♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

تولد باباییییییی

1391/11/10 18:40
نویسنده : مامان ایمان
317 بازدید
اشتراک گذاری
  بهمن تولد بابایی بود و ما هم برای بابایی یه جشن کو چک سه نفری گرفتیم
 
ومن پسر خوبی شده بودم و تو پختن کیک به مامانی کمک می کردم. بعدازصرف شام کیک رو آوردیم تا
 
بابایی فوت کنه و ترانه تولدت مبارک رو خوندیم و بابایی شمع ها را فوت کرد. و اینچنین بود که بابایی
31 ساله شد.

 .                                           شکلکهای جالب آروین                  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩
چه لطیف است حس آغازی دوباره ...

چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...             

چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن ...

و چه اندازه شیرین است امروز ...

روز میلاد ...

روز تو ...

روزی که تو آغاز شدی ...

تمام دوست داشتنی های دنیا ارزانی توباد   

ممنون بابت تمام خوبی هایت

                       

بابای خوبم بر دستان پرمهرت بوسه میزنیم                        انشاالله تولد صد سالگیت

                              شکلک های شباهنگ

    رضای عزیزم تولدت مبارک  
 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان راضیه
5 بهمن 91 0:37
ای قربونت برم آقا کوچولو با اون کرواتت تولد باباییت هم مبارک خدا سایشون و از سرت کم نکنه عزیزم
مامان سبحان جون
5 بهمن 91 4:12
تولد بابایی مبارک خدا گل پسریتون حفظ کنه خیلی ناناسه این مرد قهرمان هم به زودی میتونه بایسته


ممنون شما لطف دارییییییییییی خواهر
زن عمو
5 بهمن 91 10:58
سلام ایمان جونم تولد بابایی رو ازطرف من وعمو هم تبریک بگو ان شالله هزارساله باشه. من که دلم خیلی واست تنگ شده هرروزم به وبلاگت سرمیزنم تا عکسای جدیدتو ببینم. دست مامان خوش سلیقتم دردنکنه که زحمت وبلاگتو میکشه


سلام زن عمو جون! چشم حتمابه بابایی از طرف شماتبریک میگم و ممنون که زوزد به زود به وبلاگم سر میزنی منو خوشحال میکنی به عمو جون سلام برسون بهش بگو خیلی دوستتون دارم.
دوستدار شما ایمان کوچولو
متین من
5 بهمن 91 15:34
وای این پسرگل چه خوشتیپه آفرین
متین من
6 بهمن 91 17:12
تولد بابت رو هم خیلی مبارکه راستی کراوات بابا هم خیلی بهت میاد