♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

شیطونییییییییییییییییییی

1391/12/8 22:48
نویسنده : مامان ایمان
430 بازدید
اشتراک گذاری
گل پسری این روزها که دیگه شمارش معکوس واسه ی رسیدن به یکسالگیت شروع شده 
دیگه داری بزرگ میشی جیگرمامان اون هفته که مهمون داشتیم.
بعد از رفتن اونا تو شروع کردی به چهارودست وپا رفتن تواین روزهادیگه به راحتی خودت همه
جای خونه رو زیرو می کنی از این اتاق به اون اتاق میروی ما دیگه تورو زیر مبل و زیر میزها
پبدات می کنیم از بس شلوغ شدی مامانو داری خبلی اذیت می کنی مخصوصا موقع غذا       
خوردن به جا نمیشینی فقط شیطونی می کنی.

هرچیزی روکه تو زمین می بینی به خصوص یه چیز ریزی که به زمین می ریزه زودی میری 

بااون دستای کوچولوت برمی داری .

      

      

    25.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الی مامی آراد
6 اسفند 91 0:52
الهی من فدات بشم زیر میز چکار میکنی حسابی شیطونی میکنی


سلام خاله جون شما خیلی مهربونی خاله اره دیگه چیکار کنم جا نیست برای بازی رفتم زیر میز خدا آقا پسرت براتون نگه داره ماشاالله خبلی نازههههههههه ببوسش از طرف من

مامان افسانه
6 اسفند 91 2:17
پیشاپیش تولدت مبارک گل پسر
برای تولد


ممنون مامان افسانه دوستتون دارممممممممممممممممممم
مامان کوچولو
6 اسفند 91 13:16
سلام مامان ایمان مهربون از طرف من به مسابقه ی نی نی وبلاگی دعوت شدین.فقط چون الان این دو سه روز مشغولم بعدا پست مسابقه رو با اسمتون تو وبلاگم میزنم..مسابقه از این قراره که باید بگید چرا این وبلاگ رو برای فرشته کوچولوتون زدین و چرا این وبلاگ رو دوست دارین.سه نفر از دوستاتون رو هم باید تو همون پست دعوت کنید.
مامان راضیه
8 اسفند 91 19:58
ای قربونت برم خاله اینقدر بامزه شدی
می بینم که مامان و حسابی اذیت کردی ناقلا ها
مامان جون خدا قوت
تولدتم مبارک باشه عزیزدلم منتظر عکسای تولدت هستیم


مرسی خاله مهربون ممنون که چقدر منو دوست داری منم شما رو دوست دارم حتما خاله جون مامانی عکسهامو میزاره
متین من
14 اسفند 91 12:47
عزیزم بازیگوش زیر میز چه کار میکنی خاله


سلام خاله جون دیگه چیکار کنم جا نیست برای بازی .