♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

من و داداش الوین

1391/10/30 21:19
نویسنده : مامان ایمان
507 بازدید
اشتراک گذاری

                

ایمان وروروک سوارییییییییییییی

چه روز خوبی بود روزی که ما در ایران بودیم مامان بزرگم برام روروک خرید تا سوارش 
بشم.
منم اون موقع چهار ماهگی بودم اولش بلد نبودم اما حالا یه ویرازایی باش میدم که بیا  
وببین
خونمون را زیرورو می کنم بعدش مامانم میافتده دنبالم خرابکاریهای منو درست میکنه 
 
در ضمن همه جای خونمونو بازرسی میکنم...........
 

 

 

 تازگیها هر چی دستم می گیرم به دهنم می زنم اینم که چوب داخل دهانم کردم

                                            

                  

                                             شکلک های محدثه

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سایه سار دوست
24 آبان 91 14:32
سلام بالاخره ایمان کوچولورو دیدم البته نه از نزدیک ... مثل مامانش دوست داشتنیه هر کجا هست خدایا به سلامت دارش