♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

خوشگل مامان روز به روز شیرینتر میشی

1392/1/9 19:52
نویسنده : مامان ایمان
1,134 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته کوچولوی ماماننننننننننننننننننن

الهی قربونت برم که هر چقدرقربون صدقت میرم وبوست میکنم سیر نمیشم وقتی میای بغلم محکم بغلت میکنم بوست میکنم عزیزمممم

ای خدای خوبم شکرررررررررررررررررکه به ما یه گل پسر صحیح وسالم وخوشگل دادی

عروسک مامان ماشاالله روز به روز بزرگتر میشی هوشیار تروخوردنی ترررر

اینم یه مدل از عکس گرفتن......

 

 

اینجاهم بابایی واست شکلک در میاره تو هم می خندی دستو گذاشتی روی تخت که بلند شییییی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

آشنا(زن عمو)
9 فروردین 92 12:35
برف و یخ آب شد
چشمه ‏ها شد روان

شد زمین رنگ‏رنگ
خنده زد آسمان

باز دنیای ما
شاد و پیروز شد

آمد ، آمد بهار
عید نوروز شد

پر شد از بوی گل
کوچه ‏ها ، خانه ‏ها

باز آغاز شد
رقص پروانه‏ ها

باز هم پهن شد
سفره هفت سین

سبز شد ، سرخ شد
هر کجای زمین

سلام عزیزم عیدت مبارک ماشا...بزرگ شدیا

سلام برسون


سلام زن عموی خوبم سال نو شما هم مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید چقدر شعر زیبایی گفتی برام ممنون
شما هم به عمو جون سلام برسون .
مامان سبحان جون
9 فروردین 92 16:30
سلام گ پسری ناناز خدا حفظت کنه عزیزم سال خوبی داشته باشی
مامان جونی ایمان جون من که همش ب فکر تولد گل پسریم هستم شما برنامه ریزی کرده همش احساس میکنم از همه کارها عقب موندم شما با تم خاصی میخوای تولد بگیری عزیزم؟؟؟؟








خواهر چرا سایتون باز نمیشه
مامان سونیا
10 فروردین 92 8:24
سلام ممنونم از تشریف فرمائی تون به وب مون و تبریک تولدتون به سونیا جون


خواهششششششششششششششش میکنم فدات شمممممممم
مامان عبدالرحمن واویس
10 فروردین 92 11:16
مامانی خسته نباشی عیدتون مبارک ببخشیدتاخیرداشت تبریکم
میبوسمت عزیزمممممممممممممممم


ممنون خواهر سال نو شماهم مبارک فدت شممممممممممم
مامان آرشیا
10 فروردین 92 19:49
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارککککککککک
ایمان جان من خیلی دوس دارم دلم میخاد یه عالم ببوسمت همیشه تندرس باشی


مرسی خاله مهربون عید شما هم مبارکککککککککککک
مامان آرشیا
10 فروردین 92 19:50
عزیزمممممم. چقدر این پسمل تو خوردنیه... موش موشی....ما شاالله....


سلام عزیزم قربونتتتتتتتتتت مرسی
رها مامان ارتین
10 فروردین 92 19:52
چقدر شیرین کاری میکنی شما عسیس دلم...
قبون اون تیپ و هیکل تپلی و گاز گرفتنی...
میبوسمت خوشجیبل خاله...
بووووووووووووووووووووووووووووووووس...



مرسی خاله جون ممنون عزیزممممممم


آبجی زهرا
10 فروردین 92 21:02
داداشی روز به روز خوشگل می شی بابا موتور سواریم می کردی ما خبر نداشتیم نازآبجی کی می آیی دل آبجی برات تنگ شده داداشی خیلی شیرین شدی اگه بال داشتم پرواز میکردم می یومدم من دلتنگتم
پرهام ومامانش
17 فروردین 92 23:03
خدا برات حفظش کنه خیلی نازه وتودلبرو پسرت
پانی(مامانه بهداد)
21 فروردین 92 23:49
جوووووونم قربون اون چشمای خوشگلت و خنده ی نازت. نازنینم به دستای مهربان خدا میسپارمت . انشالله که همیشه نگهدار و نگهبان هر ثانیه ات باشه. بوووووووووووووس