♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

نه ماه وهفده روز و نوزده ساعت که دوستت دارم شدید

1391/11/12 20:38
نویسنده : مامان ایمان
327 بازدید
اشتراک گذاری

امروز درست  ماه وروز وساعته  خدا تو را داده به من یک هدیه.   خدارو هزار مرتبه شکر که فرشته ی نازنینی مثل تورو نصیبم کرده 

گل پسر منی  تو 

تاج سر منی   تو 

ایمان عزیزم وقتی بهت غذا میدم باید این شعرو واست بخونم تا تو غذاتو بخوری خیلی دوست داری اینو وقتی برات می خونم ای عزیز دلم........

عمو رنجیر باف؟    بَ له

 زنجیر منو بافتی؟   بَ له

 

پشت کوه انداختی؟   بَ له   بابا اومده!!      چی چی آورده؟   نخود و کشمش

  اینو با قصه حسنی قاطی کرده   میگم چه بابای خوبیه کشمش و نخود  می یاره  بابا خودش یک دنیاست کشمششم زیاده   

 

خلاصه باز اینه برات می خونم : یه توپ دارم قلقلیه سرخ و سفید و آبیه     میزنم زمین هوا میره  شاید بدونی کجا میره 

اگه می دونی کجا میره       زودی برو بیارش           توپ رو تنها نزارش 

ایمان خوشگل من      قلقلی مامانی  سرخ و سفیدو ماهی   چشم و چراغ مایی   تنها نشی الهی  فدات بشم الهی   قد بکشی تو آنی

              niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی مامی آراد
12 بهمن 91 1:54
مامان جونش اگه این آراد کوچولو که نوشتی منم آدرس وب رو اشتباهی وارد کردی نگاه کن وارد نمیشه منم با افتخار لینکتون کردم
مامان دانیال
13 بهمن 91 1:40
سلام مامان جون انشاالله خدا ایمان جون رو در پناه خودش حفظ کنه و سایتون همیشه بالای سرش باشه(آمین)
متین من
14 بهمن 91 19:07
ایشالا خدا حفظش کنه سایه شما ازسرش کم نشه پسرمنم باید حتما براش شعربخونم
عاطفه مامان الای
26 دی 92 23:47
عزیزم خیلی نازه این امیان جون براش اسفند دود کن... هر سال میایی اینجا یانه؟ اون پاها ولپای تپلشو ببوس همه وبلاگتو از اول تا آخر دویدم قبلاخلاصه دیده بودم ولی الان همه رو دیدم ولذا بردم
مامان ایمان
پاسخ
ممنون عزیزمممممم چشاتونن ناز می بینه چشم حتما اره عزیزم تابستونا میایمممممم چشم خواهر م شما همیشه مارو شرمنده می کنید دختر گلتو ببوسسسسسسسس