♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

جشن تولد سلوا

1391/12/22 18:03
نویسنده : مامان ایمان
898 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه تولد سلوا بود منو مامانی رفتیم تولد وای نمی دونید من چقدر خوشحال بودم دوستهای مامانی منو خیلی دوست دارند با من بازی می کردند منم برای اونا دست دسی وسرسری می کردم و خاله ها هم می خندیدندکلا اون روز به من خیلی خوش گذشت.                                                                                                                      

اینم عکسهای من در روز تولد

       

منم که طبق معمول باید یه چیزی باشه که به دهنم بزنم .

        

منو سلوا وطهورا.......

         

منو سلوا.......

        

اینجا هم رفتم فضولی کنم ببینم خاله ها چی آوردند من هم برای هدیه تولد سلوا  گیتار خریده بودم.

        

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
22 اسفند 91 2:05
وای خدا هزار ماشالاااااااااااا خیلی عسله پسرتون خوشحال میشم تبادل لینک کنیم پیش مابیاییددددددددد
مامان راضیه
22 اسفند 91 9:04
قربونت برم که از همه دل می بری


مرجان مامان آران
22 اسفند 91 19:40
عزیزم من لینکتون کردمممم
الی مامی آراد
23 اسفند 91 1:23
به به آخر سالی تولد میچسبه بهتون خوش بگذره همیشه به شادی باشین


ممنون خاله آره جای شما خالی خیلی خوش گذشت.
زهرا(ترنم عشق)
23 اسفند 91 21:10
عزیز دلم ایشاالله تولد خودت کپلی مپل خاله


ممنون خاله جون که یهم زود زود سر می زنی