♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

این روزها وووووووعکسهای 20 ماهگی

1392/9/7 1:13
نویسنده : مامان ایمان
731 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم تاج سرم نفسمممممم ایمانمممممم
عشق مامی امروز یک سال وهفت ماه و چهارده روزتهflying kiss smiley for orkut, myspace, facebook

حسابی شیطونی ! یعنی یه دقیقه نمیشینی مدام در حال ورجه وورجه کردنی و  بالاو پایین رفتن و فوضولی و بازی و شیطنتیییییی.

ما هم که حق نداریم گوشیمونو دستممون بگیریمو پیشت لپ تابو باز کنیم ، تندی میای موبایلو ازممون  میگیری و اگه قفل باشه بهم میدیش تا برات بازش کنیم و می گی نای باز کن Rave وقتی میایم پیش لپ تاب فرصت نمیدی ادم بشینه مارو حول میدی اون ور خودت میشینی animated smiley faces for orkut, myspace, facebookاهل مسواک زدنم که هستی وقتی مسواک ما رو می بینی می خوای می گم ایمان این چیه می خوای چیکار کنی دهانتو باز می کنی با دستت اشاره می کنی مثلا دارم مسواک می زنم بعد دیدیم که ول کن نیستی گیر دادی به مسواکهای مم

بابایی رفت واست یه خمیر دندان و مسواک خوشگل  گرفت.  

اینم مسواک زدنت قربون اون دندونات بشم از الان به فکر مسواک زدن هستی.

مراحل بالا رفتن بر روی مبل

اینجا هم می خوای به مامانی کمک کنی تاغذا درست کنیم . ویاد بچگیات هم افتادی شیشه شیر دستت گرفتی.

اینم یه جور نشستن و کارتون نگاه کردنته.

تازگیها هم هر روز میای می شینی اینجا کبوتر هارو نگاه میکنی وبراش نون می ندازی بخورند.

اینجا هم دراز کشیدی داری به بیرون نگاه می کنی .

اینم آقا پسرو کلاه قرمز پوشششش.

ایمانم عسیسم عاشقتم سوست دارمممممم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

اسپاترا
7 آذر 92 8:37
وای عزیزم چه پسر نازی این ایمان کوچولوی ما مامانش از طرف خاله کلی ماچش کن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلم لطف دارید چشم حتما
مثل هیچکس
7 آذر 92 9:56
خدا حفظت کنه گل پسر،معلومه که حسابی فعال شدی گلم از مسواک زدن وکمک به مامان توی اشپزی و غذا دادن به کبوتر ها و......،فکر نکنم وقت سرخاروندن داشته باشی ، چقدر کار سرت ریخته عزیز دلم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم لطف کردی اومدی پیشمون اره خواهراصلا این ایمان ما یه ساعت بیکار نمیشبنه پسر خوبیه به مامانی هم کمک می کنه این خیلی مهمه
مریم
7 آذر 92 10:06
$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_(▒)(█)(▒) ____$$____(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) $$ _$ _$$___(▒) (▒) __$$_(▒)(█)(▒)
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جان خیلی زیبا بود
پریسا مامان کیان
7 آذر 92 15:02
سلام ماشالله ایمان جونم. داری بزرگ میشی خاله. عکسات روز به روز دارن زیباتر میشن. آفرین که مسواک دوست داری عجیجم. همه عکسای ایمان جون عالین ولییییییییییی عکس کنار بقیع با اون لباسای حاجی ایش یه چیز دیگه اس
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون اره دیگه پسر خوبی شدم وبزرگ خاله جون خودمم اون عکسموخیلی دوست دارم کیان خوشگله رو ببوس
مهسا مامان نورا
7 آذر 92 17:10
جون دلم عزیزم پسره شیطون همتون مثل همین خدا به داد دل ما مامانها برسه اینطور نیست ولی شیرینه و لذت بخش اگر نبودن ما باید چکار میکردیم.بووووووووووس
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مهسا جون واقع همین طوره شیطونن وشیرینیش یه چیزه دیگه اس نورا جونو ببوس
مامان بردیا
7 آذر 92 17:21
قربونت برم.مسواکت مبارک.فدای دندوناتم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم فدات بشم لطف کردی بردیا جونو ببوس
مامان بردیا
7 آذر 92 17:23
خیـــــــــــــــــــــــــــــلی گلی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون
فرناز خاله آرسن جون
7 آذر 92 18:48
ای جونم چه پسر خوبی این اِیمان جون دندونهاشم مرتب مسواک میزنه تو مثل آرسن عاشق گوشی هستی اون از پنجره نیگاه کردنت خیلی با حاله خیلی جیگــــــــــری میبوسمت یه عالمه خوشتیپ
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون خوشحالمون کردی دوستون داریمممممممم آرسن جونو ببوسسس
مامان آلما
8 آذر 92 10:55
آفرین که از الان مسواک میزنی.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان آرشیا
8 آذر 92 21:44
سلام ایمان خوشگله خوبی عزیزم چه عکسهای نازی داری خوشگل خاله آفرین که پسر خوبی هستی به مامانی کمک می کنی مامانی براش اسپند دود کن به این تپل پسرمون دوست دارم ایمان جوننننن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله خوبیم مسیسییییییییی نظر لطفتونه فداتون بشممممممممم چشم عزیزم حتما
مریم
8 آذر 92 22:32
سلام دوسته خوبم..ممنونم که به ما سرزدین و با نظر زیباتون خوشحالمون کردین.....اگه مایل باشید باهم تبادل لینک کنیم..منتظرحضورگرمتون هستم راستی پسر خوشگلی دارین و همچنین وبلاگ زیبایی...ایمان گل و میبوسم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم واز شما هم ممنون که بهمون سر میزنی باشه اشکالی نداره منم شمارو لینک می کنم شما لطف دارید مریم جان چشاتون زیبا می بینه
خاله کمیل و کیان
9 آذر 92 1:38
ممنون عزیزم بهم سر زدی و جویای حالم بودی خداروشکر بهترم وای کلی عقب موندم از وبتون قبون دستای کوچولوت برم من با مسواک دست گرفتنت مسواکتم مبارک خوشمله فدای مهربونیت که هم به مامانی کمک میکنی هم به کبوترا دونه میدی
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم خوب خدا رو هزار مرتبه شکر که خوب شدی مممنون خاله جون فدات بشممممممممممم
مامان عبدالرحمن واویس
9 آذر 92 15:53
عزیزم ان شاالله همیشه سالم باشی وسرحال مامانی کلی ماچش کن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم دلم چشم حتما
مامان آرال
9 آذر 92 18:12
آفرین به این پسر ناز که دندوناشو مسواک میزنه . عزیزم چجوری بیرونو نگاه میکنه . ماشالله خیلی نازه اینم دو تا بوس از طرف من و آرال واسه ایمان جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون فدات بشم شما هم آرال خوشگله رو ببوسششششششششش
مامان پارسا
9 آذر 92 19:55
. چه وب لاگ قشنگی ، چه عکسهای قشنگی فیلم هم گذاشتید . مثل اینکه شما هم مثل ما ایران نیستید . امیدوارم دور از خانواده و فامیل بهتون سخت نگذره . خوشحالم که دوست خوبی پیدا کردم. مراقب خودت و گل پسرت باش و از طرف من و پارسا ببوسش این گل پسرو
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزمممممممم نظر لطفتونه اره عزیزم حدست درسته ممنون برای شما هم همچنین من خیلی خوشحال شدم دوستی مثل شمارو پیدا کردم گل پسرتو ببوسسس
مامان الناز
10 آذر 92 16:51
[بغل
آشنا
10 آذر 92 22:28
واقعا ممنون که جواب دادی حاج خانم!!!!!!!!!!
مامان ایمان
پاسخ
سلام اشنای عزیز من لازم نمی بینم جواب کسی را که نمی شناسم بدهم حتی اگر او آشنای ناشناس باشد. اگر سوالی دارید با اسم و ایمیل واقعی بپرسید تا خدمتتون جواب بدهم. من کلی آشنا دارم از کجا بدونم شما کی تشریف دارید. سلام ما را به همه آشناها برسان
اشنا
12 آذر 92 21:24
سلام عزیزم.اگه خودمومعرفی کنم چی؟؟؟نترس بابا اگه بشناسی شایدکلی ذوق کنی والبته شایدم خجالت بکشی این حرفارو زدی!!!حالا بگم کیم؟؟؟نه یه کمم توکف بمون تلافی فراموش کردن ونشناختن یه دوست والبته اشنای قدیمی!منم پرتقال فرووووووووووووووش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ایمان
پاسخ
تویییییییی؟
اشنا
13 آذر 92 13:02
چون دخترخوبی هستی اذییت نمیکم.اینجانب اعظم هستم ساکن تبریز ارادتمند رفقای قدیمی!!!!!!!!! سلام اعظم جون دختر زودتر می گفتی چی می شد. باور کن خیلی از دیدن اسمت خوشحال شدم. خودت که می دانی دنیای مجازی هست و آدم نمی تونه به راحتی اعتماد کنه. شما ببخشید که نشناخمتون. دیگه تکرار نمی شه خانم. من هم با اجازه شما اینجا مشغول هستم. زبان می خونم اگر خدا قبول کنه و اگر این ایمان کوچولو بگذاره تمام کنم. خیلی خوشحال شدم سلام منو به خانواده و بخصوص خواهران عزیزت که خواهر های بزرگ من هم هستند برسان. قربانت همون رفیق قدیمی شما
ااشنا
14 آذر 92 0:09
علیک سلام.خواهش میکنم عزیز.حالامیخواستم بیشتراذیتت کنم دلم نیومد.بابا افرین موفق باشی.ماشا...پسرنازی داری هروقت دلم واسه کسرا تنگ میشه میام وب ایمان جون .منم خوشحال شدم بزرگیتومیرسونم.توهم سلام یتیر.ایمانم ببوس.فدات دوست جون سلام. در پاسخ می تونم بگم هر چه از دوست رسد نیکوست حتی اگر آن اذیت باشد. شما لطف دارید. عزیز دلت تنگ نشه خودت زود دست به کار شو که سر گرم شی زود. به مامان کسری هم سلام برسون و بگو روی کسری را از طرف من ببوس. خیلی خوشحال شدم. همیشه شاد باشی و به ما سر بزنی. قربانت پ
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 آذر 92 16:54
سلاااااااااااااااامممممممممممم احوالات چه عجــــــــــــــــــب خوبین خوشین سلومتین؟ به گل پسر چه بزرگ شده عزیزززززززمممم ایشالا مسواک زنون عروسیت
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممممم ممنون خدارو شکر بد نیستیممممممممم لطف داری عزیزم یلدا جونو ببوسسسسسسسس
مامان نازی
16 آذر 92 15:55
سلام عزیز دلم.اول از همه بگم شرمنده که دیر بهتون سر زدم اخه مدتی اینترنتم قطع بود. خوبید؟ایمان ناز حسابی اقا شده.به سلامتی برگشتید؟ الهی همیشه شادو سلامت باشین
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم دشمنتون شرمنده خواهش می کنم ممنون شما لطف دارین دختر گلتون خوبه ایمانم خوبه اره عزیزم برگشتیم دختر گلتو ببوسسسسسسس
مامان آیهان
17 آذر 92 19:04
زن عمو فدات شیطون بلا. کجایی داداش ایمان زود بیا باهم بازی کنیم
مامان ایمان
پاسخ
سلام زن عمو جون ممنون شما همیشه به ما لطف داری عزیزم میایممممممم زودی با همدیگه بازی کنیم یه عالمه ماچ به آیهان جوننننننننن
مامان آیاتای
21 آذر 92 20:48
ماه من
5 بهمن 92 21:47
سلام وبت رو دوس دارم پسر نازی داری با تبادل لینک موافقم عسیسم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خیلی بهمون سر زدییییی ارههههه عزیزم لینک کنیممممممم