♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

20 ماهگیت مبارک عزیز دلممممم

1392/8/28 0:00
نویسنده : مامان ایمان
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم دیروز به سلامتی و خوشی ماهگیتو تموم کردی وارد ماهگی زندگیت شدی و من هر روز پیش از پیش به این راز پی میبرم که تو خلق شده ای برای من تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی،تا با نگاه به زيباييت هر روز بيشتر و بيشتر دستانم را به سوي پروردگار بلند كنم و دعاي شكر را از ته وجودم بخوانم ، و هر روز به اين يقين نزديك تر ميشوم كه تو ، تنها بهانه زندگيم هستي كه با شكفته شدنت عشق مادري در وجودم چنان شعله ور شد كه تمام هستي با تمام زيبايي و عشق هاي زميني اش در برابر اين عشق هيچ و بي ارزشند و تازه معني عشق در وجودم ترجمه اي يافت كه هر ثانيه و هر ساعت و هر سال كه از شكفتنت مي گذرد آتش عشقم بيشتر و زيباتر و لذت بخش تر زبانه هايش را نمايان مي كند و اين چيزي نيستجز مهرباني و لطف پروردگاري كه همواره در پي دادن بهانه اي به بندگانش براي شكر گذاري و يافتن اميد و حسه زندگانيست.

 عزیزترینم با تولدت تمام دنياي من شدي و من زيباترين لحظات عمرمو خالصانه و صميمانه و با عشق مادرانه تقديم تو مي كنم 

ماهگیت مبارک فرشته کوچولو 

                

          از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد،شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت

16400000امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق16400000

16400000خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم 16400000

    تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

                 شکلک های شباهنگ Shabahang

فسقلی ما این روزها بزرگترین سرگرمیش بازی کردن با تبلت مامانی است. همچین با عشق بازی میکنه انگار سالهاست که قهرمان این بازیه.....

اینم عکس گل پسر در حال بازی کردن.

پسر شیطون  قابلمه رو گذاشته سرش دور خونه میچرخیه چقدرم خوشحاله داره کیف میکنه.

 

اینجا هم داره تلویزیون تماشا میکنه 

          تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ببینید این کوچولورو می شناسید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

پریسا مامان کیان
28 آبان 92 9:50
سلااااااااااااااام. به به چه متن زیبایی. عالی بود. سلام ایمان جونم. خوبی خاله. ورود به بیست ماهگی مبارکت باشه خاله. انشالله 120 سالگیت رو در کنار پدر و مادر مهربونت جشن بگیریم. تبلت مامانی رو خراب نکنیا. ممنون پریسا جون مرسی خاله جون خوبم از احوال پرسیهای شما ممنون که مارو خوشحال می کنی انشالله تولد کیان کوچولو اره خاله واقعا اینو بهش بگو انکار اسباب بازیه نمیدونم از دستش چیکار کنم کیان جونو ببوس
مهسا مامان نورا
28 آبان 92 15:31
بسیازر زیبا نوشتی احساس مادرانه ات رو جانم این گل پسمل شیطونما رو ببین چه با نمک شده با اون قبلمه عزیزم 20ماهگیت مبارک ایشاله 200ساله بشی خاله ممنون مهسا جون فدات بشم عزیزدلمییییییی انشالله تولد نورا جوننننننننن
مامان الناز
28 آبان 92 17:09
20 ماهگیت مبارک پسر گلم ممنون عزیزم
مامان آرشیا
28 آبان 92 18:55
عزیزدل 29 ماهگیت مبارکککککک چه پسر تپلی داریم ما ناز باشییییی ممنون خاله جون
ندا
28 آبان 92 18:57
20 ماهگیت مبارک عشقممممممممم پسر باهوش داره با تبلت بازی می کنه فسقلییییی دوست دارم ممنون عزیزمممممممم لطف کردی
mahtab
28 آبان 92 22:42
20 ماهگیت مبارک عزیز خاله خدا حفظ کنه این گل پسرو و همچنین روزهای عاشقانه مادر و پسریتون رو بچه های عصر تکنولوژین دیگه!
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمم فدات بشم واقعا همین طوره خدا پسر تو رو هم نگه داره ببوسششششش
مامان الیار
29 آبان 92 1:16
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارید مشکلی نداره منم شمارو لینک می کنم
mahtab
30 آبان 92 12:22
عزیزم ادرس دانلود نوحه وبلاگتو بهم میدی؟ ممنونم
مامان ایمان
پاسخ
چشم عزیزم الان برات می فرستم
مامانی کسرا
30 آبان 92 13:53
ماشالله چه ناز شدن عکساش خدا واستون حفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم کسرا جونو ببوسسس
مامان آرال
30 آبان 92 15:47
سلام بیست ماهگیت مبارک ایمان جان ماشالله خیلی نازی خدا حفظت کنه من و آرال میبوسیمت
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارید آرال جونو ببوسششششش
مامانی امیرصادق
2 آذر 92 8:55
20 ماهگیت مبــــــــاررررک خاله جووووون خیلی ناناززززززی عزیزم بــــــــــــــــــــووووووووس
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممممم شما لطف دارید پسر گلتو ببوسسس
خاله کمیل و کیان
4 آذر 92 23:11
20 ماهگیت مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم
خاله کمیل و کیان
5 آذر 92 0:50
لباس بابایی رو پوشیدی
مامان ایمان
پاسخ
اره خاله جون
اسپاترا
5 آذر 92 1:19
وای عزیزم چه گل پسر نازی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممم