♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

پسر 1 سال و 7 ماه و 28 روزه من

1392/9/20 23:53
نویسنده : مامان ایمان
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل من خوشگل من شیطونمممممم ایمانم نازنینم

نوشتن برای تو را دوست دارم اینکه تو مخاطبم باشی اینکه روزی و روزگاری ساعتی اگر خواستی بخوانی آنچه نوشته ام قلب

اینکه بدانی دوستت دارم اینکه برایت بهترین باشم اینها همه برایم هیجانی شیرین دارد. 

اما بنویسم از کارهای جدیدت....

پسر عزیزمممم دیگه برات پوشک نمی زنم تقریبا 2ماهی است که شبا نمی زدم تا صبح جات تمیزه تمیز می شد الانم که روزا پوشک نمی کنم چون دیگه بزرگ شدی و مرد هر وقت  که می خوای جیش کنی زودی میری دستشویی قربونت برم که اینقدر عاقلیییییییییی

 

واما سه چهار روزی میشه که حال نداری کسلی فکر کنم داری دندون در میاری یا اینکه سر ما خوردی فقط گریه می کنی lol smiley for orkut, myspace, facebookمی چسبی بهم به همه چی گیر میدی بهت شربت کلپول میدم که اروم شی ولی فایده ای نداره به خدا دیگه منو هم خسته کردی نمی دونم چیکار کنم حوصلم سر رفته گریه پریروز دیروزو می دونم بهونه باباتو می کردی چون که از صبح تا 12 شب ندیده بودیش وقتی گریه می کردی میرفتی عکسشو نگاه می کردی  می گفتی بابااااااااااا اخه خیلی باباتو دوست داری وقتی از خواب بیدار میشی میگی باباااااااااااا وقتی می خوای لباساتو بپو شی بریم بیرون میاری به بابات بدی میگی باباااااااااااا منم که می خوام بپوشونمت گریه می کنی جناب عالی خیلی باباییییییییییی هستی .بعضی موقع ها میبینی نشستیم داریم حرف می زنیم یا یه صدایی از بیرون میاد انگشتتو می زاری  جلوی دهانت  میگییییی سسسسسسسniniweblog.com

اینم عکسهات که اخر هفته رفتیم پارک

می خوای از سرسره بری بالا

بالاخره موفق شدی رفتی بالا از اونجا به ما دالیییییییی می کنی

از اونجا هم رفتیم شاپینگ سنترز

ایمان بادرخت  کریسمس

ودرآخر که می خواستیم بر گردیم خونه تو ماشین خوابت برد.

 

اینجا هم با بابایی رفته بودی مرکز  وزرشی دانشگاه 

اینم چادر بازی واست خریدیم خیلی دوسش داری میری تو ش ذوق می کنی 

اینجام داری چیپس می خوری.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (42)

خاله کمیل و کیان
21 آذر 92 1:11
عسیسم چقدبی حوصلس فداتشم چقد رنگ ابی بهت میاد چادرتم خیلی ناناسه راستی وب رادوینم اپهhttp://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مطهره جون لطف کردی عزیزم باشه حتما میرم سر میزنم
مامان الیار
21 آذر 92 3:01
همیشه به گردش وشادی خیلی عکسای خوبی بودنخیلی میبوسمتووووووووووووون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم فدات بشممممممممم
مثل هیچکس
21 آذر 92 9:16
ماشالا ایمان جون دیگه مرد شده عزیزم همه زحمتها رو ما مامانا میکشیم بعد بچه ها بابایی میشن اینم سرنوشت ماست دیگه نمیشه کاریش کرد جالب اینجاست محمد وقتی زبون باز کرد بابا گفت، وقتی مامان یاد گرفت به تبعیت از بچه های عمه اش به عمه اش مامان میگفت منم زن دایش بودم
مامان ایمان
پاسخ
اره خاله جون دیگه بزرگ شدم واقعا عزیزم این همه زحمت بکش بچه بزرگ کن بعدش باباهاشونو دوست دارند الهیییی قربونش برممممم
مثل هیچکس
21 آذر 92 9:19
یه چیزی یادم رفت بگم کاش از الان به ایمان جون چیپس نمیدادید چون اصلا خوب نیست حتی اگه خودتونم توی خونه براش درست کنید نباید ذائقه اش به این چیزا عادت کنه بعدا خیلی بد غذا میشه البته ببخشیدا به حساب فضولی نزارید فقط خواستم یادآوری کنم .[پاسخ اره عزیزم براش ضرر داره ولی چیکار کنم دوست داره از این به بعد دیگه نمی دم نه خواهش می کنم عزیزممممممم
میترا
21 آذر 92 11:52
پسر ها عاشق باباهایشان هستند
مامان ایمان
پاسخ
اره واقعااااااااا ممنون عزیزم اومدی پیشمون
اسپاترا
21 آذر 92 12:03
عزیزم هم خودش ناز هست و هم عکساش ایمان خاله زود زود خوب شو 😉 و بلند شو کلی شیطونی کن😆البته به شرط اینکه مامی رو اذیت نکنی😘😘 مامانش چجور تونستی ایمان رو از پوشک بگیری? واسه من هم پوشک گرفتن و هم شیر گرفتن آدریان فکر کنم یک مشکل بزرگ باشه😢😢
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم چشات ناز می بینه باید یاد بدی و عادت کنه کاری نداره خواهر پسر گلتو ببوسسسسسسسسس
مامانی کسرا
21 آذر 92 12:19
به به چه آقا پسر خوشتیپی شما دارید ماشالله خدا حفظش کنه چقدرم خونه اش قشنگه به به همه چی عالــــــــــــــی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه فدات بشمممممم کسرا جونو ببوسسسسسسس
پریسا مامان کیان
21 آذر 92 17:57
سلاااااااااااااااااااااااااام اول از همه بگم جات خیلی خالیه تو ایران خواهر نمیدنی تو تبریز و ارومیه چه خبره. برف داره کولاک میکنه. بیا عکسای وبلاگ ما رو ببین. واااااای چقدر عالی که تونستی از پوشک بگیریش. من همش فکر میکنم این مساله خیلی سخت و مهمه. میگم این لباسای بافتنی خوشگل سوغات ایران نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر چادرت قشنگه ایمان جونم. من بیام مهمون برات؟به منم چیپس میدی؟
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم واقعا چه خوب باشه الان میام نگاه می کنم اره عزیزم من می تونم کاری نداره که نترسسسسسسسس چرا پریسا جون مال سیسمونیشه ماله ایرانه قابل شمارو نداره خاله چراکه نه بیا حتما با کیان جون اره خاله چیپسم میدم منتظرم زودی بیایدددددددد
مامان آیاتای
21 آذر 92 20:41
ماشاله چه نازو خوشکلی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه
مامان آیاتای
21 آذر 92 22:07
سلام عزیزم منم همچنین با افتخار لینکتون کردم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممممم
مامان امیرشایان
22 آذر 92 1:13
سلام عزیزم از اینکه به وبلاگ ما اومدید ممنونم ماشالله پسر نازی داری خدا حفظش کنه تمام وبلاگتون رو خوندم خیلی جالب بود زندگی به دور از خانواده و دور از ایران شخت نیست عزیزم میشه بپرسم چرا رفتید ایرلند؟
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون نظر لطفتونه دستتون درد نکنه عزیزم چرا سخت نیست دیگه چاره ای نیست باید تحمل کرد ما برای تحصیل اومدیممممممم فدات بشم گل پسرتو ببوس
مامان الناز
22 آذر 92 2:26
قربون پسر نازم برم خاله جون چرا حال نداري ايشالاه زود زود خوب بشي
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون فدات بشمممممممم الناز جونو ببوسسس
اسپاترا
22 آذر 92 8:57
خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممم عزیز
نرگس مامانه باران
22 آذر 92 12:01
سلام گلم خوبی ماشالا عکساش همگی قشنگن چادرش هم مبااااارک خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلممممممممم چشات قشنگ می بینه خیلییییییی لطف کردی باران جونو ببوسسس
مامان عبدالرحمن واویس
22 آذر 92 14:08
عزیزکم ان شاالله همیشه سایه مامان وبابا بالای سرت باشه ابی هم خیلی بهت میاد امیدوارم همبشه سلامت باشی
مامان ایمان
پاسخ
مممنون عزیزممممممممم نظر لطفتونه فدات بشمممممممممممممم
مامان آیهان
22 آذر 92 14:56
سلام عزیزم آفرین مرد کوچولو که دیگه خودت میری دستشویی. زن عمو فدات بشه عزیزم چرا بی حالی؟ آیهانم چند روزه سرماخورده همش گریه میکنه و بی حاله. من و آیهان وعمو دلمون حسابی واست تنگ شده
مامان ایمان
پاسخ
ممنون زن عمو جون والا نمی دونم خواهر کلافم کرده اخیییییییییی فداش بشممممم مواظبش باش معصومه جان از طرف ما ببوسشششششش
ندا
22 آذر 92 16:24
ای جانم آفرین به این نی نی ناز خوشمزه،ماشالله مامانی کلی به جای من ببوسیدش
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممممم چشم حتماااااااااااا
مامان ارسام
23 آذر 92 17:31
سلام مامانی کوجولوی نازت خوبه معذرت می خوام که کمتر می تونم براتون بنویسم ممنون که این همه لطف دارید
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممم ممنون خوبه شما خوبین اقا پسرتون خوبه خواهش می کنم عزیز دلم فدات بشممممم آرسام جونو ببوسسس
مامان یاسین
23 آذر 92 18:18
به سلامتی که از پوشک گرفتین این اقا پسر گل رو همیشه به گردش و تفریح در ضمن عکساش هم خیلی خوشکل شده میبوسمت عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم اره فدات شممممممممم ممنون لطف کردی چشات خوشگل میبینه یاسین جونو ببوسسسسسسسسس
مامان آرشا
23 آذر 92 18:40
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
24 آذر 92 9:11
سلاااااااااااااااممممممممم به مادری و گل پسسسسررر از پوشک گرفتن بچه به نظرم خیلی کار سخت میاد بهت تبریک میگمممممممممممممم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیز دلللللللللم ممنون قربونت برممممممممم یلدا جونو ببوسسسسسس
اسپاترا
24 آذر 92 9:54
خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
چشممممممممم
مامان سما
24 آذر 92 12:16
وای خدا چه پسر نازنینی. خدا بهت ببخشه این گل پسرو. ماشااله
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم فدات بشمممممممممم دختر نازتو ببوسسسسسسس
فرناز خاله آرسن جون
24 آذر 92 19:51
هوووررررررررررا ایمان جون واسه خودش مردی شده دیگه پوشک هم نمیزنه آفرین تو اون لباسهای بافتنی آبی هم ماه شده جیگر و خوردنی چادرت هم مبارک باشه خاله منم مهمون میکنی تو چادرت ورزشکارم که هستی پهلوان یه بووووووس از طرف خاله فرناز از اون لپهای خوشگل
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننننننن چشات قشنگ می بینه عزیز دلمممممممم اره خاله جون چراکه نه تما تشریف بیارید منتظرم نظر لطفته قربونت بشممممم آرسنییییییی اوپ منیم طرفیمننننننن
شقایق
24 آذر 92 23:13
عزیزدلم چقدر بزرگ شدی ماشالا دلم برات تنگ شده بود اخه عزیزم ایشالا زود خوب بشی عاشق اون عکست شدم که خیلی ناز خوابیدی جونممممم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون شقایق جون دل ماهم براتون تنگیده بود خیلی لطف کردی عزیزم باز م سر بزن نظز لطفتونه آرشا جونو ببوسسسسس
مامان ضحی
25 آذر 92 0:06
سلام خانومی خوبی ایمان جون چطوره هزارماشالله بزرگ و مرد شده ها. ضحی هم یکی دوماهی هست که حسابی داره اذیت میشه به خاطر دندونای نیشش. کلا هم شده دختر بابا درست مثل ایمان جون. ببوس گل پسری رو.
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزمممممم ممنون خوبیم شا چطورین خوبین الهی فداش بشممممممم اره خواهر خیلی سخته خدا حفظش کنه از طرف من ببوسششششششششششش
مامان هیما
25 آذر 92 9:57
قربونش بشم این پسمل کوچولو رو خدا براتون حفظش کنه عززززیزززم منم شما رو لینک کردم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممم فدات بشممممم دختر گلتو ببوسسسسس
متین من
25 آذر 92 15:47
خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممم عزیزمممم
مامان ریحان
26 آذر 92 1:26
سلام خدا ایمان جونو براتون نگه داره چقدر خوبه که دیگه پوشکش نمی کنی ؛ یعنی خوب باهتون همکاری کرده معمولا پسرها دیرتر از دخترا راضی می شن که از پوشک گرفته بشن همیشه به پارک و بعدش خوابیدن تو ماشین مرسی که به ما سر زدید ، بازم از اینکارو کنید
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم اره فدات شم خیلی راحت بود مرسی خواهر جون چشم حتما لینکتوت کردمممممم ریحان جونو ببوسسسسسسسسس
مرجان مامان آران و باران
26 آذر 92 2:13
خصوصیییی
مامان ایمان
پاسخ
چشمممم
مريم مامان آريا
26 آذر 92 13:53
سلام عزيزم ممنون به وبلاگ پسرم سر زدين ماشالله اقا ايمان شما چه ناز و ملوسه خدا براتون نگه داره با اجازه لينکتون کردم رمز هم دادم
مامان ایمان
پاسخ
خواهش میکنم عزیز نظر لطفتونه فدات بشمممم منم شمارو لینک می کنم
مثل هیچکس
26 آذر 92 14:28
عزیزم اگه میشه بیاید به وبلاگ ما چون واسه برگشتن مامان پریسا وکیان جون به خونشون یه پست گذاشتم خوشحال میشم با حضور سبزتون یه یادگاری بزارید ممنون
مامان ایمان
پاسخ
چه خوب خدارو شکر حتما عزیزم میاممممممم
مامان امیــــرعلی (پســــرکـــــ شیطـــون)
26 آذر 92 16:02
الهی قربون ایمان عزیزم برم ... بخدا نت نداشتم از خونه مامانم رفتم تو وبتون ولی فرصت نشد کامنت بزارم ... فداتون بشم ... دوستتون دارم زیاااااااااااااااااااااااااااااااااد ...
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممم خواهش می کنم خواهر خیلی لطف کردی امیر علی جونو ببوس
ندا
26 آذر 92 16:35
میترا
26 آذر 92 22:26
خصوصی چشممم عزیزممممم
نرگس
27 آذر 92 9:00
سلام دوست عزیزم . مرسی منو هم لینک کردی وای خدااااا چه پسر نازی داری . انشاا... همیشه سالم و سلامت باشه و خدا پشت و پناهش باشه. عزیزم اون عکس پسرت پشت پنجره های بقیع رو دیدم دلم میخواست پسرتو بخورم . چقده ناز و جیگریه ماشاا...
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم خواهش مبیکنم ممنون نرگس جون چشات ناز می بینه فدات شمممم قربونت برمممممممممم نظر لطفته
مامان آلما
27 آذر 92 12:03
چادرت مبارک باشه خیلی قشنگه. مثل خودت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممم چشات قشنگ میبینه
مریم
27 آذر 92 21:12
مبارک باشه ....پس دیگه ایمان جون واسه خودش مردی شده..... همیشه به گردش و شادی..... راستی عکساتون تویه مرکر خرید و پارک خیلی قشنگ شده..آفرین به این مامانی هنرمند
مامان ایمان
پاسخ
ممنون مریم جان نطر لطفته فدات بشمممممم چشات قشنگ می بینه
خاله ی ادریس :)
12 دی 92 18:38
fadat besham nini joniiiii
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خالهه جونننننننن
خاله ی ادریس :)
13 دی 92 2:33
چه خبر گلم ایرلد خوش میگذره ؟ من که هنو رشتم و نرفتم استرالیا فعلا توی مسافرتم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممممم اره جاتون خالی کشور خوبه اروم و قشنگ حتما اومدید استرلیا تشریف بیارید خوشحال میشیمممم خوش بگذره خوش وسلامت باشید
خاله ی ادریس :)
13 دی 92 2:34
راستی به ما هم سر بزن گلم
مامان ایمان
پاسخ
باشه عزیزمممممم میام پیشتون
خاله محمد طاها
22 بهمن 92 1:02
الهی چقدر تونازی پسر خوشگل .خوش تیپ .خوابیدنتم خیلی جیگره ماشاا... ماشاا... ماشاا... مامانش ببوسش اسپند فراموش نشه اونم فراوون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه شما لطف دارین فدات بشمممممم چشممممممم عزیزم طاها جونو ببوسسسس