♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

شنبه 26 فروردین 1391 من متولد شدم.

1391/10/30 2:48
نویسنده : مامان ایمان
408 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از چهل و یک هفته انتظار امروز من در ساعت یک و دو دقیقه بعد از ظهر در بیمارستان  روتندای دابلین ایرلند متولد شدم.  روز شنبه 14 آوریل 2012 میلادی مصادف با 26 فروردین ماه 1391 هجری شمسی و مقارن با 22 جمادی الاولی 1433 هجری قمری. لازم به ذکر است که از این به بعد بنده شخصا وبلاگم را به روز خواهم کرد.

 منتظر من باشید با مطالب جدید در این وبلاگ.

ارادتمند تک تک خوانندگان این وبلاگ

 ایمان نیک نام زرنقی 
 
نمای بیرونی بیمارستانی که من در آن متولد شدم. (Rotunda Hospital Dublin, Ireland)

این هم من هستم در لحظه های اول تولدم

روز دوم تولدم

روز سوم تولدم

روز چهارم تولدم 

 

روز هفتم تولدم 

divider ~ hearts

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی درسا
27 فروردین 91 7:38
زمینی شدنت فرشته کوچولو و ورودت به دنیای خاکی مبارک عزیزم