♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

عید قربان مبارکککککککک

1392/7/24 16:24
نویسنده : مامان ایمان
562 بازدید
اشتراک گذاری

عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست 

عید قربان بر شما مبارک 

کارت پستال درخواستی طراحان

بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد

از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد 

عید سعید قربان بر تمام مسلمانان و همو طنان عزیزم مبارک باد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله کمیل و کیان
26 مهر 92 12:27
عیدتون مبارک من چندتا کامنت گذاشتم نمیدونم چرا نرسیده


سلام عزیزم عید شما هم مبارککککک چرا من یه دونشو دیدم تایید کردم دستت درد نکنه شما همیشه مارو شرمنده می کنید بوسسسسسس
علی کوچولو
6 آبان 92 16:10
سلام ایمان جان خوبی؟



من شمارو ندیدم شمام منو ندیدی مامان میگه جای دوری هستین زود بیاین که با هم بازی کنیم



سلام برسون اگه فهمیدی من کیم؟؟؟؟




سلامممممم علی نیکنام کوچولووووووووووو
خوبی عزیزممممممم؟

اره قربونت برم مامانت راست میگه مااومدیم اینجا بعد به دنیا اومدی حالا به مامانت بگو عکستو بفرسه به ایمیلم ببینم شبیه مامانتی یا بابات باشه. دوست دارم زود ببینمت ولی من خیلی شیطون و شلوغم بیام اونجا فقط می زنمت اینجا هم بچه هارو خیلی اذیت می کنم
سلام برسون بوسسسسسس
علی کوچولو
2 آذر 92 12:15
سلام آفرین خوب شناختی مثل خودم خیلی باهوشیا باشه عکسامو برات میفرستم رفیق
مامان ایمان
پاسخ
سلام خوشگلم دیدی زود می شناسم اره بابا پس چی فکر کردی منتظر عکسهای خوشگلت هستم زود بفرست ببینمت باشه قربونت برم