♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

یه روز خوببببببب

1392/3/12 23:18
نویسنده : مامان ایمان
501 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من سلام دلبندمامانیییییی الهی من فدات بشممممsaint valentin animaux st valentin st valentin animaux 16 gif

سه روز پیش ساعت 2 بعداز ظهر با خاله ها قرار گذاشتیمممم بریم چمنزار حیاط دانشگاه دور هم باشیم هوا هم خیلی عالی بود رفتیم نشستیم ونهار خوردیم خیلی خوش گذشت پسر نازی نازی من از بس تو رولخت نکردم هوای گرم ندیده بودی تعجب می کرد ی پشت گردنت ودستهات سوخته بود از بس هوا گرم بود منم بهت ضد آفتاب نزدم فکر نمی کردم اینجوری گرم باشه بالاخره شما هم با دوستات بازی کردی و خیلی خوشحال بودی.boy tumbling  animationحالا بریم سر عکسای خوشگلت.

 

دست خاله زینبم هم درد نکنه زحمت عکسهامواون کشیده آخه خاله زینب منو خیلیییییییییییییی خیلیییییییییییییییی دوست داره.

عزیز دلم از اون گل خوشت اومده بود داشتی اونو می گندیییییی

اینم یه روز دیگه در شهر دیگهههههههههههههه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

پرهام ومامانش
13 خرداد 92 0:22
هم سفید خیلییییییییییییییی بهت میاد هم استین کوتاهههههههههههههههه
از بس تو خوشگلی
خیلیییییییییییییییییییییییی دوستت داریم


ممنون عزیزممممممممم شما به مالطف داریدخواهر ما هم شمارو دوست داریمممممممم پرهام جونو ببوسسس
مامان عبدالرحمن واویس
13 خرداد 92 21:54
جانم عزیزکم دوست دارم مامانی ااز طرف من حسابی ماچش کن


ممنون خالهههههههه مهربوننننننننننن باشه چشمممممممممم
مامان آراد(خاطره)
14 خرداد 92 0:46
جون دلمممممممممم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته...همیشه شاد باشی عزیز خاله


ممنون خالهههههههه جوننننننننننن اراد جونو ببوسسسسس
شقایق
14 خرداد 92 1:13
فدای اون مردونگیت میشم منوروجک خودمه


ممنون عزیز دلممممممممممممم بوسسسسسسسسسسس
ندا
14 خرداد 92 3:12
مامان آرشیا
14 خرداد 92 3:14
عزیزممممممممممممم خوش بگذرهههه چه جیگرییییییه خاله فدات شههههههههههه

ممنون عزیزممممممممممم
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 خرداد 92 8:57
عزیزم ماشالا چخده نازی گل پسمل
همیشه به تفریح و بازی گل خاله

مامانی یه سوال شمااهل کجایین تو این گرما کاپشن تن ایمانه؟


ممنون عزیزم دلمممممممممم

عزیزم مادر ایرلند زندگی می کنیم اینجام که همیشه هوا سرده به خاطر اون کاپشن پوشیده ایمان جونمممم

دختر گلتو ببوسسسسسسسسس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
14 خرداد 92 9:01
راستی مامانی با اجازه لینکتون کردم




عیبی نداره عزیز منم شمارو لینک می کنم


سجاد
14 خرداد 92 12:47
مسابقه ی بی سابقه . . . بدو بیا منتظرم . . . مر30
مامان عبدالرحمن واویس
15 خرداد 92 13:45
عزیزم من شماروبه بازی وبلاگی دعوت کردم


ممنون عزیزممممممممم که دعوتم کردیییییییی بوسسسسس
نرگس مامان باران قلنبه
15 خرداد 92 17:20
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه عکسهایی چه جای خوشگلی رفتین


ممنون عزیزم دلللللللللل باران جونو ببوسسسسسسس
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
17 خرداد 92 17:53
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


سلام عزیز باشه الان اومدممممممم
لاله
18 خرداد 92 11:22
اییییییییییییییییی جوووووووووووووونم
عزیزم همیشه به گردش و تفریح
چقدر با لباس بی آستین خوردنی میشی


ممنون خاله جونمممممممم بوسسسسسسسس