♥ایمان خوشگلم ♥ ♥ایمان خوشگلم ♥، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

♥ ♥♥ایمان، عشق مامان و بابا ♥ ♥♥

مسابقه وبلاگی

1392/3/15 19:52
نویسنده : مامان ایمان
920 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلممممم ،مامان پرهام خوشگله و مامان عبدالرحمن و اویس خوشگله مارو به مسابقه دعوت کردند ممنون ازدوستان خوبمماچ

ووووووووووواما سوالاتتتتتتتتتتتتت

1_بزرگترین ترس از زندگیت؟از دست دادن کسی که دوستش دارم

2_اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چی کار میکردی؟می روم پیش کسانی که منو خیلی دوست دارندتا بدونم در نبود من چه حالی می شوند وچه کار می کنند

3_اگر غول چراغ جادو توانایی براورده کردن یک آرزو بین 5 الی 12 حرف رو داشته باشه آن ارزو چیست؟سعادت

4_از میان اسب سگ پلنگ گربه و عقاب کدام یک را دوست داری؟عقاب..چون ذلت نمی پذیرد

5_کارتون مورد علاقه کودکیت؟تام وجری_مورچه خوار 

6_در پختن چه غذایی تبحر نداری؟امتحان نکردم

7_اولین واکنشت موقع اعصبانیت؟باید از کسانی که در کنارم هستند بپرسی

8_با مرغ دریا اورانیوم و خسته یک جمله بساز؟اگر شده مرغ هم نخوریم دل به دریا می زنیم و اورانیوم غنی می کنیم تا دشمنان خسته شوند از تحریم ما

9_دو بیت شعری که خیلی دوسش داری؟بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم /همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم

10_اگه بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی آن روز کدام است؟دوست دارم برگردم به کودکی ویکبار دیگر محبت مادرم را تجربه کنم آینده رو دوست برم به زمانی که کسی که دوستش دارم ببینم که به تمام خواسته هایش رسیده است

11_چه رنگی هستی ؟رنگ خدا _آبی آسمونی_سبز _قرمز

 

12_اگه قرار باشه یه روز از ایران بری کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنی؟کشوری باشد که در آن نور خدا جاری هست و البته ایران را یکبار دیگه انتخاب می کنم

13_بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشیت؟ناتوانی دلی به دست آور _دل شکستن هنر نمی باشد

14_اگه قرار باشه سه نفر از آشناهات رو امشب به مهمونی دعوت کنی اون سه نفر چه کسانی هستن؟آنهارا که دوستشان دارممممم

15_اگر قرار بود کسیرو ملاقات کنید؟یه دوست

16_اگر قرار بود یک جمله از لغت نامه زندگیت حذف کنی اون کلمه چیه؟بستگی داره به زمان ومکان

17_اسم دیگه برای وبلاگت؟متولد بهار

18_خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی؟هی چی عرض کنم

19_کاشکی؟؟؟ کاش قدرروزهای گذشته را بهتر می دانستیم

وحالا باید 3نفر از دوستانمو دعوت  کنم به این مسابقه وبلاگیییییییییی

دیگه شرمنده دوستان خوبم نمی تونم همه رو دعوت کنم قانون این مسابقه اینجوریه دست خودم بود همرو دعوت می کردمممممم

راضیه جون مامان محمد کیان

مریم جون مامان محمد رضا

الهام جون مامان آرتمیس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

پرهام ومامانش
16 خرداد 92 0:27
ایول جمله سازی


ممنون عزیزم پرهام جونو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان محمدرضا
16 خرداد 92 1:20
سلام دوست جونم عزززززززیزمی که منو دوست خودت میدونی .قربونت برم خیلی ماهی.راستی جملت رو حال کردم دمت گرم.


خواهش می کنم عزیزمممممممممم بوسسسسسسسسسس
مامان محمدرضا
16 خرداد 92 1:25
واااییییییییییییییییییی چه عکسای نازییییییییییی قربونش برم تازه الان دیدم آخه قالبت عوض شده عکسها از قالب خیلی فاصله گرفته و باید با اسکرول موس راست و چپ ببرم تا ببینم چرا اینطوری شده قالبت عکسها مرتب نیست یعنی همشون راست و چپ هستن.؟؟؟


ممنون عزیزمممممممم فدات بشم والاخواهر نمی دونم چرا این جوری شده ولی خودم باز می کنم خوب همشون باز میشن شاید از اینترنته ایرانههههه بازمم ممنون که اومدی پیشمون بوسسسس
مامانی کسرا
16 خرداد 92 1:57



بوسسسسسسسسسس
خاله الهام
16 خرداد 92 8:30
مرسيـــــــــــي دوست خوبممم
عزيز دلم من خاله آرتميس هستم


خواهششششششششش می کنم خواهر شرمنده من نویسنده شو دقت نکردمممممممم بوسسسسسسسسس
مامان عبدالرحمن واویس
16 خرداد 92 10:35
خیلی باحال بود عزیزم


ممنون عزیزززززززززززبوسسسسسسسس
شقایق
16 خرداد 92 11:40
عزیزم چه جوابای بامزه ای دادید در ضمن منم عاشق همین شعر هستم پسر خوشکلم و از طرف خاله شقایق ببوسید


ممنون عزیزممممممممم شما لطف دارید بوسسسسسسسس
مامان آرشیا
16 خرداد 92 16:42
احسننننننننن عزیزمم چه جواب های باحال دادییییییییییییییییییی

ممنون عزیزممممممممم
خاله باران
16 خرداد 92 16:44
خيلي جالب بود ..جواب هاتونم قشنگ بودهزار تا بوس برا ایمان جون


مرسییییییییییییییی عزیزدلمممممممم
تارا
16 خرداد 92 16:47
چه مسابقه جالي جواباتم جالب بود ایمان جون ببوسسسسس


آره واقعا ممنون که سر زدییییییییی بوس
مامان راضیه
21 خرداد 92 20:17
سلام سلام عزیزم
ببخشید من با تاخیر اومدم
خیلی مسابقه باحالیه
مرسی که دعوتم کردی پروانه جون
در اولین فرصت پست این مسابقه رو می ذارم ولی تو خیلی باحال جواب دادی نمی دونم من چی چی بنویسم
جمله سازیت که معرکه بود


ممنون دوستم نظر لطفته
شقایق مامان آرشا
3 تیر 92 15:02