♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

چهارده ماهگیت مبارکککککک

1392/2/27 1:39
نویسنده : مامان ایمان
758 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.comfriend - emoticonswallpapers.com

سلام نفس مامانی امروز به سلامتی 13 ماهگیت تموم شد وارد 14 ماهگی شدی عزیز دلمممم مبارکت باشه

عشقم هرروز که بهت نگاه میکنم ولبخند رو رو لبات میبینم هزاران بار خدارو شکر میکنم به خاطر وجود نازنینت همش میگم خدایا ممنونم که لذت مادر شدن ر در کنارت گل پسری مثل شما حس میکنم وازش یه خواسته دیگه میکنم که خدایا مادر خوبی برای پسرم باشم وبتونم یه پسر نمونه بارت بیارم وهر وقت تورو درکنار پدرت میبینم خودمو در غرق خوشبختی میبینم خدایا این خوشبختی رو برام حفظ کن

امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

                قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

                فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک 

 پسر گلم منو عشقمماهگیت مبارک 

پسر قشنگم تو این ماه یاد گرفتی پای تلویزیون بشینی برنامه کودک ببینیو مامانی غذاتو بده نوش جان کنی قبل از این پدرمو در می اوردی از بس این ور اون ور می رفتی وتو این ماه کلماتی مثل بابا، دَ دَ،دای دای، اَ اَ،اُ اُ میگی پسرم وای دیگه خسته میشم از بس جمع اوری میکنم اول میری سراغ اشپزخانه ظرف های کابینت رو بیرون میریزی وبعد میری وسایلهای میز تلویزیونو به هم میریزی روزی صد بار من تمیز می کنم ولی تو .......بعدا میری سر  اتاق ها شروع می کنی به خرابکاری وقتی میام باهات دعوا کنم برام می خندی منم دیگه دلم نمیاد بی خیال میشم یه خبر خوب هم اینه که بابایی برات اسباب بازی جدید و ماشینو سه چرخه برات خریده خوش به حالت بابایی به این مهربونی داری پسریییییییی....
 
             عزیز دلم وقتی سوار ماشینات می شی کلی ذوق می کنی قربونت برم مامانی واست بمیره دو بار هم از سه چرخت افتادی زمین سرت یه ذره کبود شده بود فدات بشمممممممممممممممم...
 
 عزیزم اینجا می خوای خودت پیاده شییییی
 
ایمان دالییییییییییییییییییییی
 
پسرم داری نانای نانای می کنییییی
 
 خانوم ازم عکس نگیر
 
ودر اخر لبهاتو غنچه می کنییییییی
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مرجان مامان آران
27 اردیبهشت 92 0:36
عزيز دلم خوشگل 14 ماهگيت مبارك
با اسن عكساي نازت دلم رفت كپلممممممممممممم هزار ماشالاااااااااا


ممنون مرجان جون فدات شممممممم اران جونو ببوسسسسس
مامان عبدالرحمن واویس
27 اردیبهشت 92 16:08
ایمانی عزیزم چهارده ماهگیت مبارک
اسباب بازیهایی که باباخریده انشاالله مبارکت باشه
مامان جونی دست شماهم دردنکنه


قربونت برمممممم یاسمین جون ممنونننننننننن
♥ نیم وجبی ♥
27 اردیبهشت 92 19:13
ایمان جانم 14 ماهگیت مبارک باشه خوشگلم
چه کادوهای قشنگی مبارکت باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنی گلم[hr

ممنون نیکو جون لطف کردی
مامان آرشیا
27 اردیبهشت 92 20:53
عزیز خاله تولدت مبارککککککککککک ماشالله چقدر نازشدیییییییییی می بوسمت ایمان جونننن
خاله باران
27 اردیبهشت 92 20:54
تولدتتتتت مبارککککککککک ایمان خان چه عکسهای قشنگی مامانی خسته نباشی ایمان خیلی دوست داشتنی هستیییییی خاله فدات شه مامان براش اسپند دودو کن
رها مامان ارتین
27 اردیبهشت 92 21:03
14 ماهگیت مبارک باشه قندعسلم الهی فدات شم من چه عکسهایی خوشگلی اسباب بازیهاتم خیلی نازه دست بابایی هم درد نکنه ایمان جونننننن عاشقتمممممم
آتيلا جون و مامان شيما
27 اردیبهشت 92 22:51
چهارده ماهگي مباركه قند و عسل...
چ اسباب بازي هاي خوشگلي...
هميشه بخندي جوجه...


ممنون شیما جون عزیزم لطف کردی آتیلا جونو ببوس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 اردیبهشت 92 0:46
عزیز دل خاله 14 ماهگیتـــــ مبارکــــ ایشالا 140 ساله شی ...
قــــــربون غنچه شدنتـــــ گل ناااااااز ...



ممنون خاله جون لطف کردیییییی امیر علی جونو ببوسسسس
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
28 اردیبهشت 92 0:51
مامانی تو عکس های مکه ی عکس بود نوشته بودی داداش الوین ...
دوتا پســــــر داری گلم ؟؟؟


نه عزیزم اون پسر دوستم بود من فقط ایمانو دارمممممممم فدات شم
مامان محمدرضا
28 اردیبهشت 92 3:50
خصوصی.


چشم عزیزم
ماماني كسرا
28 اردیبهشت 92 10:58
خداواستون نگهش داره
١٤٠ ساله شه انشالله ...


ممنون عزیزممم کسرا جونو ببوسشششششش
نوشين مامان آريا
28 اردیبهشت 92 11:33
سلام 14 ماهگي پسر گلتون مبارك باشه خدا پسر نازتون حفظ كنه پسر منم اسمش آرياست 23 ماهشه با اجازه لينكتون مي كنم


سلام عزیزمم منون که بهمون سر زدی خدا آریا جونو واستون نگه داره منم شما رو لینک می کنم فدات شممممممم
اتنا مامان نگین
28 اردیبهشت 92 12:11
14 ماهگیت مبارک عسل پسر ایشالله همیشه سالم باشی گل اقا.وای چه بابای خوبی دستش دردنکنه .ایمان پسری خوشگل وکاملا خوردنی .خاله فدات بشه .میبوسمتون


سلام عزیزم ممنون که بهمون سر می زنید زنده باشی گلم نگین جونو ببوسسسسسسسسس
پرهام ومامانش
28 اردیبهشت 92 13:15
14 ماهگیت مبارک
خیلی خیلی بامزهای خدا حفظت کنه


ممنون عزیزم فدات شمممممممممم بوسسسسس
اتنا مامان نگین
28 اردیبهشت 92 16:23
عزیزم اسم من ا ت ن ا هست .فکر کنم شما ا ث ن ا لینک کردی .رمز همه پستامون هم ثابته وخصوصی برات میزارم .دوستت دارم


سلام عزیزم ببخش الان درستش می کنم اتنا خانوم باشه اومدمممممم بوسسسسس نگین جونو ببوسسس
ابجی نسرین
28 اردیبهشت 92 16:44
سلام عزیزم 14 ماهگیت مبارک
فدات یشم که اینهمه ناز شدی و دلبری میکنی وقتی صدای ابجی رو از پشت لب تاب میشنوی زود هر کجا که باشی میای و با شیرین کاریات و سرسری کردنت منو بیشتر و بیشتر شیفته ی خودت میکنی
ایمانم بی صبرانه منتظر به اغوش کشیدنت هستم


سلام ابجی جون ممنون که بهم سر زدی منم دلم برات تنگ شده هزار تا انشالله به زودی میام پیشتون شمارو اذیت کنم ابجی گلم دوستت دارمممم بوسسس
مامان محمدرضا
29 اردیبهشت 92 0:25
سلام عزیزم.قربونت برم الهی.کجایی.فکر کنم کامنتم نیومده تقصیر سیستم داغون منه قاتی کرده اشکال نداره بازم برات کامنت میذارم از صبح تا شب قربون صدقت برم کمه خوشگل خاله.جیگر منی.یه عالمه بوس برای پسمل گل و مامانی عزیزش.همشهری ما هم که هستی.بوسسسسسس


سلام مامانی شرمنده من امروز نبومدم کامنتاتو دیدم واقعا خیلی خوشحال شدم دوستی مثل شما پیدا کردم شما لطف داری عزیز دلمیییییی
زن عمو
29 اردیبهشت 92 11:13
سلام خوبین؟زیارتتونم قبول

قبلا پیام ارسال کردم انگار نیومده ایمان جان خیلی بامزه و شیرین شده مواظبش باشین


سلام زن عموی ناز اره عزیزم پیامتو دیدم ولی گذاشته بودی تو نظر خصوصی فدات بشم خیلی خوشحالمون می کنی معصومه جان مواظب خودت و آنیل ما باش بوسسسسسسسس
لاله
29 اردیبهشت 92 12:00
عزیزم 14 ماهگیت مبارک
اسباب بازی های قشنگت هم مبارکت باشه گلم
کمتر این مامان مهربونو اذیت کن



ممنون خاله جون دوستون دارمممم
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
29 اردیبهشت 92 14:33
سلام عزیز دلم خوبی
14ماهگیت مبارک گلم
الهی بگردم ماشالا چه بزرگ میشی و اقا
قربونت برم من میبوسمت عزیز دلم


ممنون همشهری قریونت برم حسین و حسام رو ببوسسسسس
نرگس مامان باران قلنبه
29 اردیبهشت 92 17:42
ای جونم 14 ماهگیت مبارک چه خوشگل نانای میکنه


ممنون عزیزممممم فدات شمم بوسسسسس
مامان طهورا
29 اردیبهشت 92 21:24
سلام ایمان کوچولو 14 ماهگیت مبارک عزیزم امروز مامانیت یه اش خوششششمزه واسمون آورده بود.دست گلش درد نکنه.من نمیدونم با این ووروجک شیطون بلا چطوری وقت کرده آش بپزه.بازم ممنون


سلام عزیزمم ممنون چه عجبببببببب این ورا خواهرر نوش جانتون دیگه چیکار میشه کرد طهورا کوچولو رو ببوسسسس
زن عمو
30 اردیبهشت 92 10:20
سلام واااااای باز منو اشتباه انداختی که



عزیزم زن عمو گلثوم هستم




سلام عزیز دلم خوبی ؟ شرمنده من فکر کردم معصومه شاکریه تو رو خدا ببخششش ممنون گلثوم جان لطف کردی خواهر من یه چیزایی شنیدم مبارک انشاالله به سلامتی بازم ممنون که سر زدیییی سلام برسون


الی مامی آراد
30 اردیبهشت 92 15:14
عزیزم چهارده ماهگیت با اسباب بازیهای تازه مبارک باشه قربون اون لبهای غنچت بشم


سلام عزیزممم ممنون آراد جونو ببوسسسس
خاله الهام
31 اردیبهشت 92 16:55
سلام عزيزم وااااي تو كي حاجي شدي ؟؟؟؟ خوش به حالت خاله جون اسباب بازي جديدت هم مبارك حتما كادوي14 ماهگيته .آره؟؟ان شالله14000000000000000000000ماهه بشي


سلام خاله جون ممنون که پیشمون اومدی خاله یک ماهی میشه حاجی شدم انشالله قسمت شما اره بابایی واسه 14 ماهگیم گرفته کادوهارو دختر خانومتو ببوسسسسسسسس
مامان راضیه
1 خرداد 92 0:48
عزیزم مبارکت باشه 14 ماهیگیت خاله

مامانی مشکل حل شد فکر کنم مال قالب بود که نمی شد نظر بذارم

اون عکس آخر ایمان فوق العاده است

هزار تا ماچش کن




ممنون خاله جوننننننن
اره عزیزم مشکل از قالبش بود ممنون که بهم گفتی خواهر کیان جونو ببوسسسسس