♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

مادر عزیزم روزت مبارکککککککککک

1392/2/10 21:24
نویسنده : مامان ایمان
405 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانهای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.ني ني شكلك

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.ني ني شكلك

 

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.ني ني شكلك

 

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.ني ني شكلك

 

تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار

فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.ني ني شكلك

 

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم.شکلک های محدثه

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است

زیباترین خطاب “مادر جان” است

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

 

 شکلک های محدثه

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

به مادرم...
که مهرش تا ابد در دلم جای دارد


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی
تو رنگ آفتابی،


شب که می رسد، مثل ستاره،
گوئیا مهتابی

مادر خوبم، روزت مبارکشکلک های محدثه

میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری

                    حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

      مقام زن و روز مادر را به همه مادران عزیز تبریک و تهنیت میگوئیم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 11:53
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


ممنون عزیزدلللللل

اتنا مامان نگین
10 اردیبهشت 92 12:22
سلام عزیزم خوبید؟ایشالله که همیشه سرحال وشاداب باشید هم خودتون هم ایمان گلی .روز مامانا رو بهتون تبریک میگم واز خدا براتون سلامتی روزافزون میخوام .میبوسمت عزیزم




ممنون عزیز دلممممممم نگین جونو ببوسسس


مامان آرین
10 اردیبهشت 92 13:14
سلام دوست عزیز.ممنون به ما سر زدین وسپاسگزارم از پیام تبریکتون.من وآرین کوچولو هم این ایام فرخنده رو به شما مادر عزیز تبریک میگیم روی گل شازده پسر گلتون رو از طرف ما ببوسین.


ممنون خواهر خواهش می کنم آرین جونو ببوسسس
مامان امیر
10 اردیبهشت 92 13:25
سلام عزیزم از اشنایی باهاتون خیلی خوشحالم اول اینکه زیارتتون قبول خوشا به سعادتون پس کوچولوی ما حاجی شده خاله قربونش بره دوما تولدش هم مبارکه 120ساله بشه ماشاا.. خیلی نازه ایمان از امیر حدودا 20 روز بزرگتره ما میتونیم دوستای خوبی برا هم باشیم با افتخار لینکتون میکنم راستی شما کدوم شهرید؟


ممنون عزیزم منم همچنین انشالله قسمت شما خیلی لطف کردی خواهرخدا خفظش کنه اقا پسرتونو منم لینکتون می کنم ما اهل اذر بایجان شرقی هستیم خواهر این وبلاگنون چرا باز نمیشه فدات شممممممم بوس
♥ نیم وجبی ♥
10 اردیبهشت 92 13:47
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر♥



ممنون خواهررررررر
مامان نازی
10 اردیبهشت 92 14:51
خدای من! مادر، اسطوره ای مقدس است در زندگی انسان. بزرگ و بلند. شاید نیمی از انسانها مادر شوند اما بازهم مادر بودن و مادری کردن مفهومی مقدس است.
روزت مبارک...


ممون عزیزم روز شما هم مبارککککک
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
10 اردیبهشت 92 20:17
ســـــلام گلم خوبی
ایمان جونم خوبه روز شما هم مبارکــــ عزیزم
وبلاگ دوقلوهام اپ شدن


ممنون عزیزم خوبیممممممممممم شکر باشه اومدم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:37
در کنار نام پاک فاطمه جانماز عشق را وامیکنم دست حاجت را به عشق فاطمه رو به سوی نور بالا میکنم با قسم بر آبروی حضرتش آرزویت را تمنا میکنم روزت مبارک عزیزم
مامان امیر
11 اردیبهشت 92 10:08
لاله
11 اردیبهشت 92 11:29
بهترین و زیباترین گلهای دنیا تقدیم به کسیکه جنسش کیمیا عهدش وفا مهرش صفا و حسابش از همه جداست ...باران کوثر نثار گل گل رویت . روز قلب تمام خونه های گرم دنیا روز زن و مادر مبارک
مرجان مامان آران
11 اردیبهشت 92 22:58
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


ممنون مرجان جان روز تو هم مبارککککککک بوسسسس
شقایق مامان آرشا
13 اردیبهشت 92 0:17
روزت مبارک
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
13 اردیبهشت 92 2:42
تقدیم به شما روزتان مبارک
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:45



ممنون عزیزممممممم
مامان ملینا و کوروش
16 اردیبهشت 92 10:18
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان جون مهربون روزت مبارک ...






ممنون عزیزم شعر زیبایی بود روز شما هم مبارک