♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

خرابکاریهای ایمان شیطونیییی

1392/2/24 23:03
نویسنده : مامان ایمان
692 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجه کوچولوی خوشگللللللللللل و شیطونم  ماماننننننننن قربون چشمای قشنگت بشهههههه عزیز دلمممممم

جونم واست بگه این روزا خیلی شیطون بلا شدی کارهای شیطونی جالب و با مزه ای میکنی وقتی که صدات در نمیاد یعنی نشستی پای یه چیزی مشغولی که اون خراب کنی یکی اینکه میای جعبه دستمال کاغذی رو بر می داری توشو خالی می کنی دونه دون شو پرت می کنی وقتی که مامانی میاد باهات دعوا کنه می دونی که کارت خرابکاریه می خندی و دستمالهارو پرت می کنی فرار می کنی اینم عکست ....

    

وقتی مامانی می خواهد یه کمی استراحت کنه تو از همه اول میری رو تخت  که با پریزهای برق بازی کنی کلید برق رو خاموش وروشن کنی.....

        

        

        

ستاره وجودمیییییییییییی تو بهانه زندگیمیییییییییFree Animations

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

پرهام ومامانش
25 اردیبهشت 92 11:36
خسته نباشی


سلامت باشی خاله
مامان یاسین
25 اردیبهشت 92 14:11
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر میزنید و ببخشید از این که دیر به دیر میام سراغ شما ایمان کوچولوی ما چطوره ؟ انشاالله که همیشه سالم وسر حال باشه که بتونه شیطونی و خرابکاری کنه از طرف من ببوسینش

خواهششششششش می کنم خواهرررررررر ایمان خوبه زنده باشییییی خاله خیلی شیطونه بازم ممنون بوسسسسس
♥ نیم وجبی ♥
25 اردیبهشت 92 14:12
ای شیطون با این خرابکاریهات دل منو بردی


ممنون عزیز لطف کردی فداتتتتتتتتتت
شقایق مامان آرشا
25 اردیبهشت 92 16:13
شیطون


ممنون عزیز دلللللمممممم
مامان عبدالرحمن واویس
25 اردیبهشت 92 16:45
ای جان عزیزکم شماها فقط عشقتون همین دستمال کاغذیست
مواظب خودت باش دوست دارم ایمان جونی


اره خاله واقعا همین طوره ممنون که سر زدی گل هاپسرهارو ببوس
منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 17:25
سلام مامان عزیز
تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید.
پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.



حتما
آتيلا جون و مامان شيما
25 اردیبهشت 92 18:47
سلام عزيزم...
خانومي شرمندم بخدا...
مشغول امتحاناتتمم...
اصلا وقت نميكنم بيام اينورا...
قربون ايمان شيطون بلا ميشم من...
واي خدا اين فسقلي ها چقدر به خالي جردن دستمال كافذي علاقمندن...
حالا خاله جونش آتيلا خالي ميكنه دونه دونه خيسشون ميكنه كه ديگه قابل استفاده نباشن...
راستي ماماني من عاشق پشت موهاي فسقلي شدم خيلي نانازه...
بوووووووووووووووس...


ممنون عزیزم نه خواهر دشمنت شرمنده قریونش بشم من عزیزممممم والا نمی دونم بچه ها چرا اینجوری شدنید انکاری چیزی نیت بازی کنن منم اصلا پشت موهاشو دوست ندارم جلوهاش خوبه ولی پشتش فرفری میشههههه عزیزم خوشحالمون کردی اومدییییییی بوسس
خاله الهام
26 اردیبهشت 92 8:17
سلام ممنون از اينكه بهمون سرزدين جوجوتون خييييليييييي نانازه بازم ميام كه شيطنت هاشو كامل ببينم وبخونم بوسسسسس


سلام عزیزم لطف کردی اومدی پیشمون فدات شمممممممم
علامه كوچولو
26 اردیبهشت 92 8:40
از رسول اکرم(ص) روایت شده که فرمودند:

” از نخستین شب جمعه ی ماه رجب غفلت نکنید

چه آن شب را ملائکه “شب رغائب” نامند

و آنچنان است که چون ثلث شب بگذرد

در آسمانها و زمین ملکی باقی نمی ماند مگر اینکه

درکعبه و حول آن جمع می شوند

و خداوند به آنها خطاب فرموده ، گوید:

ای ملائکه ی من ! هرچه میخواهید از من بخواهید …

آنها گویند : پروردگارا !، حاجت ما این است

که روزه داران ماه رجب را بیامرزی .

خدای تبارک و تعالی فرماید : چنین کردم

و مناسبتر آن است که هرکس این خبر را بشنود

در این شب بر ملائکه درود بسیار بفرستد

اَللُمّ عَجِّلِ لِوَلیِکَ اُلفَرَج . ما رو هم از دعای خیر خودتون محروم نفرماییدالتماس دعا


ممنون عزیزم
الی مامی آراد
26 اردیبهشت 92 10:17
عزیزم شما تازه حاج آقا شدی این همه شیطونی


آره خاله این بگوووووووووو بوسسسسسسس
اتنا مامان نگین
26 اردیبهشت 92 11:30
سلام عزیز راه دورم خوبید؟ایشالله که همیشه لبت خنده وتنت سالم باشه .عیبی نداره مامانی این شیطنتا تموم میشه پسرمون مردی میشه بعد براش تعریف کن تا بدونه چقد جیگر بوده.می بوسمتون.


ممنون عزیزم شکر خدا ماهم خوبیم فدات شمممممممممممم همچنین شما نگین جونو ببوسسسسس
مامان آرین
26 اردیبهشت 92 19:54
سلام دوست عزیزم.ممنون به ما سر زدین.خیلی خوشحال شدیم.هزار ماشاالله به گل پسر شیرین وخوشگلتون آقا ایمان.خدا نگهدارش باشه.بازم پیشمون بیاین.گل پسر رو ببوسین.


سلام عزیزم خواهش می کنم ما هم خوشحال شدم دوستی مثل شما دارم لطف کردی عزیززززززآرین جونو ببوسسسسسس
مامان دوقلوها(حسین-حسام)
26 اردیبهشت 92 21:45
سلام عزیز دلم خوبی قربونت برم
عزیزم چه شلوغی گلم از سر و وضع خونه معلومه حسابی شطونی
حالا بیچاره مامان باید خونه رو تمیز کنه
الهی قربونت بم همیش شاد و خندان باشی


ممنون خاله جون اره واقعا خیلللللللللللللی شلوغه من هروز چند بار خونه رو تمیز می کنم ولی چه فایده خواهررررر فدات شمممممم