♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

ورودت به 20 ماه زندگیت مبارکککککک

1392/10/25 21:56
نویسنده : مامان ایمان
2,096 بازدید
اشتراک گذاری

       

سلام گل گلیییییییی من قند عسلممممم عشقممممممم

 

عزیزدلم امروز 26 آذر   ماهگی زندگیت شدی totalgifs.com aniversario gif gif 79.gif

 

چه زیباست هر لحظه رو باتوسپری کردن وچه زیباست باعطر نفسهایت زندگی کردن

من عاشقانه میستایمت تو لایق بهترینهایی چرا که میوه ی بهترین عشق و هدیه ی  بهترین آفریدگاری...smiley5528.gif

                            

                                          

 

ایمان جونم الان در خواب نازبسر میبری  قربون پسرم برم که روز به روز داره

آقامیشه و مامانی از بزرگ شدنش لذت میبره.عزیز دلمی ، تو همه چیز من

شدی،انقــــــــــــــدر دوست دارم که از تماشای تو سیر نمیش. حالا میفهمم

که چه لذتی داره وقتی تو آغوشم میگرمت و بوی تو رو احساس میکنم چه

آرامش عجیبی به من میدی و اون لحظه سرشار از احساس میشم.

 

 

 ایمان عزیزم ماهگیت مبارک

 

                                                        

اینم هدیه های تولدت از طرف منو بابایی.....

دوتا پازل خوشگل

 

وچهار تا کتاب آموزش انگلیسی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان الناز
26 آذر 92 23:12
قند عسل 21 ماهگیت مبارک کادوهای قشنگتم مبارک باشه دست مامانی و بابایی درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
مرسی عزیزممممممممممم قابل شمارو نداره فدات بشممممممممم
مثل هیچکس
27 آذر 92 7:40
عزیزم 21 ماهگیت مبارک ،ایشالا تولد 100 سالگیت گلم خدا حفظت کنه واسه مامان وبابای عزیزت وهمیشه شاد وسلامت باشی .
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جوننننن خیلی لطف کردی پسر گلتو ببوسسسسس
مامانی هیما
27 آذر 92 10:33
21 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننن
مريم مامان آريا
27 آذر 92 11:06
عزيزم کلي شما خيلي خارجکي هستينا يعني ازتون رمز نميخواد چه جالب مثلا همون اخرين پست مربوط به تب رو بري تو ادامه مطلب ازت رمز ميخواد. کلا يه مدته همه پستها رو رمز دار کردم بايد برم از بلاگفا شکايت کنم به هر حال خوشحالم که يه دوست جديد و خوب پيدا کردم بوس براي ايمان نازنينم
مامان ایمان
پاسخ
سلام مریم جان خوب پس اینطورمن ادامه مطلبو نزدم به این خاطر متوجه نشدم بازم ممنون که گفتیییییی منم همچنین خیلی خوشحال شدممممم
مريم مامان آريا
27 آذر 92 11:08
21 ماهگي گل پسرمون هم مبارک چه کادوهاي خوشگلي مبارکش باشه عزيزم شما ايرلندي ديگه درسته؟
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممم نظر لطفتونه فداتون بشممممم اره عزیزم ما در ایرلندیممممممممممم
مامان علی کوچولو
27 آذر 92 11:15
بیست و یک ماهگیت مبارک گل پسر
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون
فرناز خاله آرسن جون
27 آذر 92 11:21
21 ماهگیت مبارک باشه خاله ایشالله تولد120 سالگی منم از اون پازلها میخوام خاله به منم میدی دست گل مامانی و بابایی درد نکنه بابت هدیه های قشنگشون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون اره عزیزم قابل شمارو نداره به شماهم میدمممممم فدات بشم لطف کردییییییییی
مامان ریحان
27 آذر 92 11:35
سلام عزیزم 21 ماهه شدنت مبارک کادوهاتم مبارک دست مامان و بابا درد نکنه منم عاشق پازل های راونزبرگرم ، تا حالا از پس همه شون بر اومدم الا 5000 تاییش شما هم به جمع دوستای خوبم خوش اومدید خصوصی
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم قابل شمارو نداره خاله منم شما رو لینک کردم دختر گلتو ببوسسسسسس چشممممممممم
مامان آلما
27 آذر 92 12:01
21 ماهگیت مبارک اقا کوچولوایشالا تولد دوسالگیت رو جشن بگیری
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیز دلمممممممم فدات بشممممممممم آلما جونو ببوسسسسسسس
ندا
27 آذر 92 16:51
عزیزدلممممممممممم 21 ماهگیت مبارک انشالله که 1200 ساله بشییییییییییی چه کادوهای قشنگییییییییی دست مامان وبابا درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون نداجون لطف کردییییی
مامان آرشا
27 آذر 92 16:54
21 ماهگیت مبارک باشه خاله ایشالله تولد120 سالگی
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جون لطف کردییییییی
ندا
27 آذر 92 19:14
اسپترا
27 آذر 92 19:21
ایمان عزیزم بیست و یک ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله دست مامان و بابا هم درد نکنه واسه کادوهای خوشگلت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله مهربون قربونت لشم پسر گلتو ببوسسسسسس
میترا
27 آذر 92 19:40
21 ماهگیت مبارک انشالله 21 سالگیش و دامادیش
مامان ایمان
پاسخ
مرسی خاله جونننننن لطف کردی پسر گلتو ببوسسسسسس
مریم
27 آذر 92 21:08
سلام مامانی ایمان جون....ببخشید دیر بهتون سر زدم...آخه دیگه موقعه امتحاناست منم کم وقت میکنم بیام تو سایت ولی هروقت که میام حتما بهتون سر میزنم...21 ماهگی گل پسرمون هم مبارک....دیگه چیزی نمونده به تولد ایمان گلی(فقط 3 ماه) بااین کادو هایه خوشگلتون هم حسابی ایمان جون سورپرایز شده ها...مرسی مامانی جووووون
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممممم خواهش میکنم فدات بشممممم انشالله که موفقو پیروز باشی خواهر واست دعا می کنم ممنونمممم مریم جون اره خالش دیگه چیزی نمونده به تولدششششش
مامان الیار
27 آذر 92 23:13
مبارکه 21 ماهگیت مبارکه گلم210ساله بشی جیگرم کلی میبوسممممممممممممممممممممممممممممممممممممممت
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممممممم الیار جونو ببوسسسس
مامانه کیاناوهانا
28 آذر 92 1:09
سلام دوستم اومدین وبلاگم کامنت گذاشتین خوشحالم از اشناییتون لینکتون کردم شما هم ما رو لینک کنید
مامان ایمان
پاسخ
mamnoon azizam chashammmmm
مامان عبدالرحمن واویس
28 آذر 92 11:21
مبارک باشه گلپسرکم عزیزم خوشحال میشم ادرس فیسبوک بدی تا ادتون کنم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممممممممم
مامان آویسا
28 آذر 92 13:08
هزار ماشالا به این گل پسر 21ماهگیت مبارک ایشالا که همیشه زیر سایه پدر و مادر به شادی سر کنی با تبادل لینک موافقی من که شما رو لینک کردم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزممم ممنون فدات بشممممممم باشه عزیزم منم شمارو لینک میکنم
خاله کمیل و کیان
28 آذر 92 23:44
عزیزم درگیر بودم گل من 21 ماهگیت مبارک با تاخیر چه هدیه های نانازی مبارکت باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم فدات بشممم لطف کردیییییییی
عاطفه مامان الای
29 آذر 92 1:09
سلام عزیزم ادرستون رو اشتباه وارد کرده بودین وگرنه زودتر میومدم دیدنت گلم ممنونم که به من لطف داری عزیزم شما ایرلند زندگی میکنی؟ اهل کجای ایرانی؟ والان اونجایی یا ایران؟ ببخش که زیاد فضولی کردم پسرت هم که خیلی ماهه خدا حفظش کنه میبوسمتون لینکت هم میکنم عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم لطف کردی اره عزیز ما ایرلند زندگی می کنیمم ما اهل تبریزیمممممم الان در حال حاضر در ایرلندیمممم خواهش می کنم نظر لطفتونه فدات بشمممم دختر گلتو ببوس.سس
مریم
29 آذر 92 11:36
ممنونم بابت حضور گزمتون به وبلاگمون.... واون کامنت زیباییی که واسمون گذاشتین.... ایمان جون و ببوسید.... خصوصی داری عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
خواهش میکنم عزیزمممممممممم فدات بشممممممممممم چشممممم حتما
مامان آیهان
29 آذر 92 13:01
سلام ایمان جونم زن عمو قربونت بره 21 ماهگیت مبارک گلم.ان شالله 1000ساله باشی.
مامان ایمان
پاسخ
ممنون زن عمو جون قربونتتتتتتتتتتت بوسسسسسسسس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
29 آذر 92 19:20
عمرتون صد شب یلدا دلتون قدر یه دنیا توی این شبهای سرما یادتون همیشه با ما دل خوش باشه نصیبت غم بمونه واسه فردا
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزم چه زیبا بود یلدای شماهم مبارکک
مامان آرال
30 آذر 92 1:00
21 ماهگیت مبارک ایمان جان. ایستی باخیشلار،اهتزازلی آلاولار،تار سسی،اوره‌ک دامجیلاری،دردلشمه‌لر،دئییشمه‌لر،سؤزلر،خبرلر،خاطیره‌لر، اوخوماقلار............... چیلله گئجه سین قاباقجادان سیزه و عائله زه تبریک دئییریم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون همشهری عزیزمممممممممم چوخ گوزلدیییییی سیزیند چله گئجز مبارک اولسون ارالی اوپ
مامان راضیه
30 آذر 92 1:19
سلاممممممممممممم قربونت برم نشده بود بیام ببینمت مردی شدی واسه خودت هزار ماشالا مبارکت باشه پسر گلم هدیه های قشنگتم مبارکت باشه دست مامان بابا درد نکنه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون راضیه جون فدات بشم کجایی نگرانمون کردی عزیز اره خاله چون که شماخیلی وقته منو نمیبینه من دیگه مرد شدمممممم کیان جونو ببوسسسسسس
متین من
30 آذر 92 2:41
21 ماهگردت مبارک هدیه هات هم مبارک مامان ایمان جون عکسهای تولد متین اپ کردم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممم چشم الان میامممممممممم
خاله ی آریسا
30 آذر 92 8:32
عزیزم 21ماهگیت مبارک باشه واااااای چه پازلای خوب و قشنگی داری عزیزم میبوسمت آقا کوچولووووووووووو
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جونننننننن نطر لطفتونه
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 14:49
روی شما مثل گل هندونه ، خنده هاتون مثل قاچ هندونه ، روزگارتون مثل پوست هندونه ، جیبتونم پر تخم هندونه یلداتون مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون فرنازجون چه زیبا بود یلدای شماهم مبارکککککککککک
مامان ارشیا
30 آذر 92 18:49
فدات بشمممممممم توپولوی خالهههههه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خاله جون لطف دارییییییی
مامانی امیرصادق
1 دی 92 0:30
21 ماهگیت مبارک گل پسری خوشگل کادوهای نانازتم مبارک عزیزم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزدلمممممممممم خیلی لطف کردییییی فدات بشممممممم پسر گلتو ببوسسسسس
رادوین و عمه مطهره
1 دی 92 0:45
وبلاگم اپه http://pesaramradvinjoon.niniweblog.com/
مامان ایمان
پاسخ
چشمممممم عزیزم اومدمممممم
مامان ایمان جون
1 دی 92 13:21
ماشالا به گل پسر نازت خودمونیما مثل اینکه همه ی ایمان جونیا همینجوری ناز و خوشکلن اسم پسر من هم ایمانه , اگه دوست داشتی بهمون سر بزن
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم چشات خوشگل میبینه خدا ایمان شمارو هم براتون حفظش کنه خیلی خوشحال شدم وخیلی ممنون که بهمون سر زدی پسر گلتو ببوسسسسسس
لیلا جواهری
1 دی 92 17:21
سلام عزیزم 21 ماهگی گل پسری مبارک باشه به سلامتی ایشالا
مامان ایمان
پاسخ
ممنون لیلا جاننننننن فدات بشممممم
مامان آیهان
1 دی 92 19:55
سلام زن عمو یلدات مبارککککک. مامانم عکسهای اولین یلدامو گذاشته تو وبلاگم
مامان ایمان
پاسخ
سلام زن عمو جون یلدای شماهم مبارکککککککککک چشم الان میایممممممم وبت عکسهای نازتو ببینیممممم
پرهام ومامانش
4 دی 92 23:22
21 ماهگیتتتتت با تاخیرررررررررررر مبارررررررررک ایمان جون
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزممممم فدات بشمممممم پرهام جونو ببوسسسسسسس
خاله الهام
5 دی 92 10:10
عزيز دلم 20 ماهگيت مبارك ماماني فكر كن گل پسري 20 ساله بشه چه شكلي ميشه اون موقع ايمان جون بايد دانشجو باشه
مامان ایمان
پاسخ
ممنون الهام جاننننن اره واقعا خواهر دیگه بچن زود بزرگ میشنننننننن ای خدا اون روز کی میادد که ایمانم بری مدرسه ودانشگاه
پریسا مامان کیان
8 دی 92 1:43
جیغ و دست و هوراااااااااااااااااااا هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا مبارک مبارک مبارک مبارک
مامان ایمان
پاسخ
ممنون خالهههههههه جونمممم خیلی خوشحال شدیمممم اومدی پریسا جون کیان جونو ببوسشششششش
atefeh mami elay
11 دی 92 1:23
عزیزم ممنون که میای وبم ..منو شرمنده میکنی کریسمستون مبارک یاب قشنگی رو براتون آرزو میکنم عزیزم میشه بگی مال کدوم شهر ایران هستین احتمالا" ترک هستین اشتباه نکرده باشم درسته یا نه؟ پسر گلتو ببوس از طرف خاله
مامان ایمان
پاسخ
خواهش می کنم عزیزممممم ممنون فدات بشممممممم اره عزیزم درست حدس زدیییییی ما ترکیممممممم تبریزی هستیمممممممم ممنون که بهمون سر زدی