♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

کوچولوی شیرین من

1391/12/24 20:32
نویسنده : مامان ایمان
487 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشمزه مامان ......

خب از چی برات بگم وروجکم که حرف زیاده از خوشمزگیات میگم گل کوچوله من هزار ماشاالله تو این یک ماه خیلی پیشرفت کردی خیلی راحت دیگه چهار دست و پا میری .الان هم می خوای تاتی تاتی کنی سعی خودتو می کنی ولی می ترسی می شینی من خیلی دوست واشتم تا عید راه بری ولی متاسفانه خیلی تنیلی دیگه کم مونده به یکسالگیت پارسال تو همین موقع متظر اومدنت بودیم  که کی می خوای بیای...ني ني شكلك وای روزها چه زود میگذره ماشالله خیلی شیطون شدی برامون دست دسی وسرسری می کنی ماهم کیف می کنیم گوشی خونمون زنگ می خوره زود می ری نزدیکش نمیزاری مامانی حرف بزنه از دستم میگیری قربون اون دستهای کوچیکت بشم  پسرم امروز هم چهار شنبه سوری است با هم رفتیم بکمی بیرون به بابایی سر زدیم از اونجاهم رفتیم خونه دوستم تو هم با دوستت بازی کردی بعدبر گشتیم خونمون.  

           چهار شنبه سوری مبارک  

دالییییییییییییییییییییییییی

قریونت یرم اینجا خودت وایستادی

گل پسری می خواد تختشو تعمیر کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

انا
24 اسفند 91 11:59
سلام پسر شیطون ماشاا... بزرگ شدی بری خودت مردی شدی تو با این همه شیطونیات با مزه ترینی عمو وانا به تو سلام میرسونن مراقب خودت ومامان بابات باش


سلام آناکوچولو ممنون که به وبلاگم زود زود سر می زنی منو خوشحال می کنی تو هم مواظب مامانی وبابایی باش مامانیو زیاد اذیت نکن .
خا له تارا
24 اسفند 91 22:26
وای عزیزم این آقا پسر روز به روز جیگرتر میشه فقط می خوام بخورمش آفرین به ابن مامانی هنر مند که به این نازی وبلاگ درست کرده
مامان عبدالرحمن
25 اسفند 91 12:52
سلام مامانی پسرنازی داری خوشحال میشم به وبلاگ منم سربزنی من لینکت کردم دوس داشتی توهم لینکم کن
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 12:52
سلام عزیزممممممممم
توهم مثل اران حسابی وروجک شدیناااااااااا قربونت برم خوشگللللللللل




سلام خاله مهربون اره دیگه حسابی شلوغیم چون که ما دو وروجک توی یک ماه به دنیا اومدیم ولی اران یک روز از من بزرگتره به خا طره همین بوس


مامان راضیه
28 اسفند 91 8:57
الهی قربونت برم خاله با اون دندونات
لباسش و ببین عاشق این لباس ستاره ای شدم
چقدر بامزه شدی باهاش
مامانی ایمان جونم و گاز گازی کن لطفا


خدا نکنه خاله جون ممنون خاله مهربون که چقدر منو دوست دارییییییییییییییییییییی
خاله ستاره
5 فروردین 92 21:16
عین ماه می مونه خواهش می کنم اسپند دود کن وای وای چه ماهه پسر نازنین و شیطونیه خدا حفظش کنه از طرف خاله ستاره ببوسش دوستت دارم یه تیکه ماه من
آبجی زهرا
31 فروردین 92 23:02
عسلم اومدی خوشگلم فدات بشم زیارت قبول آبجی رو دعا کردی عزیزم تولدتم مبارک حاج ایمان