♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

سفر نامه تصویری فسقلی در استانبول

1392/8/14 23:26
نویسنده : مامان ایمان
883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینی زندگیممممممم عسلمممممم ایمانمممممم

عزیز دلم این عکسها مال یک ماه و هفده روزه پیش که داشتیم از ایران برمی گشتیمGreen Smilies  پروازمون از تبریز به استانبول بود یه شب هم موندیم تو استانبول الان وقت کردم بنویسمممممم گلم دیگه چیکار کنم وقت نمی کنم بیام زیاد آپ کنم شرمنده دوستان عزیزم هستم که پیش اونا هم نمی تونم زیاد برم انقدر ایمان منو در گیر خودش کرده نمی تونم به هیچ کارم برسم وقتی میام بشینم پشت لپ تاب یا بهونه می گیره گریه می کنه شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<< یاهم با دستش هولم میده که من بیام اینور اقا بشینه

حالا بریم سر عکسهاااااااااااا.....

اینجا تازه رسیده بودم هتلمون منتظر بابایی بودیم که رفته بود اتاقمونو تحویل بگیره .

ایجا هم جلوی هتله داشتیم با تاکسی می رفتیم مرکز شهر

اینجا هم منتظر مترو بودیم.چشمک

مترو که اومد سوارش شدیم اول رفتیم مسجد سلطان احمد لبخند

 

اینجا داخل مسجده می خوای بری بدویییییییییییییییییی

نمایی از مسجد سلطان احمد با عکس شاهزاده

وبعد رفتیم کباب ترکی (دونر کباب) خوردیم جای همه دوستان خالی خیلی خوشمزه بود

.

از اونجا پیاده رفتیم بازار یکمی گشتیم واین کاپشنی که تنته هم واست گرفتیم قربونت برم از دیگه خسته شدی خودت تو کاسکه خوابت برده بود

اینجا هم رفتیم شام بخوریمممممماوه

دیگه آخر شب شد بر گشتیم  هتل استراحت کنیم که صبح به پروازمون برسیم.بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مرجان مامان آران و باران
14 آبان 92 23:07
به به چه عکسای خوشگلیییییی
همیشه خوش باشید عزیزممممممممممممم


ممنون مرجان جان لطف کردیییی
آران جونو ببوسسسسسس
مامان یاسین
15 آبان 92 15:09
سلام ایشالا هر جا باشین موفق و پیروز باشی ایمان کوچولو رو ببوس


ممنون عزیز دلممممممم فدات بشمممممم بوس
خاله کمیل و کیان
15 آبان 92 15:53
قربون لبخندت برم من


ممنون خاله جونننننننن
خاله کمیل و کیان
15 آبان 92 15:54
اپم


اومدممممممم
پریسا مامان کیان
15 آبان 92 20:17
سلام. انشالله همیشه به خوشی. خیلی عکسا قشنگ بودن. دلمون برای ایمان کوچولو تنگ شده بود


ممنون عزیزم لطف کردی اومدی پیشمون کیان جونو ببوسس
مهسا مامان نورا
16 آبان 92 13:09
عزیزم همیشه به سفر خصوصی داری؟


ممنون عزیزممممممم بوسس
فرناز خاله آرسن جون
16 آبان 92 18:30
خیلی نازه ایمان جون خدا براتون حفظش کنه ممنون که به ما سر زدین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


سلام عزیزم ممنون ما هم خوشحال شدیم اومدین پیشمون باشه منم شما رو لینک می کنم
لیلا جواهری
17 آبان 92 16:27
سلام عزیزم همیشه به شادی و خوشی. ایشالا هر جا هستید شادو سرحال باشید جای ما رو هم خالی کنید




ممنون عزیز دلممممممم فدات بشم لطف کردی گل پسراتو بوسسسس


پرهام ومامانش
17 آبان 92 23:43
سلام ایمان جونمممممم همیشه خوش باشی
چه بزرگ شدی وماشالله قد کشیدی


مامانی این پرده خوش امدید اول وبلاگ برای ماها که سرعتم کند وبا موبایل میام اصلا نمیزاره که وبتون باز شه وما نظر بزاریممممممم


ممنون عزیز دلمممم ممنون که اومدی پیشمون خوشحالمون کردی خواهر گلم پرده هم برداشتیم که زود زود بیاید پرهام جونو ببوس
خاله الهام
18 آبان 92 9:12
بازم ازمون دورتر تر ( صفت تفضيلي تفضيلي ) شدي خاله
عزيزم هر جا هستي خوش باشي
چه عكس هاي نازي گرفتي خاله جون



ممون خاله الهام
دیگه چیکار کنیم اون وقتها وقت نکردیمممممم
عزیزم چشات ناز می بینه
پریسا مامان کیان
19 آبان 92 18:18
مامانی سلام. من اونقدر خوشحال شدم صفحه ورودی اول رفت. انگاری یه سدی از جلوم برداشته شد.


سلام عزیزمممم اخییییییییی اره مب دونم براتون خیلی سخت یشد چون اینترنت سرعتش پایین به خاطر اون بعضی دوستان پیشنهاد دادند منم حذفش کردممممم کیان جونو ببوس
مهسا مامان نورا
20 آبان 92 1:20
میگم وستی یه پیشنهاد دارم حتماً واسه وبتون یه اسانسور بزارید
مامان آرین
20 آبان 92 9:57
سلام مامان ایمان عزیز.بالاخره تونستم وارد وبتون بشم خیلی خوشحال شدم. چه عکسای خوشگلی انداختین همیشه شاد وموفق وپیروز باشین.روی ماه این گل پسر خوشگل ونازنین رو ببوسین سلام عزیز دلم چه خوب ما هم خبلی خوشحال شدم که وبمون اومدی آرین جونو ببوس
مامان آرین
20 آبان 92 10:02
راستی مامان ایمان جون من تازه وارد وبلاگ شما شدم ودوست دارم از اولش بخونم البته مشکلم سر همون وقت هست که شما نوشتین خوندن وبلاگ ایمان جون رو در برنامه های اولین خودم قرار دادم تا بیشتر باشما وگل پسرتون آشنا بشم.شما همیشه به من وآرین لطف دارین امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم من خیلی خوشحال میشم با شما دوست خوبی بشم شما به ما لطف داری عزیزم دوستون داریممممم
مامان آرین
21 آبان 92 17:26
همواره تجّسم قیام است حسین (ع) در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع) در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع) سوگواریتون قبول باشه انشاالله. التماس دعا عزیزم ما هم التماس دعا داریم مارو هم از دعاهایتون محروم نکنید
مریم
8 آذر 92 22:44
مریم
13 آذر 92 19:26
سلاااااااااام دوسته خوبم....حاله ایمان جونم چه طوره؟؟؟از طرف من ببوسیدش یه سوال دارم:شما الان در حال حاظرساکن ایرلن هستید یا خارج از کشور؟؟؟اخه با دیدن عکسایه ایمان حسابی کنجکاو شدم سلام مریم جان خواهش می کنم این چه حرفی هست دشمنتون خجالت بکشه. ما با اجازه شما ایرانی هستیم و در حال حاضر ساکن ایرلند .