♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

ایمان قلب مامان

1391/12/1 16:33
نویسنده : مامان ایمان
280 بازدید
اشتراک گذاری

       

       

گروه اینترنتی درهم | www.darhami.comمثل باران چشمهایت دیدنی استگروه اینترنتی درهم | www.darhami.com

گروه اینترنتی درهم | www.darhami.comشهر خاموش نگاهت دیدنی است گروه اینترنتی درهم | www.darhami.com

گروه اینترنتی درهم | www.darhami.comزندگی معنی لبخند توستگروه اینترنتی درهم | www.darhami.com

گروه اینترنتی درهم | www.darhami.comخنده هایت بی نهایت دیدنی استگروه اینترنتی درهم | www.darhami.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان راضیه
30 بهمن 91 22:24
چه دوست جون خوش سلیقه ای دارم من


سلام راضیه خانوم خواهش می کنم نظرلطفتونه ممنون من نمیدونم با چه زبونی از شما تشکر کنم.
معصومه
2 اسفند 91 21:29
سلام.خدا قوت.راستی کد سن بالای صفحه روچطور بذارم روی وبلاگ دخترم.ممنون


سلام ممنون معصومه جان.
اون سری که گفتم تو پاسختون چی کار کنی ببین کد خاصی نداره از امکانات نی نی سایت است ووقتی تاریخ تولد بچه رو وارد کنی به صورت خودکار روی صفحه وارد میشه برو به تنظیمات پروفایل واونجاتاریخ تولد کو چولو رواضافه کن.بزم اگر کاری داشتی بگو من در خدمتتم.
معصومه
2 اسفند 91 23:33
سلام .از راهنمایی مجدد ممنونم .ما هم برا دختر کوچولومون یه وبلاگ درست کردیم منتظر راهنمایی و نظر دهیتون هستم


سلام مجدد معصومه جان آدرس وبلاگ دحترتو ننوشتی که بیام سری بزنم فقط آدرس سایت خودته.این سری که اومدی بنویس
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:11
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید