♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

عاشقانه مادرانه

1391/11/7 18:47
نویسنده : مامان ایمان
363 بازدید
اشتراک گذاری

منتظر فرشته کوچولوی نازنینی بودم  تا حامی اش باشم 

ولی ایمان جان تو  آمدی و حامی من شدی

خدا تو را به من هدیه داد  تا مادری کردن را بیاموزم

پسرم تو آمدی  در زندگی ام تا چگونه درست زندگی کردن را به من یاد دهی 

تا صبر و استقامت را از تو یاد بگیرم

تا دوباره چگونه روی پای خود ایستادن را یاد بگیرم  

خدای بزرگ ایمان کوچولوی من، تو را هزاران بار شکر می کنم که در این دنیای بزرگ لذت

مادری کردن و محبت به فرزند را به من عطا کردی تا با این نعمت نشان دهی چقدر بندگانت

را دوست می داری. باز هم برای همه چیز شکر ،خدای بزرگ ایمان کوچولوی من

 

       

 

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

saba
6 بهمن 91 20:25
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان راضیه
8 بهمن 91 12:54
خدا رو شکر
بهترین ها رو آرزو دارم براتون


سلام خاله راضیه.
مرسی از اینکه به ما سر می زنی.
ما هم بهترین ها را برای شما آرزو می کنیم.
به نی نی کوچولو سلام منو برسان
ایمان کوچولو