♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

عکسهای دو ماهگی ام که مارکوپلوی کوچک بودم برای خودم.

1391/9/9 18:07
نویسنده : مامان ایمان
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

دو تا عکس از استامبول ترکیه

بی حوصله در هتل گرین پارک پندیک استامبول ترکیه

منو و سید مهدی رحمتی تو رستوران  هتل گرین پارک پندیک استامبول. البته اون با اردوی استقلال آمده بود و من هم با بابا و مامان تفریحی رفته بویم. البته باید بگم من طرفدار تراکتورسازی تبریز هستم.   

چند تا عکس دو ماهگیم  که تو هلند گرفتیم.

من متعجب !!!!؟؟؟؟؟؟؟ روتردام هلند 

داخل قایق توریستی در آمستردام هلند البته روی دست بابام. 

آمستردام هلند 

عکسهایی از بروکسل بلژیک.

این هم جلوی کاخ پادشاه بلژیک هست. 

اینجا هم جلوی کمسبون اتحادیه اروپا هست تو بروکسل. این را گذاشتم فکر نکنید این سفر صرفا تفریحی بود بلکه با نمایندگان کمسیون اروپا هم یک نشستی  داشتیم . 

 این هم  اتمي يوم (Athomium) است. بابام می خواست منو  بندازه بالای اون من هم گریه می کردم از ترسم. 

والا این هم تو بروکسل بود می گفتند مجسمه معروف منه کين پيس (Manneken- Pis)  هست در نزديکي گران پلاس. 

این هم من هستم در میدان مرکزی (گران پلاس ) بروکسل بلژیک 

 چند تا عکس از ایتالیا 

این هم من هستم تو میلان ایتالیا 

کشور واتیکان در ایتالیا( ولی من خواب بودم) عکس بابام را هم حذف کردم که تنها باشم.

تو خواب ناز جلوی  کولوسئوم رم 

این هم  منم، منتظر و متعجب در هتل - رم ایتالیا 

 

divider ~ hearts

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسی
13 آبان 91 12:54
سلام ایمان کوچولو تو چقده نازی من اندازتو گرفتم کلا انقدی یه وجبی هه هه من شمارو توو وبلاگم لینک کردم تا هر روز بیام پیشت ببینمت