♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

دوتا مروارید جدید هوراااااااااااااااااااااا

1391/11/20 20:19
نویسنده : مامان ایمان
344 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤انار دونه دونه

 

                                                       پسری دارم یه دونه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤چند وقتیه پسرم

 

                                                                               گرفتار دندونشه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤انار دونه دونه

 

                                                                         توی دهان بچم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤دو گل زده جوونه

 

                                                                            گل نگو مرواریده❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤مثل طلا سفیده

 

من الان 10 ماهه  هستم و اولین بار8ماهگیم که بود یه جفت دندون از فک پایین درآوردم وتقریبا 1ماهی

میشه یه جفتم از فک بالا دارم درمیارم مبارکم باشهتشویقتشویقتشویقتشویق

ولی خوب این دو تا دندون بالایی خیلی اذیت داره هم برای خودم وهم برای مامانی اصلا این روزا خیلی

بی حال وبیتابی می کنم فقط گریه می کنم mix_072.gif (11519 bytes)

      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آشنا
21 بهمن 91 20:11
سلام خوبین؟

ایمان دندونات مبارک شیطون بلا.....


ممنون عمو یا خاله چون که خودتونو معرفی نکردیدمنم نمی دونم حدس بزنم .
پس لطف کنید یه باره دیگه می خوای بیای وبلاگ من اسم شریفتونو بگید
باز هم ممنون که منو خوشحال کردید به وبلاگم سر زدید
مامان راضیه
22 بهمن 91 22:50
سلام سلام صد تا سلام
ایمان اومد با دندوناش
مبارک باشه خاله جونم
بمیرم داری درد می کشی
قربونت برم خوب بشی ایشالا زودی عزیزم
مامانی خانوم شمام خسته نباشی خدا قوت


سلام خاله مرسی که منو خیلی خوشحال می کنی زودزود به وبلاگم سر می زنی! دعا کن زود خوب بشم از دست این دوندونام. ممنون شما هم خسته نباشی.
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:32
عشقمممممممم مرواریدات مبارک انشالله به سلامتی بقیه رو دربیاری مامانی چه شعر خوشگلی بود


ممنون خاله جون منو خوشحال می کنید به وبلاگم سر می زنید.نظر لطفتونه
مامان افسانه
24 بهمن 91 8:03
دندون جدید مبارک خاله



مرسی خاله جون دوستون دارم
معصومه
25 بهمن 91 12:10
سلام ماهروز تولد پسر گل مبارک.سالم باشید.لطفا بهم بگید اون تاریخ تولد بالای صفحه کدش رو از کجا بردارم؟ممنون.بازم بهتون سر میزنم تونستید به وبلاگهای منم یه سر بزنید و نظر بدین ممنون.حضور -فاطیما -و بسیج جهاد شهادت


سلام معصومه جان ممنون که زودبه زودی به وبلاگ پسرم سر می زنی کد خاصی نداره از امکانات نی نی سایت است ووقتی تاریخ تولد بچه رو وارد کنی به صورت خودکار روی صفحه وارد میشه برو به تنظیمات پروفایل واونجاتاریخ تولد کو چولو رواضافه کن.بزم اگر کاری داشتی بگو من در خدمتتم.
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
25 بهمن 91 12:40
سلام عزیز دلم خوبی الهی من قربونت برم دندوناتم مبارکه عزیزم


سلام مرسی خاله مهربون منو خوشحال کردید به وبلاگم سر زدید.
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
25 بهمن 91 15:17
مرواریدهای جدیدت مبارک باشه عسلم


ممنون خاله جون
بابای ارشیا
26 بهمن 91 18:56
ماشالله چه مردونه نشسته الهی همیشه شادد و سلامت باشی ایمان جان


ممنون بابای ارشیا خیلی خوشحالمون کردی به وبلاگم سر زدی.
آشنا
29 بهمن 91 10:35
سلام ای بابا یعنی یادت رفت .....زن عموتم دیگه

زن عمو رضات.....
سلام زن عمو خوبی؟
اینو از اول می گفتی دیگه شرمنده نشناختمت
ممنون من خیلی خوشحالم که زن عمویی مثل شما دارم که زود زودی میاین به وبلاگم سر می زنید.