♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

بابای خوبم روزت مبارککککک

1392/3/2 21:09
نویسنده : مامان ایمان
503 بازدید
اشتراک گذاری

   

 این تبریک از طرف مامان گلم هست : 

همسر عزیز تر ازجانم: 

روزها وشبها میگذرند وعمر من وتو در جوار هم میگذرد وتو اینک پدری. پدر ثمره عشقمان همین دردانه ای که وقتی نگاهش میکنی لذت در چشمانت برق میزندواز خدا میخواهم ،به عزیزترینم وبه مهربان همسرم سلامتی وشادکامی عطا کند وسایه اش بر سر من وپسرم مستدام باشد.

                       

   روزت مبارک پشتیبان تمام لحظه های عمر.

 

پدر

 

 شنیدن صــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری 

 زیبــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست ... 

 شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک.

        

 

بابارضا نگو ،ماه بگو،فرشته بگو ،عاشق سینه چاک ایمان بگو.

دوستت دارم بابایی    روزت مبارک بهترین بابا ی دنیا

  5464

بابا جون عزیزم ، نگاه مهربان و صدای دلنشینت همیشه مرهم دل من در این دنیای بزرگ است ،

بدان که برای من بهترینی . ني ني شكلك

بدون که تا تورو دارم زندگی برام ارزش دارهني ني شكلك

بدون که نبودنت روحمو از جسمم جدا میکنه
از خدا میخوام روزی نباشه که من بدون تو از خواب بیدار بشم

باباجونم تو همیشه بهترینها رو در حق من خواستی و همیشه برام بهترین بودی

فقط خدا میدونه و خودت که من چقدر دوستت دارم ني ني شكلك

          ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی و.....

babol 101babol 101

پدرم تنها كسی هست كه باعث ميشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم می توانند مرد باشند

                    li7jaikisws7wqxgwmm

 

 پدر همون کسیست که :

 

 لرزش دستش دیگه چیزی از چای استکان باقی نذاشته

 

 ولی بهت میگه به من تکیه کن

 

 و تو انگار کوه را پشتت داری.

 

 (( فدای وجود نازنینت بشم روزت مبارک بابایی)) 

 

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

آبجی زهرا
2 خرداد 92 21:21
سلام

وای ایمان چه نازشدی داداشی آبجی فدات بشه عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده پس کی می آیی که من بغلت کنم ببوسمت آرزوی بغل کردنتو دارم عزیز دلم خیلی دوست دارم آرزو می کنم زود بیای نازنینم داداش ایمان میمیرم برات از دور می بوسمت به آرزوی دیدنت


♥ نیم وجبی ♥
3 خرداد 92 12:47
تبریک میگم
انشالله که سالیان سال پدر و همسرتون سالم و سلامت در کنارتون باشن

سلام عزیزم ممنون عید شما هم مبارک
مامان عبدالرحمن واویس
3 خرداد 92 16:18
ایمان جون روزپدربرپدروپدربزرگهای مهربو ن مبارک


ممنون خاله جونننننننن
مامان علیرضا
3 خرداد 92 16:36
سلام عزیزم
روز پدر بر همسرتان مبارک
خدا همسر و پسرت رو برات حفظ کنه
عزیزم میشه بپرسم شما کدوم کشور زندگی میکنین؟ اگه دوست داشت یبرام خصوصی بذار
گل پسرتو ببوس از طرف من
[hr
ممنون عزیزممممممممم لطف کردی بوسسسسسسسسسس
مامان آرشیا
3 خرداد 92 17:12
روز مرد بر بزرگ مرد کوچک اقا ایمان و بابایی مهربونش مبارک


ممنون عزیزمممممم بوسسسسسسسسس
مامان صبا
3 خرداد 92 17:13
ایمان گلی روز بابا جونیات مبارککککککککککککک عسیسممممممممم ایشالا زنده باشن بوسسسسسسسس


ممنون عزیزمممم
مامان ردین
3 خرداد 92 17:15
روزتون مبااااااااااااارک خاله فدات بشه تو چقدر ماشالله نازییییییییییی


سلام ممنون عزیزم شما لطف داریدددددددد
تارا
3 خرداد 92 17:16
سلام روز همه با باهای مهربون مبارککککککککککککککککک


ممنون عزیز دلممممممممممممم
مامان آندیا
3 خرداد 92 20:44
امیدوارم سایه شوهری همیشه بالای سرتون باشه و روزهای خوبی رودرکنارهم تجربه کنید


ممنون عزیزم فدات شممممممممم بوسسسسسس
مامان محمدرضا
4 خرداد 92 3:35
سلام عسل طلا مرد کوشولوی بلا روزت مبارک خاله قربونت بشم الهی ببخشید نتونستم زودتر بیامو تبریک بگم .روز باباییت هم مبارک باشه ایشالا همیشه سایه بابا و مامان بالای سرت باشه.و همیشه در کنار هم خوش باشید بوسسسسسسس


سلام خاله جون خواهش می کنم شما لطف دارید خاله مهربون ممنم این عیدو به همسرتون وآقا محمد رضا تبریک می گم بازم ممنون بوسسسسسسسسسسس
خاله الهام
4 خرداد 92 8:15
سلام با يك روز تاخير روز پدر مباركــــــــــــ



ممنون عزیزم عید شما هم مبارککککک
لیلا جواهری
4 خرداد 92 12:10
تبریک تبریک یه دنیا به باباهای خوب و مامان ایمان که مرد کوچولویه نازی مثل ایمان دارید
من با اجازه لینکتون میکنم


مممنون عزیزم منم شمارو لینک می کنم
سیب سرخ کوچولو
4 خرداد 92 13:14
سلام مامان ایمان گل.میلاد آقا امام علی (ع)رو خدمت شما و ایمان جون تبریک عرض میکنم.روز پدر بر همسر محترم مبارک انشاالله همیشه سایه شون بالا سر شما و ایمان جون باشه و خدا حفظشون کنه.


ممنون عزیزمممممممم منم این عید و به شما وهمسرتون تبریک میگم
مامان ساینا
4 خرداد 92 23:26
به به این آقا گل چه حرفای خوبی به باباش زده آفرین نازنین پسر امید وارم همیشه خوش باشین


ممنون عزیزم دلمممممم بوسسسسسس
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 1:25
روز پدر مبارك عزيزمممممممممممم
ايشالا سايشون هميش بالا سرتون باشه و خوش باشيد
من يه بار نظر داده بودم نيست


ممنون عزیزممممممم لطف کردییییییی مرجان جان نه عزیزم نظر دیگه من ندیدم شاید نیومده بازم ممنون اران خوشگلمو ببوسس
لاله
5 خرداد 92 8:36
مامانی عیدتون مبارک
این روز رو به همسر گرامیتون و ایمان جون تبریک میگم .


ممنون عزیزممممممم عید شما مبارکککککککک
مامان محمدرضا
6 خرداد 92 0:35
سلام مامانی. خوشگل پسر ما چطوره.دلم تنگ شد گفتم بیام دوباره یه نیگاه به عشقم بندازم و انرِژی بگیرم خیلییییییییییییییییییی دوست دارم.بوسسسسسسسسسسسسسسس


سلام عزیزمممممم ممنون خالهههه خوبم خیلی لطف کردیی اومدی پیشمون منم همچنیننننننن خاله جون
ما7نفر(سري جديد!!)
6 خرداد 92 20:51
به دنبال من اگر می گردی



در هزارتوی تنهایی



و میان تاریک ترین نقطه دیوانگی



پیدایم خواهی کرد.








سلام هفتاییای عزیز ممنون که اومدی پیشمون خیلی خوش شدم مریم دوباره می خوای وبتو به روزش کنییییییییی دختر هوای نسرین گل من داشته باش نزار کسی اذیت کنه بازمم ممنون امیدوارم که در درساتون موفق باشیییییییی بوسسسسس














خاله الهام
7 خرداد 92 10:41
سلام بهمون سر بزنيد اومديم نبودين


سلام چشم الان اومدممممممممممم
شقایق مامان آرشا
7 خرداد 92 21:52
مامان ایلحان
8 خرداد 92 0:56
سلام عزیزمممممم
به به چه آقا پسریاز اومدنتون خوشحال شدم



سلام عزیزم ممنون آقا پسرتو ببوسسسسسسس
مامان یاسین
8 خرداد 92 22:39
سلام مامانی خوب ایمان خودتون خوبید ایمان کوچولوچطورهاز طرف من ببوسش


سلام عزیزم ممنون شکر ما هم خوبیم شما هم یاسین جونوببوسششششششش