♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

آخرین پست سال1392/ هوراااااا میریم مسافرت /پیشاپیش عیدتون مبارک

1392/12/20 23:09
نویسنده : مامان ایمان
2,130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم قند عسلم پسر دوست داشتنی مهربونم 

                                         

سلام به همه ی  مامانیها و جوجو های گلشون.پیشاپیش عید همگیتون مبارک.Msn Emoticon Easter Eggs  Msn Emoticon Easter Eggs 173.gif Smileyیه سبد پر از گل سرخ و یک بغل ارزوهای خوب و کلی بوس به همه ی نینیهای ناز نازی و خوشجللللللل     این آخرین پست وبلاگ ایمان جونمهههههه انشالله تا سال جدید 

خوب اگه بخوام از سال 92 بگم مطمئننا میگم بهترین سال زندگیم بود خدارو شکر امیدوارم که سال جدید سال خوبی برای همه بشه یکی از اتفاقات خوب و شیرینی که داشتم  اشنایی با دوستان خوبم در نی نی وبلاگ بود اینکه هر روز به هم سر میزنیم.منتظر عکس یا نوشته از نینی ها یا مامانا هستیم.اگه یکی دیر خبر بده نگرانش میشیم.وقتی خدایی نکرده  یکی مریض میشه همه دعا میکنیم.با اینکه هیچ کدوم هم دیگه رو نمیشناسیم حتی از یه شهر نیستیم .به نظرم همه اینا خیلی قشنگههههههههه

ایشالا امسال هم سال خیلی خوبی برای همه باشه و همه به ارزوهای خوبشون برسند.سر سفره که بودین یاد ما هم باشین ما به یاد تک تکتون هستیم دوستای خوبم ممنون از شما که به من و پسرم لطف دارین و به ما سر میزنین.

ما انشالله فردا داریم میریم مسافرت دو هفته ای نیستیم وممکنه نتونم به اینترنت دسترسی داشته باشم و یا وقت نکنم از همین الان عیدو به همگی تبریگ میگم انشالله که در کنار هم شاد باشید دلمون براتون تنگ میشه دوستان عزیزززززز

 

خیلی از دوستان سوال کردند کجا میرید؟ایران میایدبه ماهم بگید . فداتون بشم نمیخواستم الان بگم تصمیم داشتم برگشتنی با عکسهامون بگم  کجا بودیم دیگه چون شماها دوستای نازنین من هستید میگم ما انشالله به امید خدا به ترتیب  میریم به کشور های اسلواکی، مجارستان، اتریش، جمهوری چک و آلمان.

 

و باز نسیم گوارای گیسوان مشک بوی بته های گلاب را با آهنگ موزون تکان میدهد

تا با لالهء خوش عذار و نرگس و ریحان و گل های دشتی همزمان جوانه زنند
و ترانه عشق را به گوش عشاق برسانند و آنگاه در چمنها و دشت و دمن طوفان برپا کنند.

smsnow01 nariya اس ام اس تبریک عید نوروز   سری اولپیشاپیش عید همگی مبارکباد

اینم تقویم سال1393 با عکس ایمان خان که مامانی براش درست کرده

یه روز خوب آخر هفته بود خاله مریم شام دعوتمون کرده بود خونشون عجب غذاهایی درست کرده بود دستشون درد نکنه .

واما بریم سراغ عکسهای تولد سلوااااا جون

اینجا آماده شده بودیم بریم خونه سلواBirthday balloons clipart graphics

اینم کیک سلوا جونننننن

اینم از میز نهار جشن تولدسلوا

ایمان و سلوا وطهورا 

واما فسفلی ما تنهاییییییییییی

اینم هدیه شماکه خاله جون واست آورده بود یه بلوز خوشگلللل

بـــــای بــــای تا ســـــــال جــدیــد 

     

پسندها (1)

نظرات (46)

لیلا جواهری
20 اسفند 92 18:55
سلام عزیزم عید شما هم پیشاپیش مبارک. سفر بهتون خوش بگذره عزیزم. من بعد از یه غیبت طولانی اومدم. اما دلم براتون تنگ شده بود.
مامان ایمان
پاسخ
مرسییییییییییی فدات بشمممم چه عجببببببببببب دل ماهم تنگ شده بود واستون انشالله که سال خوبیرو داشته باشیددددد
مثل هیچکس
20 اسفند 92 18:59
عزیزم ما هم سال نو رو به شما وخونواده محترمتون تبریک میگیم ایشالا که سال پراز خیر وبرکتی براتون باشه ما هم خیلی خوشحالیم که دوست خوبی مثل شما داریم دلمون براتون تنگ میشه سفرتون بیخطر خوش بگذره ،ولی کاش مینوشتین کجا میرین تابه سلامت برگردین ما از فضولی خوابمون نمیبره
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممم همچنین شمااااااااا منم خیلی خوشحالم فدات بشمممممممممممممم نه عزیزم با خیال راحت بخواب گذاشتم دیگخ تو پست برو بخون کجا میریممممممم
مامان بهار
20 اسفند 92 21:03
الهی پسر خوشگل و خوشتیپمو بگردم من.....بهارتون پیشاپیش مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلممممممممممم خیلی لطف کردییییییییییی دختر گلتو ببوسسسسس
دوست جون
20 اسفند 92 21:05
سلام خوبی عزیزم؟انشاالله همیشه به شادی وخوشی.میاین ایران بسلامتی؟کاش توفیق بشه بتونیم ببینیمتون؟؟؟؟؟هرکجا هستین ایام به کام سال خوبی امیدوارم باشه برات.قربانت قندعسلتو ببوس.
مامان ایمان
پاسخ
سلام ممنون عزیزم خوبیم خدارو شکرررررررر نه دوست خوبم ایران نمیایم انشالله تابستون میایم ایران البتههههههههههه که همدیگرو می بینم فدات بشم همچنین شمااااااااااااا چشمممممم
سعیده مامان آنیسا
20 اسفند 92 21:46
عزیزم منم به نوبه خودم این عید رو بهت تبریک میگم امیدوارم سال خوبی داشته باشین راستی میای ایران؟
مامان ایمان
پاسخ
ممنون سعیده جان فدات بشممممممممممم نه عزیزم ایران نمیایممممممم
فریده
21 اسفند 92 8:27
سال نو و عید نوروز مبارک . امیدوارم سال خوبی داشته باشی و مسافرت حسابی بهتون خوش بگذره ، ما منتظر سفرنامه و عکسای زیبای شما می مونیم . تولد سلوا جون مبارک ، چقدر کیک تولدش قشنگه .تقویم هم که درست کردی عالی شده ، خوش و خرم باشید
مثل هیچکس
21 اسفند 92 9:21
به به چه کشورهای خوبی انتخاب کردین اگه اشتباه نکنم فکر میکنم همگی همسایه باشن ،ایشالا حسابی بهتون خوش بگذره ،مراقب ایمان جون باشین
مامان پرنيان
21 اسفند 92 10:58
سلام عزيزمم الهي كه شما هم سال خوبي داشته باشي پر از عشق و شادي كنار ايمان جوني و باباجونش روزهاي پر از عشق و شادي رو تجربه كني . دوستتون دارم مي بوسموتون سفر بي خطر مواظب شاه پسر باش. خدا نگهدار تا سال آينده دوستم
مامانی هیما
21 اسفند 92 11:15
انشااله سفر خوبی داشته باشید، عید شما هم پیشاپیش مبارک پسمل خوشگلمون رو ببوسسسسسسسسسسسس
شقایق
21 اسفند 92 16:30
عزیزم سال نو شما هم پیشاپیش مبارک ایشالا سال ارزوهاتون باشه وای عزیزم عجب تیپی زده میخواد بره تولد ایشالا همیشه به مهمونی سفر بخیر ایشالا بهتون خوش بگذره
حدیث مامان آرش کمانگیر
21 اسفند 92 16:52
امسال برای منم یکی از بهترین سالها بود آخه من هم مثل شما دوستای خوبی پیدا کردم امیدوارم سال جدید سالی پر از سلامتی و موفقیت برای همه بخصوص واسه نی نی های خوشملمون باشه.عزیزم سال نو شما هم پیشاپیش مبارک باشه و تعطیلات به شما و خانواده محترمتون خوش بگذره.ایمان جونم رو هم یه عالمه ببوس
فائزه مامان آیاتای
22 اسفند 92 15:52
تولد سلوا جون مبارک سال جدید هم پیشاپیش مبارک
فائزه مامان آیاتای
22 اسفند 92 15:52
ایمان جوووون بازم مثل همیشه نازو دوس داشتنی هستی
مينا مامي سام
23 اسفند 92 1:14
اي جووونم. قرربون ايمان خوشتيپم. دوست خوبم اميدوارم هرجا هستيد دلتون شاد باشه. سفرتون به خوشي. با انرژي برگرد. سال نوتون هم پيشاپيش مباااارك. بوس براي تو و پسر جيگرت
مامان هانا
23 اسفند 92 1:47
سال نومبارک ایمان خوشکله کلی دلم برات تنگ شده بود
مامان آرین
23 اسفند 92 11:26
سلام عزیزم عید شما رو هم پیشاپیش تبریک می گم, امیدوارم سال 93 سال خوب و سرشار از سلامتی و شادی برای شما و خانواده ی محترمتون باشه سفر خوش بگذره عزیزم منتظر عکسای زیباتونم هستیم مخصوصاً عکسای ایمان خشگلم که خیلی خیلی عاشقشم دوستتون داریم خیلی زیاد
مامان آیهان
23 اسفند 92 18:19
همیشه به خوشی و گردش عزیزم.انشالله كه به سلامتي بريدوبرگردید
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:37
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
شراره
24 اسفند 92 15:56
سلام ایمان عزیزم ومامان گلش ماشاالله ایمان چقدر نازه فداش بشم خیلی دوست داشتنیه من با اجازه لینکتون کردم مرسی که بهم سرزدین
مامان الناز
24 اسفند 92 16:10
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد… ببخشيد ميدونم سال تحويل با سرعت كم نت گوشيم نميتونم بهت تبريك بگم زودتر اومدم بگم عيدت مبارك دوست خوبم
مینا مامان آرمانی
25 اسفند 92 0:52
عید شماهم مبارررک.ابتدای متنت خیلی قشنگ نوشته بووودی.سال نوی خوبی رو براتون آرزو میکنم.هرجا میرید خوش باشید. مواظب گل پسر ماهم باشید.بووووس
نیم وجبی
25 اسفند 92 19:25
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
مامان بچه ها
25 اسفند 92 20:16
سلام خدا پسرتونوحفظ کنه به وب ماهم سربزن بالینک موافق بودی خبرکن
مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 92 11:33
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست نوروز بر شما و خانواده گرامیتان شاد باش
فرناز خاله آرسن جون
26 اسفند 92 16:14
گلم پیشاپیش سال نو رو بهتون تبریک میگم ایشالله سالی پر از شادی و سلامتی در کنار عزیزانتوت باشه و غم به خونتون نیاد آمینراستی همیشه تو سفر و گردش منتظر عکسهای عیدتون هستیم جشن تولد سلوی جون هم خیلی قشنگ بود ایمان جون هم داماد کوچلو شده
♥مامان متین جون♥
26 اسفند 92 18:14
سلام خانومی من شمارولینکیدم خیلی پسر خوشملی داری ایشالا سال خوبی داشته باشین و بهتون حسابی خوش بگذرهعیدتون مبارک
مامان هیمن
26 اسفند 92 20:59
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:09
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مریم
27 اسفند 92 12:48
سلام عزیزم.... امیدوارم سال خوبی و داشته باشین.... ایشالله هم سفر حسابی بهتون خوش بگذره.... من عاشق مجارستان م امیدوارم کلی بهتون خوش بگذره... قرار بود امسال بیایم مجارستان ولی قسمت نشد.. وگرنه همدیگرو میدیدم.... تولد سلوا جونم مبارک... دسته خاله مریمم درد نکنه بابت این همه زحمتی که کشیدین.... دوستو داریم... ایمان گل و از طرف من ببویسد
مریم
27 اسفند 92 12:48
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشی سال نو مبارک
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:25
در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم. 4شنبه سوری مبارک
مامان آروین-مریم
27 اسفند 92 15:54
آتش روشن کردم و عهد کردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی ، چرا که من هر بار یک هیزم اضافه میکنم ! چهارشنبه سوریت مبارک
مامان شهناز
27 اسفند 92 18:25
سلام ایشالا شما هم سال خوبی رو شروع کنین و تا آخرشم عالی باشه. سفرتون بی بلا و کلی بهتون خوش بگذره. عیدتونم مبارک.
پریسا مامان کیان
2 فروردین 93 1:18
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سال نو مبارک.صد سال به این سالها بایرامیز مبارک اولسون. ایمان عزیز، برای تو و خانواده ی عزیزت سالی پر از شادی و سلامتی و آرامش آرزو میکنم. انشالله مسافرت خیلی بهتون خوش بگذره و با کلی انرژی برگردین خونتون. دوستتون دارم و بووووووووووووووووس
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:34
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
ماماني كسرا
3 فروردین 93 23:42
سال نوتون مبارك انشالله سال خيلي خوبي در پيش داشته باشيد و سفر حسابي بهتون خوش بگذره ماشالله به اين اقا پسر ناز و عزيز و خوش تيپ
مامان هلیا
5 فروردین 93 11:36
سلام مامانی ، عیدتون مبارک مسافرت خوش بگذره، خیلی وب قشنگی داری تبادل لینک کنیم ایمان جونمو ببوسین ، خیلی نازه
ترنم عشق(زهرا)
6 فروردین 93 2:34
یه عالمه بوس برای شما بسته دیگههههههههههههههههههههههه انگاری خیلی خوش میگذره چرا بر نمیگردید
مامان آلما
6 فروردین 93 12:34
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
مامی پوریا
7 فروردین 93 12:21
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**
شبنم
7 فروردین 93 23:59
نوروزتون خجسته ، دل تون شاد ، لب تون خندون و شادی هاتون تا سااالیاااان ساااال برقرار باشه مثل همیشه عالییییی هستین آرزو میکنم سالییی سرشار از موفقیت و پیروزی در پیش داشته باشین
مادر محمد
9 فروردین 93 18:33
سلام سال نو مبارک حتما به من هم سر بزن منتظرتون هستم
پرهام .مامانش
10 فروردین 93 16:52
شیشه عطر بهار ، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا ، همه جا آیت اوست ! سال نومبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
AYHAN
10 فروردین 93 19:15
ایمان خوشگل عیدت مبارک ماشاالله
مریم
11 فروردین 93 11:51
دلمون حسابی واستون تنگ شده................. دوستون داریم
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 18:27
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممم خیلی لطف کردی بر شماهم مبارککککککککککک