♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

برای پسر عزیزممممممممممم نور چشممممممممممم

1392/9/12 0:44
نویسنده : مامان ایمان
612 بازدید
اشتراک گذاری

          چشمای بسته ی تو رو با بوسه بازش می کنم    

قلب شکسته ی تو رو خودم نوازش میکنم
  نمیذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی  
تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی
  خودم بغل میگیرمت پر میشم از عطر تنت  

کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

  خودم به جای تو شبا بهونه هاتو میشمرم  
جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم
  هر چی که دوس داری بگو حرفای قلبتو بزن  
دلخوشی هات مال خودت درد دلات برای من
    من واسه ی داشتن تو قید یه دنیا رو زدم    
کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیامو بدم


         
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

پریسا مامان کیان
12 آذر 92 13:39
سلام. چه شعر قشنگی. مرسی مامان ایمان عزیز
مامان ایمان
پاسخ
ممنون پریسا جون فدات بشممممممم کیان بالاوین اوزونن اوپ
خاله الهام
12 آذر 92 17:17
عزيزم چه شعر زيبا و با احساسي نوشتي ان شالله خدا سايه شما مامان وباباي مهربونو هميشه براي ايمان جون نگه داره
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهام جان تظر لطفتونه فدات بشممممم ارتمیس جونو ببوسسسسسسسسسس
مثل هیچکس
12 آذر 92 17:19
خیلی متن جالبی بود ممنون ،احساس همه ما مامانا رو با زبان بی زبانی بیان میکنه .
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم شما لطف دارید
مامان آلما
13 آذر 92 14:08
سلام عزیزم. پست جدید دارم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم باشه اومدممممممممم
خاله کمیل و کیان
13 آذر 92 22:28
افرین مامانی عاشق این ترانم چه ناناز شده گل پسری
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزمممممممممم بوسسسسسسسسس
مرجان مامان آران و باران
14 آذر 92 2:13
اخی خیلی قشنگ بود عزیزمممممممم خدا ایمان جونو حفظ کنهههههههههههه سایه مامان و بابای مهربونم بالا ی سرش باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مرجان جان لطف کردی فدات بشمممممممممم باران واران جونو ببوسسسسسسس
پریسا مامان کیان
15 آذر 92 0:40
سلاام من امروز وبلاگتون رو کامل خوندم. چقدر آرمان و ایمان شبیه همن. اگه نمیدونستم ایمان تک فرزنده ، حتما فکر میکردم برادرشه. چه نسبتی با هم دارن؟
مامان ایمان
پاسخ
هم پسر عمو هستند هم پسر خاله بعنی منو خواهرم جاری هستیمممممممممم
مامان الناز
15 آذر 92 2:59
چقدر زیبا همیشه شاد و خوش باشید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خواهر گلمممممم
مریم
15 آذر 92 10:13
خیلیییییییییییییییییییی عالیه شعر تون.....من که از خوندنش حسابی لذت بردم عکس تونم مثله همیشه خوشگله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلممممممممم لطف دارییییی
فرناز خاله آرسن جون
16 آذر 92 14:30
عالی بود واقعا همه احساس یه مادر توش جمع شده خدا براتون ایمان جون رو نگه داره همیشه شاد باشین
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه خدا ارسن جونو هم براتون نگه داره ببوسشششششششششش
مامان الیار
16 آذر 92 17:11
سلام مامانی همیشه خوش و شاد باشید عالی بود
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز دلممممممممممم الیار جونو ببوسسسسسسس
خاله کمیل و کیان
17 آذر 92 2:00
فعال شدم هم وب رادوین اپه هم کمیل
مامان ایمان
پاسخ
ok azizam
مریم
17 آذر 92 16:10
من اپم..............منتظرحضور گرمتون هستیم
مامان ایمان
پاسخ
چشممممم عزیزم اومدمممممم
مریم
17 آذر 92 22:45
یه دنیا ممنون که به ما سرزدین............ من دختر عمه ی بچه ها هستم.....مامانه ایمان جوون پسر گل و از طرف من ببوسید
مامان ایمان
پاسخ
خواهششششششششش می کنم مریم جان چه خوبببببب چشم حتما
مامان علی کوچولو
19 آذر 92 8:56
سلام خدا گل پسرتو نازتونو حفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممم لطف کردی پسر گلتو ببوسسسسسسس
مامان آیهان
20 آذر 92 21:29
سلام ایمان گلم خوبی زن عمو فدات بشه حسابی شیطون شدی و مامان بابا رو خسته میکنی. مامانی و بابایی خوبن؟ سالروز شهادت پدربزرگ عزیزتو هم به شما و مامان بابا تسلیت میگم.درضمن عمو وزن عمو از طرف شما فردا تو مراسم شرکت میکنن
مامان ایمان
پاسخ
سلام زن عمو ممنون خوبیم خدارو شکر اره زن عمو جون من شلوغ نکنم پس کی شلوغ کنه شما خوبید عموجون خوبه آیهان خوبه دلمون واستون خیلی تنگ شده ممنون عزیزم خدا مادر مهربونت رو هم رحمت کنه روحش شاد بشه دستتو ن درد نکنه زحمتون میشه برید جای ما رو هم پر کنید آیهان جونو ببوسشششش
مریم
21 آذر 92 22:28
چقدر این پسرتون نازه خدا حفظش کنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جون شما لطف دارید قربونت بشمممممممممممم
مامان آیهان
26 آذر 92 13:13
ایمان جون دیشب تولد4 ماهگی آیهان بوده به مامانی بگو عکساشو نشونت بده.
مامان ایمان
پاسخ
عزیزمممممممم تولدت مبارک انشالله که همیشه شادو تندرست باشید چشم حتما الان میریم نگاه می کنیممممم