♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

غم مرگ پدر کوچک غمی نیست

1393/3/3 18:03
نویسنده : مامان ایمان
3,709 بازدید
اشتراک گذاری

من آرزوی دیدن روی تو داشتم 
 رفتی و ماند داغ توام بر جگر، پدر

تو آرزوی دیدن من می‌بری به خاک  
من هم تو را به خواب ببینم مگر، پدر

جانم به ماتمت رود از تن به در، ولی  
داغ توأم نمی‌رود از دل به در، پدر

کوه ار شوم به صبر و توانایی و شکیب 
داغ تو کوه را بشکاند کمر، پدر

کی مرده ای که نام تو زنده است جاودان
خوش می‌روی برو که سفر بی خطر، پدر

دوستان عزیز دلیل غیبت طولانی، از دست دادن بهترینم و همه وجودم بود. در حدود دو ماه و اندی پیش اندکی مانده به عید پدرم به دیار باقی سفر کرد و ما را در سوگ خود عزادار نمود. هنوز بعد از گذشت این مدت به نبودش عادت نکرده ایم. 
خداوند پدرانتان را اگر در قید حیات هستند برای شما حفظ کند  و اگر دار فانی را وداع کرده اند بیامرزد. 
برای شادی روح پدران سفر کرده آسمانی فاتحه ای قرائت فرمائید.

---------------------------------------------------------------

در این جا بر خود لازم می دانم از کلیه دوستان عزیزم که منو با پیامهای خوبشون خواستند تسلی بدهند تشکر و قدر دانی نمایم. امیدوارم که هیچ موقع داغ از دست دادن عزیز تان را نبینید. به امید اینکه شریک شادی هایتان باشیم. 

دوستدار شما عزیزان 

مامان ایمان کوچولو

پسندها (20)

نظرات (44)

مامان آرزو ** بابا سعید
29 اردیبهشت 93 19:34
ما رو در غمتان شریک بدانید ...
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم غم نبینید.
مامان آنيسا
29 اردیبهشت 93 19:55
خدا بیامرزه عزیزم خیلی ناراحت شدم غم آخرت باشه باور کن خیلی نگرانت شده بودم همش میومدم میدیدم خبری ازت نیس امروز که اومدم این پستت رو دیدم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان جون
29 اردیبهشت 93 23:19
سلام عزیزم من اولین بارمه به وبتون سر زدم واقعا ناراحت شدم انشاا... روحش شاد باشه وخداوند فردوس بهشت و نصیب پدر عزیزت بکنه وخداوند به شما صبر بده واز این به بعد شاهد خبرهای خوش باشیم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شما لطف دارید که به وبلاگ ایمان کوچولو سر زدید و ابراز محبت کردید. شاد باشید.
خاله جون
29 اردیبهشت 93 23:26
سلام عزیزم واقعا ناراحت شدم توقع نداشتم بعداز این وقفه شاهداین خبرباشم خدا صبرت بده غم پدر برای دختر خیلی سخته وعمرباعزت وطولانی نصیب شما وخانواده ی عزیزت کنه و انشاا... از این به بعد شاهد خبرهای خوش باشیم به فکرآینده باش و خوشی هاش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم. امیدوارم شما هم داغ عزیز نبینید.
مينا مامي سام
30 اردیبهشت 93 1:02
الهي بميرم برات عزيزم. خيلي ناراحتت شدم. ان شالا خدا بهت ارامش بده. هم به تو و هم به خانوادت مخصوصاً مادرت. مارو تو غم خودت شريك بدون و مطمئن باش كه جاش اون بالا خوبه. باباها همه فرشته اند، گلن. ميبوسمت.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون از دلداریتون. انشاالله غم نبینید.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
30 اردیبهشت 93 1:54
آخـی خدا رحمتشون کنه نمیدونم چی بگم واقعا مصیبت بزرگیه خدا بهتون صبر بده ما رو تو غمتون شریک بدونین
نرگس
30 اردیبهشت 93 9:56
سلام عزيزم خيلييييييييييييي ناراحت شدم بهت تسليت ميگم ميومدم به وبت سر ميزدم اما ميديدم خبري نيست اصلا فكرشم نميكردم اتفاق بدي افتاده باشه خدارحمتشون كنه و به شما صبر بده ما رو هم توي غمت شريك بدون
مامان ایمان
پاسخ
بله غم از دست دادن پد غم کوچکی نیست. مرسی از اظهار همدردیتون.
مامان رها
30 اردیبهشت 93 12:14
الهى من بميرم ولى غم شما رو نبينم خدا رحمتشون كنه عزيزم خيلى ناراحت شدم .... خدا بهتون صبر بده گلم ما رو هم تو غمتون شريك بدونين
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزم . انشاالله شریک شادی هایتان باشیم.
مامانی هیما
30 اردیبهشت 93 13:07
عزیزم خدا رحمتشون کنه ،درک میکنم انشااله غم آخرتون باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون دوست خوب من.
مامان نازی
30 اردیبهشت 93 15:38
سلام دوست خوبم.تسلیت میگم.الهی هیچ وقت غم نبینی.روح پدر نازنینت هم شاد باشه گلم.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم. شما هم هیچ وقت غم نبینید.
نیکــو
30 اردیبهشت 93 16:47
تسلیت میگم غم آخرتون باشه .. خدا بهتون صبر بده واقعا مصیبت بزرگیه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم.
مامان هانا
31 اردیبهشت 93 0:21
تسلیت میگم غم اخرتون باشه خدا بهتون صبر بده واقعا سخته
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز
مامان محمدحسام
31 اردیبهشت 93 11:13
سلام عزيزم اصلا دوست نداشتم بيام يه روزي اين پيام تو وبلاگتون بذارم تسليت ميگم غم آخرتون باشه و خداوند مهربون بهتون صبر و آرامش بده خيلي سخته روحشون شاد
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز انشالله تو شادی هایتان بهتون تبریک بگیم.
فرناز خاله آرسن جون
31 اردیبهشت 93 14:29
گلم بهت تسلیت میگم غم آخرت باشه واقعا درکت میکنم چون منم پدرم رو مثل تو دم عیدی از دست داده بودم روحش شاد باشه میدونم کلمات عاجز میمونن برا دلداریت و کم کردن بار غمت ولی بدون که خیلی ها هستن که در شرایط سخت و با سن کم پدرشون رو از دست میدن و این دنیا هم دنیای فانی هستش و اون دنیا راحت تر از اینجان روحش شاد
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم از پیام خوبتون. خداوند پدر شما را هم قرین رحمت خود کند.
مریم مامان آریا
31 اردیبهشت 93 17:05
خیلی ناراحت شدم خدا روحشون رو قرین ارامش کنه و بیامرزه انشالله شما هم سالم باشین
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزم. خدا رفتگان شما را هم بیامرزد.
مامان آرال
31 اردیبهشت 93 21:54
سلام دوست عزیزم خیلی ناراحت شدم غم آخرتون باشه بهتون تسلیت میگم ما رو در غم خودتون شریک بدونین
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم. انشالله شریک شادی هایتان باشیم.
خاله زری ( مامان آرمان)
1 خرداد 93 0:24
خدای من خیلی ناراحت کننده بود منم پدرم رو از دست دادم میتونم تصور کنم چقدر ناراحت هستین و چقدر جای خالیشون عذابتون میده خدا روحشون رو شاد کنه پسر منم هم سن پسر شماست با اختلاف یک هفته خوشحال میشم بهمون سر بزنی عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم. چشم. خداوند پدر شما را بیامرزه و فرزندتون را براتون نگه داره.
مامان زهرا وسارا
1 خرداد 93 16:47
سلام خدارحمتشون کنه امیدوارم خدا بهت صبر بده تا این مصیبت رو تحمل کنی واقعا سخته خدابیامرزدشون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون دوست عزیز.
مامان گل بهشتی
2 خرداد 93 7:23
سلام عزیز دلم تسلیت میگم من تازه متوجه شدم وخیلی ناراحت شدم روحش شاد عزیزم غصه نخور که ایمان کوچولو مامانی شاد میخواد میبوسمت
مامان ایمان
پاسخ
از دلداریتون ممنون. انشالله غم نبینید.
مثل هیچکس
2 خرداد 93 9:47
آخی عزیزم بمیرم برات به تنها چیزی که فکر نمیکردیم این موضوع بود خدا صبرت بده کاملا درکت میکنم که چه غمی رو تحمل کردی ایشالا که غم آخرتون باشه
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیز از پیام خوب و با محبتتون.
مامان فریده
2 خرداد 93 12:53
سلام عزیزم من خیلی اومدم وبت دیدم خبری ازت نیست.واقعا متاسف شدم غم اخرت باشه عزیزمممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون از لطفتون دوست خوب من.
مامان شهناز
2 خرداد 93 18:53
سلام عزیزم خوبی؟گفتم آخر این غیبت نمیتونه خوش خبر باشه. آخه تند تند میومدی واقعا سخته. خیلی سخت. ایشالا خدا یه صبر بزرگ به خودت و خانوادت بده و بابای مهربونتم بیامرزه عزیزم.تو غم بزرگت منو شریک بدون.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم از محبتتون.
شبنم
3 خرداد 93 0:16
سلام عزیزم خیلی متاسفم بابت این اتفاقی که براتون افتاده ! روح پدرتون شاد باشه ایشالا راستش حال روحی خودمم اصلا مساعد نیست دقیق متوجه تاپیک ها نشدم که قبل از سفرتون این اتفاق افتاده یا بعد از سفرتون ! فقط مرتب سر میزدم و نگرانت شده بودم و دعا میکردم خیر باشه از صمیم قلب آرزو می کنم روح ایشون شاد باشه و تا سالیان سال غم از شما و خانواده ی عزیزتون دور باشه ایمان عزیزم رو از طرف من ببوس مراقب خودت باش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم از پیامتون. خدا روح رفتگان شما را هم بیامرزه.
نازی ماملن پورياپارسا
3 خرداد 93 8:21
سلام دوست خوبم بااجازه لينک شدين لطفامارودوست خودتون بدونين .درضمن درگذشت پدرمهربون روهم بهتون تسليت ميگم انشالله غم اخرتون باشه
فریده
3 خرداد 93 10:02
خدا رحمتشون کنه و جایگاهشون در کنار پیامبران و ائمه باشه و برای شما هم از خداوند صبر و شکیبایی آرزومندم . واقعاً متاسف شدم .
ماماني پرنيان
3 خرداد 93 11:25
عزيزم خيلي خيلي ناراحت شدم فقط بميرم برات چند بار براتون نظر گذاشتم ولي جواب دادم
مریم مامان آروین
3 خرداد 93 12:29
سلام دوست خوبم ...... دستام قادر به نوشتن نیستند و به زور و با بغض می نویسم . هیچ حرفی در مقابل این داغ بزرگ برایتان ندارم . و هیچ حرفی هم برای تسلای دلتان ندارم ....... آخ پدر ...... . . . . عزیزم خیلی ناراحت شدم حیلی . منم باهات همدردم .... منم 12 خرداد 92 پدرم رو از دست دادم . با اینکه تقریبا یک سال شده اما هنوز باورش نکردم ...... . . . الهی غم آخرت باشه ......
مامان آرسام
3 خرداد 93 15:16
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم خداوند به شما صبر بده .انشالله شما زنده باشید و همیشه خوش و خرم باشی
♥مرجان مامان آران و باران♥
3 خرداد 93 16:35
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم ایشالا خدا صبرتون بده و خاک پدرتون بقای عمر شما باشه دوست عزیز
✿مامان شقایق✿
3 خرداد 93 16:58
سلام عزیزم تسلیت میگم امیدوارم خدا بهتون صبر بده روحشون شاد
خاله صبا
3 خرداد 93 18:10
تسلیت ایشالله غم آخرتون باشه +++ نی نی تون خیلی نازه خدا براتون نگه داره به من و جرقه هم سر بزنید خوشحال میشیم
هنگامه مامان تبسم
3 خرداد 93 21:27
سلام عزیزم غم اخرتون باشه خیلی بهت سر زدم وواقعا نگران شدم ولی اصلا فکر نمی کردم خدا عزیزانتو برات نگه داره جاشون سبز
ماماني پرنيان
5 خرداد 93 9:42
عشقم چطوري ؟؟؟؟؟؟ دوستم نگرانتم بيا پيشم خيالم راحت بشه كه خوبي
مامان الهام
5 خرداد 93 13:18
عزیزم تسلیت میگم غم آخرتون باشه خیلی ناراحت شدم مخصوصا این آهنگی که گذاشتین اشکم رو در اورد منم پدرم رو از دست دادم و میدونم الان چه میگشن
مامان آرین
5 خرداد 93 23:16
تسلیت می گم عزیزم, خدا رحمتشون کنه و به شما بازماندگانشون صبر عنایت کنه , ما روتوی غمت شریک بدون عزیزم
مامان عبدالرحمن اویس
6 خرداد 93 8:15
عزیزمواقعا باخوندن این پس ناراحت شدم ان شاالله که روحشون شاد باشه و بهشت برین نصیبشون بشه
پریسا مامان کیان
6 خرداد 93 21:57
واااای سلاااام عزیزم خیلی وقته نبودی کلی بهت سر زدم. نمیدونم چرا ولی دلم گواه خبر بد میداد. خیلی نگرانت بودم. خدا بیامرزه پدر نازنینتون رو. خدا بهت صبر بده و انشالله هرگز دیگه غم نبینی دوست گلم. خدا پسر گلت و همسر نازنینت رو برات حفظ کنه. منو تو غم خودت شریک بدون.
مامان بچه ها
10 خرداد 93 14:16
سلام عزیزم واقعا واستون متاسفم امیدوارم خدا بهتون صبربده واقعا سخته
مامان النازي
11 خرداد 93 17:29
عزيزم خدا رحمتش كنه ايشالاه غم اخرت باشه
مثل هیچکس
11 خرداد 93 19:04
عزیزم حالت چطوره؟ ایمان جون خوبه ؟میدونم غم خیلی بزرگیه وخیلی سخته ولی باید به خاطر ایمان جون وهمسرتون خیلی قوی باشین
مامان بانو
13 خرداد 93 15:08
تسلیت آموخته ام که زندگی سخت است اما من از او سخت ترم خوب باشید با احترام دعوتید به جشن تولد ژوان بانو منتظر حضور گرمتون هستم
حدیث مامان آرش کمانگیر
14 خرداد 93 14:12
سلام عزیزم.غم وارده رو تسلیت می گم امیدوارم روح پدرتون قرین رحمت الهی و آرامش باشه
مامی نرگس
18 خرداد 93 11:19
الهی بمیرم من الان اومدم تو وبتون خیلی ناراحت شدم ایشالا خدا صبرتون بده
مامانی آلما
27 خرداد 93 17:38
سلام. خدا رحمت کنه پدرتونو. منو در غم خودتون شریک بدونین. منم قبل از عید مامانمو از دست دادم. ما هم هنوز باور نداریم که یک دفعه مامانم ما رو تنها گذاشت....
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممم ممنون خدا مادر شمارو هم بیامرزه فدات بشممممممممممم خدا به شماهم صبر بدههههههه