♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

اولین پارک رفتن ایمان

1391/12/15 0:51
نویسنده : مامان ایمان
417 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با مامانی وبابایی رفتیم پارک و با دوستم سلوا خانوم اونم باباباش رفت من خیلی خوشحال بودم اون موقع هم وقت خوابم بود شنیدم که داریم می ریم پارک خوابو بی خیال شدم                        

و یکمی که بازی می کردیم دیدیم طهورا با باباش ومامانش اومد ندجای همه دوستان خالی خیلی خوش گذشت.

ابنم که عکس منه سوار سرسره شدم. 

     

       

 اینجاهم توپ سلوارو گرفتم بهش نمی دم توپ دستمه ولی فکرم اونوره .     

                   

ایمان سواره تاپ شده    Swinging 2

تاب تاب عباسی خدا منو نندازی

اگه می خوای بندازی روبغل مامان بندازی 

 

  ابنجام که از بس تاپ بازی کرده بودم دیگه خوابم می برد  .

        

       

 

 ابن گریه هم نشانه ای از خستگیه منه... 

     

         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی مامی آراد
17 اسفند 91 2:35
عزیزم بهت خوش گذشت دیگه هوا داره خوب میشه مامانی هر روز میبره پارک


سلام خاله اره جاتون خالی خیلی خوب بود .
سجاد
12 فروردین 92 22:02
با یه روز تفریحی از سجاد کوچولو آپممممم ....
پرهام ومامانش
7 خرداد 92 1:03
معلموهههههههههه بهت کلی خوش گذشتهههههههههههههههههااا


ممنون خاله جون پرهام جونو ببوسسسسس
سعیده مامان آنیسا
25 دی 92 21:17
عزیزم مثل اینکه شما ایران زندگی نمیکنین درسته؟
مامان ایمان
پاسخ
سلام عزیزم اره ما در حال حاضر ایرلند زندگی می کنیم