:34
چه با احساس
مامان ایمان
پاسخ
نظر لطفته عزیزممممم
دوست جون
29 بهمن 92 16:35
آموخته ام که خداعشق است وعشق تنهاخداست آموخته ام که وقتی ناامیدمی شوم خداباتمام عظمتش عاشقانه انتظارمیکشد دوباره به رحمت او امیدوارشوم آموخته ام اگرتاکنون به آنچه خواستم نرسیدم خدابرایم بهترینش رادرنظرگرفته آموخته ام که زندگی دشواراست ولی من ازاوسخت ترم...
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم زیبا بوددددددد
مامان نازی
29 بهمن 92 17:03
سلام عزیزم.به خدا چند روزه میام که پیام بزارم اما نمیدونم چرا صفحه نظرات باز نمیشه؟!یکی وبلاگ شماست یکی هم وبلاگ مامان اران و باران.برای شماها صفحه نظرات باز نمیشه. همیشه به یادتونم و بهتون سر میزنم.نمیدونم چهکار باید کنم برنامه فایر فوکس ندارم شاید ازون طریق باز بشه. دوستون دارم گلم این متن رو در جواب نظر شما نوشتم و کپی کردم اینجا.الان امتحان کردم باز شد.
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که به فکرمون هستییییییییییی والا نمیدونم چرا باز نمیشهههههه منم بعضی موقع ها میرم وب دوستان اینجوری میشه صفحه نظراتشون باز نمیشه کیانا جونو ببوسسسسسسس
مامان کوثری
30 بهمن 92 4:34
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مرجان مامان آران و باران
30 بهمن 92 15:47
اخیی چقدر قشنگ دستت درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم قربونت بشممممم
مهسا
30 بهمن 92 18:16
ممنون عزیز بامحبتم
مامان ارشیا
30 بهمن 92 18:22
واییییییی چه اهنگ زیبا ودل نشینه
مامان ایمان
پاسخ
نظر لطفتونه فدات بشمممممممم
شقایق مامان آرشا
1 اسفند 92 10:33
خیلی خوب بود من که خیلی دوس داشتم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شقایق جان نظر لطفتونه ارشام جونو ببوسسسسسسس
مامان شهناز
1 اسفند 92 12:39
وای مامانی ایمان من عاشق این آهنگم. پر از احساسه خیلی دوسش دارم. تتتتتتتتووووووووووووپپپپپپپپپپپهههههههههههه. مرسی قربونت بشممممممم عزیزمممممممم اره منم خیلی دوست داشتم به خاطراون گذاشتمممممم بوسسسسسسسس
مامان هیمن
2 اسفند 92 17:45
سلام منون که بهمون سر زدینو خوشحال میشم که تبادل لینک کنیم
مامان ایمان
پاسخ
خواهش میکنم منم همچنین شمارو لینک می کنم
مامان هیمن
2 اسفند 92 17:46
خدا حفظش کنه گل پسری رو چه نازه ماشالا
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم خیلی ممنون که بهمون سر زدییییییی
مامان هیمن
2 اسفند 92 17:48
اینقد این آهنگو دوس دارم .همیشه دوس داشتم معنیشو بدونم.مرسی خیلی زیباست
مامان ایمان
پاسخ
عزیزمممممممم منم خیلی دوست دارمممممممممم خواهش می کنم
مینا مامان آرمانی
2 اسفند 92 21:04
ممنونم عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
فدات بشممممممم
سعیده مامان آنیسا
3 اسفند 92 19:03
خوب کاری کردی معنیشو نوشتی چون منم این آهنگ رو خیلی دوس دارم وگوش میدم منتظرتم بیا پیشم آمامیو
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممم فدات بشمممممممم چشم امدممممممم بوسسسسسسسسسس
مامان ارسام
4 اسفند 92 1:12
بوس برا ایمان خوشکله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم فدات بشمممم
سعیده مامان آنیسا
4 اسفند 92 9:57
گلم آدرس رو که درست گذاشتم
مامان ایمان
پاسخ
نه فدات بشم من که زدم مال دیگه بود
ویانا
4 اسفند 92 22:13
توی مسابقه ی وبلاگ من شرکت کنید
مامان ایمان
پاسخ
عزیزمممممم مسابقتون چیه؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 12:16
خداييش دستت درد نكنه من عاشق اين اهنگم .... مرسي بابت معنيش
مامان ایمان
پاسخ
خواهش میکنم المیرا جون عزیزمممممممممممممم اوا جونو ببوسسسسسسس
طراح نو
5 اسفند 92 22:58
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
مثل هیچکس
6 اسفند 92 9:55
خدا از دست ای شما پس چرا پست جدید نمیزارین من هر روز سر میزنم ولی خبری نیست .
مامان ایمان
پاسخ
به همین زودی میزارم فدات بشممممم
حدیث مامان آرش کمانگیر
6 اسفند 92 20:03
وای من عاشق این آهنگم.مرسی که معنیشو گذاشتی
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم چه خوب که همه این اهنگو دوست دارند
ayhan
8 اسفند 92 10:11
من این آهنگ رو خیلی دوست داشتم ولی معنی اش رو نمیدونستم ممنونم مامان ایمان مهربون
مامان ایمان
پاسخ
فدات بشممممممممممممممم خواهش می کنم عزیزممممممم
مامان مبینا
8 اسفند 92 14:36
سلام دوست عزیزم اپ کردم گلم
مامان ایمان
پاسخ
اومدم عزیزممممممم
مریم
9 اسفند 92 15:57
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ سلام دوسته گلم.... اپ کردم.....منتظرتون هستم سلام عزیزم اوکی اومدمممممممم