♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

گوزل بالام

1391/12/15 22:15
نویسنده : مامان ایمان
517 بازدید
اشتراک گذاری

                                 ایمانین گوزلرینا

                                قاشلارین قاراسینا

                            قوی آنان قوربان اولسون

                                اورگین یاراسینا

منیم گول بوتاق اوغلوم 

دردینی اوتاق اوغلوم 

بیر ایستگیم اورکده

تویونو توتاق اوغلوم 

 

داغلارین یئلی اسدی  

اسیب صبریمی کسدی

ساغ گؤزوم سنه قوربان 

سول گؤزوم سنه قوربان

 

ایمانی من تانیرام 

هر سؤزونی آنیرام 

یوخودا آه چکنده 

اود توتوب دا یانیرام

If the picture does not load, press F5!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

متین من
14 اسفند 91 12:46
سلام مامانی خوبی ایمان جون خوبه ؟ ببخشید من اصلا متوجه نشدم از نوشته هاتون چون با این لحجه اذری اشنا نیستم روی ماه گل پسرت ببوس


سلام مامان متین ممنون ماهم خوبیم به لطف شما خواهش می کنم اشکالی نداره منون که به وبلاگ پسرم سر می زنی شما هم متین جونو ببوس.
آتيلا جون و مامان شيما
4 فروردین 92 9:08
خانومي شما هم آذري هستين...
اين كه خيلي عاليه....
من اروميه زندگي ميكنم...


بله با اجازتون ما هم اهل آذربایجان شرقی هستیم . از آشنایی با شما هم خوشبخت شدم. ما علاقه ای خاصی به مردم مهمان نواز ارومیه داریم..
بایرامیز دا مبارک اولسون.
مامام ایمان