♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

من چهل روزه شدم

1391/10/29 0:28
نویسنده : مامان ایمان
362 بازدید
اشتراک گذاری

من دیروز چهل روزه شدم. واقعا روزها چه زود می گذرد. و من هم کم کم دارم بزرگتر می شوم. 

امیدوارم هر چه سریعتر بتونم تایپ را یاد بگیرم و دیگه به مامان زحمت ندهم. 

چند تا عکس از چهل روزگیم می زارم براتون ببینید تغییر کردم یا نه؟ خیلی خوشحال می شوم نظر بدهید. 

 

 

 

 

 divider ~ hearts

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا مامان باران
7 خرداد 91 2:21
چقدر نازه عزیزم
انیس کوشولو
7 خرداد 91 4:45
هزار ماشاا....هم لحظه تولدت آقابودی هم حالا... انیس منم فقط 6روز و9ساعت از گل پسرتون بزرگتره لینکتون میکنم با افتخار در ضمن اگه حجم عکساتونو کمتر کنید زوتر بالا میان...کمکی خواستید در خدمتیم
خاله محدطاها
12 اسفند 92 9:53
وای خدا چقدر نی نی تر از الانت بودی جیگر بودی ماشاا... روز به روز جیگرترم میشی ماشاا... اسپند یادت نره مامان جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه چشمممممممممممم عزیزم طاها جونو ببوسسسسس