♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

عکسهای 22 ماهگی /ایمان شیرینی زندگیمون

1392/12/9 4:32
نویسنده : مامان ایمان
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من قربونت برم عزیز دلممممممم

این روزها یادگرفتی در جواب مامان که می پرسه.

پسر مامان کیه؟نن

جیگر مامان کیه؟نن

عسل مامان کیه؟نن و... سریع می گی نن

 یعنی من می گی و مامان ضعف می کنه برای عسلش... 

یاد گرفتی بعضی وقتا که کار بی ادبی انجام می دی مثلا چیزی پرت می کنی و مامان بهت اخم می کنه می گی نَ نَ نَ

عاشق بیرون رفتنی و تا بابایی حاضر میشه بره دانشگاه شما هم دنبالش راه میفتی  بعضی وقتا با گریه و بعضی وقتها مسالمت آمیز قضیه ختم به خیر میشه و در هردو حالت شما مجبوری بمونی خونه 
شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

وقتی  مامان آشپزی می کنه سریع میری صندلی رو میاری  کنار من و قابلمه و ماهیتابه و هرچی که من دارم باهاش آشپزی می کنم رو از دستم می گیری  و کلی ذوق می کنی، فکر کنم می خوای آشپز باشی بشی پسر گلم...

بعضی وقتا مامان رو خیلی اذیت می کنی و مامان هم از خجالتت در میاد و یه کوچولو تنبیهت می کنه خیلی ناراحت می شی ولی زود مامان را می بخشی.
با کارات مامان را زود زود خیلی کم عصبانی می کنی یادت باشه گل پسری.

 ولی وقتی به هر دلیلی اشک می ریزی و گریه می کنی مامان هم ناراحت می شه برای گل پسرش. چون تو عزیزترینی برای من پسرم لبخند تو روح منو جلا می دهد  و ناراحتیت قلبمو آزار . تو پسر خیلی باهوشی هستی زود همه چی رو همون لحظه تو ذهنت ثبت می کنییی و عین آنرا انجام می دهی.

 

الانم خونه نیستی بابابایی رفتی تنیس وگرنه نمیزاری بیام پشت نت دوستان عزیزم می گفتند چرا پست جدید نمیزاری والا این پسری نمیزاره شرمندتونم که نمیتونم بیام پیشتون. ولی سعی می کنم بیام دوستون دارمممم.

حالا بریم سراغ عکسها

اینجاداری لگوهاتو می چینی

علاقه خاصی به برنامه های عمو پورنگ داری اینجاهم داری با تبلت ایستاده اون برنامه را تماشا می کنی

اینجا هم مشغول سیب زمینی خوردنی مامانی امروز دوبار واست سیب زمینی سرخ کرد، از بس دوس داری دیب دمنی را.

وقتی سرت به یه جایی می خوره زود میای می گی  آه یعنیبوس کنید.

 دیروز زنگ خطر  خونه ها برای آزمایش به صدا درآمد و همگی زودی رفتیم تو محوطه مجتمع مسکونی. تو هم خوشحال بودی که دردر هستیم، کیف می کردی و می دویدی، بعدش که تموم شد خاله جون گفت بریم خونه ما چای بخوریم ماهم همگی رفتیم خونه خاله .

اینجا هم خونه خاله است قربون اون نشستنت بشم داری چای می خوری.

لازم به ذکر مجدد هست که به مسواک علاقه زیادی داره حتی شب موقع خوابیدن با خودت می خوابونی

تازگیا دوست داری تو زمین دراز بکشی همینطوری

اون شب هم دلت در در می خواستالبته دیر وقت بود  گفتم الان میشه کجا رفت بعدش پوشوندمت هوا هم خیلی سرد بود رفتیم پیش بابایی باهم برگشتیم خونه الان دیگه کالسکه  رو هم دوست نداری نمیشینی تو اون و فقط می دوی برگشتنی چقدر گریه کردی که نریم خونه حداقل دوساعت گریه کردی گفتم دیگه توبه تو را بدون کالسکه بیرون ببرم .

اینجاهم روی پل مسیر بین خونه تا دانشگاه بابایی 

پسندها (2)

نظرات (40)

farideh
9 اسفند 92 11:05
قربون اون سیب زمینی خوردنت برم منننننننن با اون عکسهای خوشملت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فریده جون لطف کردی عزیزمممممم
مریم
9 اسفند 92 15:56
سلام دوسته گلم........... اگه دیر بهتون سر زدم نگی بی معرفتم به خدا لب تاب م خراب بود و با گوشی هم نمیشه بیام خیلی سخته..... آفرین به این پسر که به هر 2 صورت باید خونه بمونه....... خونه خاله خوش گذشت؟؟؟؟ عکساتونم مثله همیشه دوست داشتنی.... چه بامزه داری برنامه عمو پورنگ و نگاه میکنی.... سیب زمینی میخوری؟؟؟؟به منم بده نوش جونت فسقلی واسه چی آخه علاقه داری رو زمین بخوای؟؟؟ موفق باشی اشپز کوچولو.......
مامان ایمان
پاسخ
نه عزیزم خواهش می کنم اره خاله جون جاتون خالیییییییییی شما لطف دارین فدات بشمممممممممم عادت کرده مریم جونننننننن ممنون خاله جونننننننننن
parham,مامانش
9 اسفند 92 23:23
بوس براي ايمان جون خوشگللللللللللللللللللللللللللللللللللللل اونم از نوع خيليييييييييييييييييييييييي خوشجللللللل خدا حفظ ت كنه وهميشه سلامت باشييييييييي
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممممم چشاتون خوشجل می بینه فدات بشممممممممممم
مثل هیچکس
10 اسفند 92 10:16
عزیزم م م م آخه عزیزم خسته نمیشی ایستاده برنامه های عمو پورنگ رو میبینی .
مامان ایمان
پاسخ
نمی دونم خاله والا دوست داره اینجوری ببینه بوسسسسسسسسسسس
مامانی هیما
10 اسفند 92 10:59
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااای جانم قربون اون حرف زدنش بشم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردییییی فدات بشممممم
مامان پرنيان
10 اسفند 92 14:15
سلام عزيزم خوبي؟ كجايي خانوم كم پيدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الهي فدات بشم من چقدر اين گل پسر نازه قربونش برم . الهي قربون ديب دميني خوردنش واي ببوسش عزيزم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون خوبیم خدارو شکررررررر. شرمنده خواهر جان به خدا این پسر نمیزاره میام سر فرصت نظر لطفتونه قربونت بشمممممم پرینان جونو ببوسسسسس
شقایق مامان آرشا
10 اسفند 92 15:04
ای جونم ایمان دردرییییی
مامان ایمان
پاسخ
فدات بشمممممم پسر گلتو ببوسسسسسسسسسس
مامان الناز
10 اسفند 92 19:37
قربون پسر باهوش و شيرين زبونم بشم من اي جان عزيزم با اون خوردن قشنگت ايشالاه هميشه شادو خوشحال باشي كه مامانيتم شادوخوشحال باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننننننن نظر لطفتونه فدات بشمممممممممم دختر گلتو ببوسسسسسسسسسس
مامانی کسرا
11 اسفند 92 4:59
آخی چه بامزه حرف میزنه ماشالله خدا حفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون نظر لطفتونه فدات بشم کسرا جونو ببوسسسسسسس
مامان هیمن
11 اسفند 92 8:39
دیب دمینی نوش جونت عزیزم چقدم با اشتها میخورهعزززیززززم
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جوننننننن قربونت بشممممممممممم بوسسسسسسس
مامان هیمن
11 اسفند 92 8:44
خو پسرمون تنوع پسنده میخواد تنوع بده ایستاده عمو پورنگو تماشا کنهافرین ایمان جون که هر شب مسواک میزنی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر گلمممممم فدات بشممممممم خیلی لطف کردییییییییییی
مامان هیمن
11 اسفند 92 8:47
چایی هم نوش جونتمامانی خوب تنهاست تو خونه حوصلش سر میره دوس داره بره ددر
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم اره به اینم حق میدممممممممم خیلی حوصلش سر میره قربونش بشممم هیمن جونو ببوسسسس
فریده
11 اسفند 92 10:54
ایمان جیگر ، عزیز و عسل منم هست . خیلی نازه ، خداا حفظش کنه . راستی اونجا خیلی سرده که اینقدر لباس می کنی تنش ، یا مثل من حساسیت داری و معتقدی بچه باید لباس زیاد بپوشه . به نظر من سخت ترین کار دنیا اینه که بدون کمک باهاشون بری بیرون ، آدم رو دیوانه می کنن.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فریده جون شما لطف دارین فدات بشممممم اره عزیزم اینجا همیشه هواش سرده منم مجبورم زیاد بپوشنمش سرما نخورهههههههههههه واقعععععععععععاهمین طوره
مامان آلما
11 اسفند 92 18:26
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم
هنگامه مامان تبسم
11 اسفند 92 23:20
سلام عزیزم مرسی که به ما سر میزنی چقدر جالب تبسمم خیلی سیب زمینی دوست داره وخیلی هم مثل ایمان جون به مسواک علاقه داره انقدر که مسواک خودش جواب نمیده وسراغ مسواکهای ما هم میره و ما از ترسمون باید یواشکی مسواک بزنیم من ایمانم خیلی دوست دارم عزیزم گوله ی نمکه ولی فکر کنم از تبسم ارومتر باشه ...
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم عزیزم قربونش بشممممممممممم ببوسشششششششششش
خاله کمیل و کیان
12 اسفند 92 0:16
قربونش برم من عزیزم درگیرم بخدا شوهرم عمل کرده نمیتونم بیام
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مطهره جون خواهش میکنم عزیزم چرا اخه چی شدهههههههههههه فدات بشمممممممم
مامان پرنیا
12 اسفند 92 2:09
ای جوووووووونم چه گل پسری
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم فداتتتتتتتتتت
خاله جون
12 اسفند 92 8:40
سلام مامان جون خدا قوت شرمنده من دیر به وبتون امد سرماخوردم هنوزم خوب نشدم ولی دلم میخواست به وب ایمان جون حتما سر بزنم چقدر عکسایی که سیب زمینی میخوره گل پسر ایمان جون خوشگل افتاد.مامان جون گل پسر تقصیر نداره آخه توخونه دلش میگیره یکی یدونه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم وای چرا خیلی بده این سرماخوردگییییییییییییی قربونت بشمممممممممممم مواظب خودت باش سرما نخوری دیگهههههههههه اره خالش بهش حق میدمممممممم بچم حوصلش سر میرهههههه
مامان ایمان جون
12 اسفند 92 12:00
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم , نوش جان چقدر سیب زمینی دوست داری , منم عاشق سیب زمینیم خونه ی خاله جون خوش گذشت؟؟؟همیشه به ددر و گردش خیلی خوبه که اونجا تنها نیستین , زندگی تو یه کشور دیگه بدون داشتن یه هم زبون سخته , خداروشکر که خاله جون پیشتونه.موفق باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم اخیییییییییییییی اره جاتون خالی نه عزیزم تنها نیستم ممنونکه به فکرمونییییییییییی فدات بشمممممم
شقایق
12 اسفند 92 13:54
عزیزم ماشالا به این پسر با نمک ایشالا خدا حفظش کنه مامانی جون چقدر با احساس مینویسی عزیزدلم خوش سلیقه است که دیب دمنی رو دوست داره نوش جونش فداش بشم وای من بس آوینا چیگرم و خون میکنه برای غذا خوردن لذت میبرم بچه های خوش خوراک میبینم ماشالا راستی مامانی خیلی خوشحال شدم که خاله هم اونجا پیشتونه فکر میکردم اونجا تنهایید خدا را شکر ایشالا ایام بکامتون باشه گل پسر و از طرف من بچلون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شقایق جان نظر لطفتونه فدات بشمممممم اره عاشق دیب دمنیه الهی قربونش بشممممممممم اره عزیزممممم تنها نیستیم اینجا یه عالمه خاله ایرانی داریممممممممممممم لطف کردیییییییییی بوسسسسسس
مامان شهناز
12 اسفند 92 15:14
مامانی ایمان پس کلا با شیطونی های ایمان داستان داری. عیبی نداره چش رو هم بزاری درست میشه. فقط کافیه بحرف بیاد.دیگه همه چیز حله.
مامان ایمان
پاسخ
اره خواهرررر حالا حالا ادامه دارد دیگه چاره ای نیست باید باهاشون بسازیمممممممم
مریم
12 اسفند 92 19:05
________________$$$$$ _______________$$$$$__$$________$$$$$$$$ __________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$ ______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$ ___$$$_$$$$______________$$_______$$$ $$$_$$$$________________$$______$$$ $$$$_________________$$$_____$$$ $$________________$$$_____$$$ $$_____________$$$_____$$$ _$$________$$$$____$$$$ __$$____$$$_____$$$$ ___$$_$$$$___$$$$ ____$$_____$$$$ __$$_____$$$$ $$____$$$$ $$_$$$$ $$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________ سلام دوسته گلم.... اپ کردم.....منتظرتون هستم اومدمممممم
فائزه مامان آیاتای
13 اسفند 92 10:44
ای جان فدات بشم یعنی پسری به ماهی تو شلوغی هم میکنه مامانش دعوا میکنه؟؟؟؟؟؟ نهایمان جان پسر نازی هست
مامان ایمان
پاسخ
اره خاله جون حسابیییییییییییییییی شلوغ هست دختر گلتو ببوسسسسسسس
فائزه مامان آیاتای
13 اسفند 92 10:45
نوش جونت باشه
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جونننننن
مامی پوریا
13 اسفند 92 11:20
جیگری عزیز خاله....قربونت برم که دیب دمینی دوست دالی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم فدات بشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 12:21
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
نرگس مامان متین
13 اسفند 92 17:37
عزیزم چقد نازه خاله فداش بشه عزیزم من لینکت کردم شماهم اگه دوست داشتی بلینک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی تومدی پیشمون باشه منم شمارو لینک می کنم پسر گلتو ببوسسسسس
مامان ارشیا
13 اسفند 92 19:19
سلام پسر ناز چه ایستاده نگاهم میکنه به عمو پرنگگگگگ تبلتو میدی به خاله قربونش بشم چقدر قشنگ سیب زمینی می خوره نوش جانننننن
مامان ایمان
پاسخ
خاله جون قابل شمارو نداره چراکه نه خیلی ممنون فدات بشممممممم
مامان بهار
13 اسفند 92 19:55
ای جانم .قربون نفست ...تو هم عمو پورنگ دوست داری؟؟بهارم عاشقشه ...راستی شما ایران زندگی میکنید یا خارج کشور ؟؟؟؟؟
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم اره خیلیییییییییییی الهی قربونش بشمممممممممممم اره عزیزم ما ایران نیستیم در ایرلند زندگی می کنیم
حدیث مامان آرش کمانگیر
14 اسفند 92 21:59
وای خدا جون چه خوشگل سیب زمینی می خوری پسمل گلممامانی تو را خدا ایمان جونم رو تنبیه نکن چکار کنه بچه است دیگه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم فدات بشم پسر گلتو ببوسسسسسسسسسسسسسس
سعیده مامان آنیسا
15 اسفند 92 0:55
فدات بشم مـــــــــــــــــــــــــــــــن
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزدلممممممممممممم بوسسسسسسسسسسسس
مامان محمدحسام
15 اسفند 92 9:21
وااااااي عسيسم چه با نمك دراز كشيدي ايمان جونم شرمنده ماماني جون دير بهتون سر ميزنم بخدا تو اداره سرم خيلي شلوغه ولي هميشه به يادتونم ايمان جونم با اون قيافه خوشملش رو ببووووووووووووووس
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممممم خواهش می کنم انشالله که موفق یشیییییییییییی فدات بشممممممممممممم
عمو ابراهیم
16 اسفند 92 19:50
سلام عمو جان ماشاء اله خدا حفظت کنه چقدر بزرگ شدی چقدر ماه شدی خیلی دوست دارم زود بیای پیشمون تا یه دیب دمینیه مشت بزنیم تو رگ ، آخه من و آیهان هم خیلی دیب دمینیو دوست داریم . مواظب خودت باش سلام به مامان و بابا برسون پسر خوبی باش و زن داداش منو اذیت نکن ضمنا بابات خلیی مرد خوب و نازنینیه دوسش داشته باش اون بهترین دوست و برادر منه
مامان ایمان
پاسخ
سلام عموی خوب من ممنون از اینکه به ما سر زدی و ممنون از این همه محبت شما. من و آیهان ادامه دهنده راه شما در دیب دمنی خوردن خواهیم بود شک نکن. بابام هم خیلی دوست داره دیب دمنی را. ما همگی خوب هستیم. چشم شما هم مواظب داداش آیهان من باش و به زن عمو هم سلام برسان. باور کنید ما هم خیلی دوستتان داریم و همیشه یاد شما هستیم. پیشاپیش عید بر شما مبارک باشه. سال خوبی داشته باشید و به یاد ما هم باشید.
علی
17 اسفند 92 11:56
ایشاا... فرزنده صالحی براتوون بشه... خودتوونم همیشه و همه جا موافق باشید... همین سه کلـمه برای وصـف حالم کافیست: "لبخــندم درد میـکند..."
مامان ایمان
پاسخ
ممنون علیییی اقاااااااااا خیلی سپاسگذارگذارمممممممممممم
الی مامی آراد
17 اسفند 92 17:48
ای جوونم چه با مزه با مسواک میخوابه قربونش بشم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم فدات بشممممممممممم
نیم وجبی
17 اسفند 92 20:22
سلام به دوست با معرفتم که همیشه به فکر منه و قندعسل خوشگلش خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود و منتظر بودم فرصتی پیش بیاد و بتونم بهتون سر بزنم گلم اما خودت میدونی که مشکلات انقدررر زیااادن که آدم فرصت سر خاروندن نداره ماشالله ایمان جونم چقدر بزرگ و بامزه شده عزیییییزم نوش جونت سیب زمینی عزیز دلم همیشه شاد و سلامت باشید بازم میام پیشتون
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممممممم خواهش می کنم فدات بشمممممممممم اره عزیزم درکت میکنم فدات که به فکرمون هستیییییییییی نظر لطفتونه قربونت بشمممممممممممم بوس
اشنا
18 اسفند 92 12:01
سلام پسر خوشگلی دارید خداحفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
سلام ممنون نظر لطفتونه میشه بگید کدوم اشناید
مرجان مامان آران و باران
18 اسفند 92 16:18
فدای خودتو حرف زدنت و خوردنت ووروجککککککککککککککککک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مرجان جانننننننننن فدات بشممممممممم
مامان آیهان
19 اسفند 92 13:11
سلام ايمان خوشكلم زن عمو فدات بشه اینقدر بلا شدی با این عکسای نازت . قربون مسواک زدنت بشم
مامان ایمان
پاسخ
سلام زن عمو جوننننننننننننننن ممنون خیلی لطف کردییییییی نظر لطفتونه ایهان جونو ببوسسسسسسسسسسسس سلام به دادش ابراهیم برسون برسونننننننن
فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 16:10
وااااااااااای که چقدر دلم براتون تنگیده بود بالخره خونه جدید مشکل نتم حل شد و تونستم بیام خاله ماشالله چقدر بزرگ شدی مسواک زدنت خیلی جالب بود مخصوصا اینکه با خودت میخوابونی مسواک رو خیلی خندیدم اون دراز کشیدنت رو زمین خیلی با مزه هستش