♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

دوازده ماهگی وتقویم1392 با عکس ایمان خان

1391/12/26 20:36
نویسنده : مامان ایمان
791 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به شیرینی زندگیمممممممم

مرد کوچولوی مامان امروزبه سلامتی وارد  ماهگی شدی الهی من فدات بشم که داری برای خودت مردی میشی  خیلی خوشحالم که همچی پسری نازی دارم واز خدای مهریون شکرو سپاسگذارم که پسری مثل تو به من عطا کرده هر چی از خدای مهربون تشکر کنم بازهم کمه .

                          

الهی من قربون اون نگاه کردنت بشمممممممممممممم.

        

اینم هدیه دوازده ماهگیت تقویم 1392 با عکسهای خوشگل تو 

     

                                

                             

                                

                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مژگان مامی آرتین
26 اسفند 91 21:39
ایمان جون تولدت مبارک. ایشالا عروسیتو تبریک بگیم.بوووووووووووس برای ایمان خوشگله. مامانی ایمان جون اگه مایل باشی تبادل لینک کنیم. من شمارو لینک کردم
زن عمو
27 اسفند 91 11:49
سلام خوبین؟وبلاگت خیلی زیبا شده عزیزم مثل خودت سال نو هم پیشاپیش مباااااااااارک
مامان راضیه
28 اسفند 91 8:54
وای وای چه قند عسلی
مبارکت باشه عزیزم


شما لطف داری خاله
مامان آرشیا
28 اسفند 91 17:38
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه دوازده ماهگیت @}
خاله قربونت بره تو چقدر جیگرییییییییییییییییییی مامانی از طرف من ببوسش ایمان جونووووووو





ممنون خاله مهربون ممنون که امدی یه وبلاگم سر زدی
رها مامان ارتین
28 اسفند 91 17:40
عزیز دلم ورودت به 12 ماهگی مبارک


ممنون خالههههههههههه
آبجی زهرا
30 اسفند 91 19:46
فدات بشم جیگر آبجی اولین عید زندگیت را بهت تبریک می گم خیلی دلم برات تنگ شده آرزوم دیدنته عسلم و تولدت را پیشاپیش وبا صمیم قلب تبریگ می گم
پرهام ومامانش
14 خرداد 92 14:22
شمارو به سرگرمی دعوت کردم به وبلگم یسر بزن


ممنون عزیزم الان اومدممممممممممم