♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

اصلاح کردن مو

1391/11/20 1:18
نویسنده : مامان ایمان
702 بازدید
اشتراک گذاری

 موهام خیلی بلند شده بود می افتاد روی چشام منو  اذیت می کرد مامانی تصمیم گرفت موهامو

یه ذره کوتاه کنه وقتی از خواب بیدار شدم مامانی موهامو کوتاه کرد منم پسر خوبی بودم مامانیو اذیت

نکردم.23.gif

وبعد از اصلاح رفتم حموم وتو هم حموم یکمی آب بازی کردم وپسر تمیزی شدم بعد اومدم بیرون

این هم عکسام _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

اینم یه حرکت دیگه.......

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

متین من
18 بهمن 91 23:38
مبارکه افرین که گریه نکردی
مریم
19 بهمن 91 11:03
ایمان جون خیلی بانمکه





مامان راضیه
20 بهمن 91 1:36
وای مبارک باشه
ایشالا اصلاح موی دامادیت خاله
دست مامان درد نکنه چه هنرمندی عزیزم
هزارماشالا هزار ماشالا
مامان این عکسای جیگرو میذاری صدقه و اسفند یادت نره


مرسی خاله جون مارو خوشحال می کنی که زودزود بهمون سر می زنی باشه چشم.