♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

حالمان خوب است فقط دل تنگ شماست

1392/7/11 5:31
نویسنده : مامان ایمان
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی به سبزی بهار در خزان پاییزی ( البته اینجایی که ما هستیم به نوعی همیشه بهار است و بارانی ) پس سلامی به طراوت باران و گرمی خورشید تابستان 

وقتی این وبلاگ را برای زندگیم ( ایمان کوچولوی شیطون) ایجاد می کردم تصمیم گرفته بودم از هر طریقی شده همیشه به روز باشم با خاطرات شیرینی زندگیمان( ایمان کوچولوی شیطون). ولی چه کنیم همیشه آنچه که مراد دل هست میسر نمی شود. این روزها ایمان جان چنان منو به خودش مشغول کرده که حتی وقت نمی کنم (البته اگر وقت هم پیدا کردم ایمان نمی گذارد) تا سر به وبلاگش بزنم و اگر شد با مطالب جدید به روز باشم  و همچنین سری به وبلاگ شما دوستان عزیز بزنم و زود زود حالتون را بپرسم. 

شکر خدا همه چیز  رو به راه هست  مشکلی نیست جز دوری شما دوستان  عزیز ( به قول قدیمی ها که در نامه هاشون می نوشتند).

این روزها ایمان جان آنقدر خاطره و لحظات شیرین و شاد  تولید  و به وجود می آره که دیگر وقتی برای از آنها نوشتن نمی گذارد. البته سعی خواهم کرد این روزهای غیبت را در آینده ای نه چندان دور جبران نمایم.

آرزوی ما شادی همه دوستان و سلامتی غنچه های زندگیشان هست.( دوستان مجازی و واقعی)

  خواستم از این طریق عرض ادبی کرده باشم به همه دوستان گرامی که همیشه با پیام های محبت آمیزشان ما را شرمنده خوبیهایشان می کنند. 

در ضمن یک عکسی هم از ایمان براتون تو پست می گذارم  که خودتون ببینید چقدر این پسر خواستنی و شیطون شده.

خدایا به خاطر همه خوبیهایت بی نهایت سپاسگزام. 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامانی کسرا
11 مهر 92 21:37
واااای چه با حال شما هم خارج از کشور هستید



چند وقته ایرلند زندگی میکنید؟



باور کن من تو همین یک سال عجیب به آرامش سوئد معتاد شدم!



ایران بودم تپش قلب گرفته بودم از استرس!



تمام مدت هم سرما خورده بودم!



اما دلم واسه مامانم خیلی خیلی تنگ شده



بهر حال امیدوارم هر جا هستی موفق باشی عزیزم انشالله قسمت شه همدیگرو ببینیم



ببوس این پسمل نازو خوردنی رو













سلام عزیزممم ماهم سه سال اینجایم برای تحصیل اومدیم انشالله دو سالمون مونده برگردیم ایران منم خیلی خوشحالم که باهاتون اشنا شدممممم ولی من خیلی زود زود به وبتون سر می زدم خواهر پسر گلتو ببوسسسس
خاله کمیل و کیان
12 مهر 92 17:29
سلام عزیزم خوشحالم بعد از مدتها بالاخره شمارو دیدیم امیدوارم از این به بعد به روز باشی
نرگس مامان باران
12 مهر 92 17:35
سلام عزیزم مرسی که مثل همیشه میای وبلاگمون و شرمنده میکنی من خودمم اصلا وقت نمیکنم کاملا درکت میکنم گل پسری رو ببوس
امیرحسین و مامانش
12 مهر 92 20:59
سلام مامان ایمان
خوبین؟ایمان جونمون چطورن
از نظر اول متوجه شدم که خارج از کشور هستین
حتما خیلی دلتنگین
انشاله بزودی برمیگردین
ایمان جانو ببوسین


ممنون خواهر لطف کردیییییییییی اره عزیزمممم ما خارج از کشور یممممم انشالله دوساله دیگه بر می گردیم به کشورمون پسر گلتو ببوسسسس
مامان علی خوشتیپ
13 مهر 92 12:15
سلام گلم
خوشحالم که برگشتید
آقایی شده برای خودش ایمان گلی
ماشاالله.ببوسیدش از طرفم


ممنون عزیزم قربونت برممممممم بوسسسسس
خاله کمیل و کیان
13 مهر 92 14:45
اپم عزیزم


چشمممم اومدمممم
مامان نازی
13 مهر 92 15:42
سلام عزیز دلم.فدای لطف و مهربونیت.عزیزم الهی که همیشه سالم و شاد باشید.منم به وبلاگتون سر میزنم اما به خاطر شیطنتهای کیانا کمتر وقت میکنم برای دوستان گلم نظر بذارم،شرمنده.کیانا اصلا بهم اجازه کاری و نمیده.دوستون دارم.ایمان نازم خیلی بزرگ شده.


سلام عزیزمم ممنون لطف کردی فدات بشمممممممم خیلی خوشحالمون کردی که اومدی یشمون کیانا جونو ببوسسسس
پانی(مامانه بهداد)
14 مهر 92 12:22
سلام عزیزم.
خدارو شکر که خوب هستین و لذت شیرینی ها و شیطونی های گل پسر ِ ناز گوارای وجودتون.
خیلی مواظب خودتون و گل پسر باشین . انشاالله که همیشه شااااااد و سلامت باشید.
میبوسم لپای خوشگل ِ پسر چشم قشنگم رو.


ممنون عزیزمممممممم فدات بشم لطف کردی
مرجان مامان آران و باران
14 مهر 92 17:36
سلام عزیزم دلمون تنگ شده بود براتوننننننن
ایشالا همیشه شاد باشیدددددد


سلام عزیزم ما هم دلمون تنگ شده بود فداتون بشممممم اران جونو ببوسسسسس
الی مامی آراد
14 مهر 92 17:47
ای جونم ماشالله جیگری شده خدا رو شکر خوبین دلمون تنگ شده بود


سلام عزیزمممممم ممنون که بهمون سر زدی لطف کردیییییی بوسسسس
زیباترین گل پسر و گل بسر دنیا
16 مهر 92 10:59
سلام ماشاالله خداحفظش کنه


ممنون عزیز دلمممممممم
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 12:35
روزت مباااااااااااااااااارک عزززززززززززززززززززززززیززززززززززززززم


فداتتتتتتتتتتت
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:46
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .


ممنون عزیزمممممم
خاله کمیل و کیان
16 مهر 92 17:43
اپم
لاله
22 مهر 92 9:11
هزار ماشالا به ایمان جون چه آقایی شده

بهتون حق میدم در مورد دیر آپ کردن چون منم با ترمه همین مشکل رو دارم
ایشالا که بتونید زودتر آپ کنید که بیاییم و عکسای جدید از ایمان جون ببینیم


ممنون عزیزممممم شما لطف داریییییییی واقعا وقت نمیکنم شرمنده شما دوستان شدم .
دختر گلتو ببوسسسس
مامان یاسین
23 مهر 92 14:34
سلام بایستی دیر اومدنم رو ببخشید ایشالا هر جا هستین دلتون خوش و سلامت باشین
موفق و پیروز باشین اینان جون رو ببوسین


سلام عزیزم خواهش می کنم ممنون که سر زدییییییی یاسین جونو ببوسسسسس
خاله کمیل و کیان
23 مهر 92 19:55
عیدتون مبارک


salam azizam eid shoma ham mobarak
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
23 مهر 92 23:43
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک


سلام عزیزم عید شما هم مبارکککککککککککک لطف کردییی فدات بشمممممم
دختر عمه زهرا
30 مهر 92 19:47
سلامممممممم

داداش گلم نوزده ماهگیت مبارک داداش ایمان دلم خیلیییییی برات تنگ شده عزیزم چرا رفتی اینجا بودی فقط اسم منو صدا میزدی فرشته آبجی امیدوارم زود زود برگردیخیلی روزهای خوبی داشتیم وقتی ایران بودی با هم بازی میگردیم عسلممممممم بخورمت ایمان دل تنگتمممممممممم

سلام زّزا خوبی ؟
ممنون عزیز والا دل منم براتون تنگیده ولی دیگه نمی خوام بیام پیشتون منو اذیت کردید (ناراحت نشو شوخی کردم ). درس و مشق خوبه میری مدرسه ؟مواظب خودت باش سلام برسون بای تا های