♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

ولیمه حج عمو علی در رستوران لبنانی

1392/2/18 6:15
نویسنده : مامان ایمان
741 بازدید
اشتراک گذاری

ایمان عزیزمممممممممم مامان فدات بشه عشق مننننننننننننننی 

دیشب با همدیگه رفتیم رستوران ني ني شكلكعمو علی برای ولیمه شام دعوتمون کرده بود به رستوران لبنانی. پسرعزیزم شما هم  طبق معمول این روزها هر جا که می رسیم گریه می کنی کمی غرببی و بی تابی کردی خوشبختانه رستوران خیلی شلوغ نبود چون دیر رفتیم تا کمی آروم باشه البته سلوا کوچولو باهات بازی کرد و تورو زود خندوند تا آروم شدی و برات صندلی غذا آوردند شما قند عسلی نشستید و کلی خندیدی و شیطنونی کردی خیلی بهت  خوش گذشت و جای همه دوستان خالی بود.

اینم منم آماده شدم بریمممممم دردر....

قربون اون گریه کردنت بشم گریه نکن الان بابایی میاد میریم

اینجاهم رستورانه منم دارم چیپس سیب زمینی می خورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

♥ نیم وجبی ♥
18 اردیبهشت 92 1:48
ای جوونم شیرینم گریه نکن خاله جوون
چه کیفیم میکنه


ممنون عزیزم که زود زود میایی پیشمون بوسسسسسسس
دخترعمولعیا
18 اردیبهشت 92 9:21
سلام ایمان جونم وای الهی بگردم که این گریه هاتم نازه عزیزم..ماشاا...داری قدم میکشی دیگه داری آقامیشی خدای بزرگ هرلحظه نگهدارت باش بوسسسسس


سلام خاله لعیا خوبی آره دیگه پسر بدی شدم همش گریه میکنم ممنون عزیزدل که بهم سر میزنی سلام برسون دوستت دارم
مامان ملینا و کوروش
18 اردیبهشت 92 10:58
با اقتخار لینکتون کردیم


فدات شم مامانیییی
لیلا (مامان عرفان)
18 اردیبهشت 92 14:39
سلام ایمان جونم، چیپس سیب زمینی نوش جونت باشه عزیزم.


ممنون خاله جونممم
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:08
`¶¶¢¢o$¶¶´´´´´´´´´`¶¶¶¶ø¶¶¶ ¶¢¢ø¶¶¶ø´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶ø¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶ ¶¶¶´´´`´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶ o´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o o´´´´´´´¶ø´´´´´´´´´¶ø```´´´o o`´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶```´´o o`´´´´¶¶¶¶´´´`´´´´´¶¶¶¶``´`o ´o`´´´¶¶¶¶`´`´´´´´´¶¶¶¶``´o ´´o`´´¶¶¶¶´´´¶¶¶¶``¶¶¶¶``o ´´´o´´´¶¶¶´´´´¶¶´``¶¶¶``o ´´´¶¶¶´´¶¶`´´´´´´´´¶¶`´´`¶¶¶ ´`¶¶¢¶¶¶´´´```¶¶¶´´`´´¶¶¶o¢¶¶ ´¶¢7ooo¶¶¶¶¶¶`´´´`¶¶¶¶¶¶$o¢¢¶¶ ¶$oooø¶´´´´´´`¶¶¶```´´´´´¶¢oø¶ ¶¶ooø¶´´´´´´´´`¶`´`´´´´´´¶ø7o¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´´´´´´´´´´´´´´`¢¶ø¶¶ ¶¶¶¶¶ø``´´´`´´`U`´´´´`¢¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ø```´´```R´´´´´``Y¶¶¶¶` ´´¶¶¶¶¶¶`´`´´`CUTE´´´´o¶¶$oo¶ ´´ø¶¶¶¶¶¶¶ø`´´´```´´ø¶¶$øo¢¢¶¶ ´¶¶øo¢øø¶¶¶$¶`´´´´¶`¶øoo¢o¢¢¢$¶ `¶o¢¢¢øøø$¶´´`¶ø¶```¶¶ø¢ooo¢øø¶ `¶¢¢¢øø$¶¶¶´´´´``´```¶¶¶¶¶¶øø$¶ ´`¶¶¶¶¶¶¶¶`´``````´´´´¶¶¶¶¶¶¶
ارشیا
19 اردیبهشت 92 1:28
حاج داداش ما رو کی اذیت کرده که دماغشو گرد کرده شبنماشو بیرون ریخته ؟ مرد به این خوشکلی به این نازی رو کی دلش اومده دل بشکنه
دادا ایمان دوست داریم بخدا الهی سالم و شادکام باشی همیشه .


مامان راضیه
19 اردیبهشت 92 20:28
سلام عزیزم
ایمان جونم قربونت برم خاله چه عکسای نازی گرفتی عزیزم
ولی اون عکسش که گریه می کنه دلمون و سوزوند بمیرم اشکت و نبینم خاله
مامانی من می یومدم سر میزدم ولی نمی شد نظر بدم نمی دونم چرا قسمت نظرات لینک نمی شد
الان واسه پست قبلی نمی تونم نظر بدم
وگرنه من به فکرتون هستم عزیزم خواهر جونم دوستت دارممممممممممم


ممنون خاله جون شما همیشه به من لطف دارید منم همچنین کیان جونو ببوس
مــآمــآنــے
20 اردیبهشت 92 9:26
سلام عزیزم
ممنون از حضورت
من این فیلم و از مجموعه آپارات گرفتم
اونجا هر فیلمی رو که میخوای می تونی کد html شو برداری و بزاری تو وبلاگت
تو وبلاگ هم نحو گذاشتن کد اینجوریه:
وقتی پست میخوای بزاری
اون بالا یه آیکون برای کدهای html داره
که اون آیکون و می زنی و کد و درونش میزاری

امیدوارم توضیحاتم کامل باشه

گل پسر نازی داری
خدا حفظش کنه
موفق باشی




ممنون عزیزم از توضیحاتت بوسسسسس
مامان عبدالرحمن واویس
20 اردیبهشت 92 16:48
ای جان عزیزم چه باحال گریه میکنی
انشاالله همیشه شادشادباشی


مرسی خالهههههه
زهرا(ترنم عشق)
20 اردیبهشت 92 18:43
گلم خصوصییییییییییییییییی


شقایق مامان آرشا
20 اردیبهشت 92 23:50
گریه نکن خاله فدات


ممنون خاله جون
علامه کوچولو
21 اردیبهشت 92 20:48
سلااااااااااام
امام محمد باقر علیه السلام فرمودند :اگر مومنی را دوست دارید آمدن رجب را به او مژده دهید
عیدتان مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارککککک
آبجی زهرا
21 اردیبهشت 92 21:19
سلام گلم نازم چطوری پس کی می آیی عزیزم خیلی دلتنگتم روز به روز داری خوشگل تر می شی فدات بشم


سلام آبجی جون زودی میام پیشتون منم دلم واستون تنگ شده بوسسسسسسسسس
متین من
22 اردیبهشت 92 1:07
عزیزمی گریه نکن همیشه به در در رفتن وخوش باشی چیپس هم نوش جونت گلم بووووووووووووس
مامان محمدرضا
22 اردیبهشت 92 1:29
سلام خانم گل.ولادت امام باقر(ع)بر شما هم مبارک .خوشگل من چرا گریه میکنه.قربون اشکاش برم من که اینقده نازه.وای نمیدونی از وقتی بهم گفتی تابستون میای خیییییییییییلی خوشحال شدم و دل تو دلم نیست و دلم می خواد زودتر ببینمتون تا از نزدیک آشنا شیم.فکر کنم شما هم مثل ما اصلیتتون آذری باشه درسته؟ البته فرقی نمیکنه از هر جا که باشی دوست عزززززززززززززیزمی فدای ایمان جونم بشم.


ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
22 اردیبهشت 92 12:00
حلول ماه رجب بر شما و ایمان کوچولو هم مبارک باشه